21.BÖLÜM [M]

2.4K 92 58
                                    

Ağağa bu sefer kesin geliyor on gün nasıl bekleyeceğim bilmiyorumm. Rose solonun şerefine smut yazdım iyi okumalar..

...

Bir daha dönmeyi düşünmediğim evde iştahla önümdeki yemeği yerken sabırsızlıkla saate bakıp duruyordum. Jimin ve babam beni gördüklerinde açık bir şekilde beni burada beklemediklerini belli etmişlerdi. Haklılardı. Ben de kendimi burada beklemiyordum ama babamın tutuklanmasını kendi gözlerim ile görmek istiyordum.

Jimin "Gördüğüm kadarıyla çok mutlusun. Bunu neye borçluyuz? Bugünkü toplantıya falan mı?"

Bakışlarımı bana merakla bakan Jimin'e çevirdiğimde usulca başımı salladım "Açıkçası vakıf işi için oldukça heyecanlıyım."

Jimin yüzüne sahte olduğunu belli eden bir gülümseme yerleştirip arkasına yaslandı ve bakışlarını babama çevirdi. Aralarında bazı şeyler için anlaştıklarını keşke bu kadar belli etmeseler.

Babamın suyuna uzanıp boğazını temizlemesi ile kesinlikle bir şeyler çevirdiklerine emin olmuştum. Ne yazık ki bu planları az sonra yarım kalacaktı.

"Madem işlerin başına geçmeye karar verdin o zaman yapman gereken şeyi tam yapacaksın. Gelen bağış paralarının Jimin'in hesabına yatmasını sağla. Gerisini biz hallederiz."

Peçeteyle ağzımı silip cesurca karşımda oturan ikiliye bakmaya başladım "Hayır." ikisinin de kaşları çatılırken ciddiyetle devam ettim "gelen paraların çocuklara gitmesiyle bizzat kendim ilgileneceğim."

Babam elindeki bıçağı sertçe masaya koyduğunda oturduğum yerde sıçramadan edememiştim. Ateş saçan gözleri benim üzerimde gezinirken birden polis sirenlerinin bütün mahalleyi kaplayan sesi kulağıma iliştiğinde rahat bir nefes verdim.

Babam ve Jimin birbirleri ile bakışırlarken kapının sert bir şekilde yumruklanmasıyla yavaşça ayağa kalktım ve bir köşeye geçip polislerin içeriye girip babamın ellerini kelepçelemelerini izledim. 

Babamın şaşkınlık ve korku karışımı yüz ifadesinin verdiği zevk ile yüzümde bir gülümseme oluşurken Jimin'in babamın peşinden koşturmasıyla yavaş adımlarla onları takip etmeye başladım.

Jimin "Merak etme baba, seni oradan çıkartacağız. Lisa bir şekilde halleder."

Jimin'in bakışları hızla bana dönerken tek kaşını kaldırdı "öyle değil mi Lisa?" 

Hızla başımı salladım "Halledeceğim" içeriden çıkmaması için elimden geleni yapacaktım.

Polis arabaları bahçeden çıkarken Jimin'in peşinden ben de onun arabasına ilerledim ve ön koltuğun kapısını açıp arabaya bindim. Açıkçası düştükleri durum oldukça gülünçtü. Yıllarca hukuk okuduğum için beni hor gören bu ikilinin şimdi tek umutları bendim. Onca şeyden sonra onlara yardım edeceğimi düşünmeleri ise büyük aptallıktı..

...

Kaç saattir karakolun koridorunda Jimin ile yan yana oturmuş babamdan bir haber bekliyorduk. Tek fark Jimin iyi haber beklerken ben kötü haber bekliyordum. 

Memurlardan biri sorgu odasından çıktığında Jimin hızla ayaklandı ve adamın karşısına dikildi "Babamla konuşmak istiyorum!"

Polis memuru kısaca bana bakıp başını olumsuz anlamda salladı "Üzgünüm beyefendi, yanına şimdilik sadece avukatı girebilir."

Jimin'in bakışları bana kayarken hızla kolumdan tutup beni ayağa kaldırdı "Kardeşim avukatı."

Adamın bakışları tekrardan bana kayarken kolumu Jimin'den kurtarıp üzerimi düzelttim "Avukat Lalisa Manoban, babamın davası ile ben ilgileniyorum."

Tempted //ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin