5.BÖLÜM

1.8K 146 12
                                    

Şu bölümü iki günde anca yazdım. İlhamlarım uçup gitti. 😶

Yorum ve oylarınızı bekliyorum iyi okumalar..

°°°

Gecenin bir saati telefonumun çalmasıyla gözlerimi zorla açarken ekranda yazan ismi görmemle sinirle inledim.

-Yine ne istiyorsun?!

Chaeyoung "Hazırlan aşağıda seni bekliyorum."

Gözlerim kocaman açılırken hızla yataktan kalktım ve camın köşesinden aşağıya baktım.

Cidden oradaydı..

-Biraz daha bekle. Uykumu senin saçma işlerin için bölemem!

Chaeyoung "Beş dakikan var."

Benden bir cevap beklemeden telefonu yüzüme kapatınca sinirle gözlerimi yumdum. Saat daha dörttü! Dört!

Başka çarem olmadığına karar verdiğimde dolabın önüne geçtim ve hızla üzerimi değiştirip sessizce aşağıya indim. Birisi bizi beraber görse ne bok diyecektik acaba?!

Beni gördüğünde sırtını arabadan ayırıp eliyle saatini gösterdi "Geciktin!"

Göz devirip arabaya bindim "geldiğime şükret."

Alayla gülüp o da arabaya bindi ve kontağı çalıştırdı "her şekilde gelecektin zaten."

Sinirle iç çekip ona döndüm "Beni her istediğin zaman yanına çağıramazsın!"

Tüm odağı yol üzerindeyken düşünürmüş gibi yaptı "Çağırırım. İstediğim zaman derhal yanımda olmak zorundasın."

Umutsuzlukla başımı sallayıp kafamı cama yasladım. Ne dersem diyeyim bundan vazgeçmeyecekti.

...

Arabayı durduğu yere baktığımda şaşkınlıkla ona döndüm. Bu saatte burada ne işimiz vardı?

Arabanın farlarını söndürüp kemerini çözdü ve bana döndü "ne bekliyorsun insene."

Göz devirip arabadan indim ve ışıkları açık olan mağazaya baktım. Hangi deli mağazasını bu saatte açardı ki?

-Ne yapıyoruz burada?

Mağazanın kapısını açarken kısaca bana döndü "kıyafet almaya geldik gördüğün gibi."

Merakla peşine takıldım "Normal insanlar gibi niye gündüz gitmiyoruz?"

Chaeyoung "iki saat sonra uçağım var da ondan."

Chaeyoung elini yanımıza gelen adama uzatırken kaşlarımı çatıp onları izlemeye başladım. Adamın bu durumdan memnun olduğunu söyleyemeyeceğim. Yüzündeki sinirli ifadeyi saklamaya çalışıyordu ama becerebildiğini de söyleyemeyeceğim.

Chaeyoung "Beni kırmayıp bu saatte buraya geldiğiniz için teşekkür ederim."

Tek kaşımı kaldırıp şaşkınlıkla yüzüne baktım. Ne bu kibarlık?

Adam boş boş yüzümüze bakıp içeriye yöneldi "işiniz bittiğinde bana seslenirsiniz."

Yüzümdeki garip ifade ile adamın yanımızdan gidişini izlerken birden kolumdan tutulup çekilmemle bakışlarımı Chaeyoung'a çevirdim.

Elime beğendiği elbiseleri tutuştururken bıkkınlıkla onu izliyordum. Beni buraya getirmesindeki amaç neydi?

-Bana eziyet etmekten zevk mi alıyorsun?

Tempted //ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin