28.BÖLÜM [M]

2.3K 78 72
                                    

Hiç bu kadar uzun smut yazmamıştım jdjdjjdj

İyi okumalar..

...

Önümdeki yeşillikleri hızlı hızlı doğrarken bir gözüm de ocağın üstündeki tenceredeydi. Dünküne benzer yürüyüşümüzden sonra Chaeyoung birazcık yorulduğu için odasına çıkmıştı. Ben de ikimize güzel bir akşam yemeği hazırlamak için mutfağa girmiştim. 

Doğradığım yeşillikleri diğer malzemelerin içine karıştırırken arkamdan gelen adım seslerini duyduğumda birkaç saniyeliğine duraksadım. Adım sesleri gittikçe artarken tam da tahmin ettiğim gibi kollarını belime doladığında hafifçe gülümseyip başımı ona yasladım ve yandan bir bakış gönderdim.

"Acıktın değil mi?" usulca başını salladığında devam ettim. "Az sonra hepsi hazır olur."

Olumlu anlamda birkaç mırıltı çıkartıp burnunu boynuma sürttü ve dudaklarını yavaşça tenime değdirdi. "Seni özledim."

İç çekip elimdeki bıçağı tezgaha bıraktım ve kafamı ona çevirdim "Yemek yapıyorum Chaeyoung görmüyor musun?"

Kollarını yavaşça belimden çektikten sonra ocağın altını kapatıp tezgaha yaslandı ve ciddi bir şekilde bana döndü. "Artık yapmıyorsun."

Kolumdan tuttuğu gibi beni kendisine çekmesiyle burun buruna gelmemiz bir olurken boğuk bir sesle mırıldandı "Nerede kalmıştık?"

Nefes alışverişlerim hızlanırken gözlerimi dudaklarından ayırmaya çalıştım "Yaralısın Chaeyoung.."

Elleri belimdeki yerine yerleşirken beni kendine bastırdı ve dudaklarını boynuma yönlendirdi "Kaç gün geçti üstünden Lisa. Ben gayet iyiyim."

Islak öpücüklerini boynumun en ücra köşesine kadar kondurmaya başladığında baştan aşağı titremiştim. Ona olan açlığım ve özlemim ne kadar fazla da olsa canını yakacak bir şey yapmak istemiyordum. Buna karşın beni o kadar çok zorluyordu ki bir yanım onun gayet formunda olduğuna inanmıştı bile.

Daha fazla karşı koyamayacağımı anladığımda kollarımı boynuna doladım ve vücutlarımızı birleştirmek istercesine kendimi ona bastırdım. Ağzından çıkardığı kıkırtı kulağıma bir melodi gibi gelirken boynuma çarpan nefesi yutkunmama sebep olmuştu.

Chaeyoung "Bana asla karşı koyamıyorsun."

Sahte bir sinirle kaşlarımı çatıp çenesini kavradım ve kendime çevirdim "Neden acaba? Üstüme birden çullandığın için olabilir mi?"

Yarım ağız gülüp olumlu anlamda başını salladı "Olabilir."

Çenesini serbest bırakırken dudaklarımızı birleştiren taraf bu sefer ben olmuştum. Her temasımızda içimdeki özlem duygusu daha belirgin bir hal almaya başlarken daha fazla dayanamayıp hızla geri çekildim ve tişörtünü bir çırpıda üzerinden çıkardım.

Parmaklarım çıplak omuzlarında dolaşırken birden kucaklanmamla bu sefer geçekten sinirle yüzüne baktım. "Sana ani hareket yapma diyorum!"

Yüzüne bir gülümseme yayılırken dudaklarımızı tekrardan birleştirmeden önce "ben böyle seviyorum" diye söylendi. Düşmemek amacıyla boynuna doladığım kollarımı biraz daha sıkılaştırırken sırtımın koltuk ile buluşmasıyla ellerimi geri çektim.

Aceleyle üstündekilerden kurtulmaya başladığında aynı hızla ben de kendiminkilerden kurtulmaya başladım. Her geçen saniye kalbim daha hızlı atmaya başlarken saniyeler sonra yaşayacağım şeyleri düşünmek alt dudağımı dişlememe sebep olmuştu.

Tempted //ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin