18.BÖLÜM

1.3K 99 53
                                    

Bulduğum ilk boşlukta size bölüm yazdım. Yine iyisiniz🙃

Sınır 15 oy ve 15 yorum

İyi okumalar..

...

Aşağıdan kapının sesi gelince masaya yasladığım kafamı kaldırdım ve nemli gözlerimi sildim. Kısaca hala açık olan ekrana baktım ve yavaşça ayağa kalktım.

Chaeyoung "Lisa? Yukarıda mısın?"

Kulağıma Chaeyoung'un yüksek sesi geldiğinde burnumu çekip odadan çıktım. Koridora adımımı atar atmaz merdivenlerdeki Chaeyoung ile göz göze gelmiştim.

Yüzündeki gülümseme yavaş yavaş solarken kaşlarını çattı ve geriye kalan birkaç basamağı ikişerli ikişerli çıkarak hızla yanıma geldi.

Ellerini omzuma yerleştirirken korku dolu yüzünü yüzüme yaklaştırdı "Ne oldu Lisa? Bir yerin falan mı ağrıyor?"

Sinirle yüzüne bakıp onu sert bir şekilde kendimden uzaklaştırdım. Anlamsızca yüzüme bakmaya başladığında zorla yutkundum.

-Biliyordun ve bana söylemedin!

Tekrardan bana doğru bir adım atmaya çalıştı ama onu hızla durdurdum "Yaklaşma!"

Huzursuzca olduğu yerde kıpırdanırken dudaklarını parçalarcasına ısırmaya başladı ve endişe yüzüme bakmaya başladı "Neyden bahsettiğini anlamıyorum."

Derin bir nefes alıp elimle çalışma odasını işaret ettim "Annemin nasıl öldüğünü biliyordun! Bana söylemedin! Bunu bilmeye senden çok hakkım vardı!"

Yüz hatları yumuşarken derin bir nefes verdi ve bana doğru bir adım attı "Sana söyleyecektim ama-"

Acı bir şekilde yüzüne baktım ve sözünü tamamladım "Bunu Jimin'e karşı kullanmak işine geldi değil mi?"

Suçlu bir şekilde başını eğdiğinde kalbimin ağrıdığını hissettim. Benden böyle bir şeyi nasıl saklar? 

-Sanırım bir süre senin yüzünü görmesem daha iyi olur!

Kafasını hızla kaldırırken başını iki yana sallamaya başladı "Hayır Lisa, konuşup halledebiliriz. Lütfen gitme."

Kalbim kalmam gerektiğini söylerken mantığım derhal bu evi terk etmemi söylüyordu. Ve ben bu sefer mantığımı dinleyecektim.

Kısaca yüzüne bakıp onu sert olmayacak bir şekilde duvara iktirdim ve hızla yanından geçerek aşağıya indim. Arkamdan gelen patırtı sesleri peşimden koştuğunun belirtisi olurken aceleyle kapıyı açıp kendimi dışarıya attım.

Chaeyoung "Lisa, bekle!"

Arkamdan bağırışı kulaklarımı çınlatırken biraz daha oyalanırsam dayanamayıp burada kalacağımı bildiğim için adımlarımı hızlandırdım. 

Kolumdan birden çekilmemle bu planım suya düşerken kafamın Chaeyoung'un göğsüne çarpmasıyla gözlerimi yumdum. Kollarını hızla belime dolayıp beni kendine bastırdığında zorla yutkundum.

Chaeyoung "Lisa, gitme."

Alnımda hissettiğim dudaklar baştan aşağıya titrememe sebep olurken yanağımdan süzülen yaşla gözlerimi açtım ve yavaşça kollarından kurtulup geri çekildim.

-Bana biraz zaman ver Chaeyoung

Göğsü hızla inip kalkarken bakışlarını çaresizce üzerimde gezdirdi "Nereye gideceksin? Lütfen güvende olduğunu bilmeme izin ver."

Tempted //ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin