Dün oyuna daldığım için bölüm geç geldi sorry
Sınır 15 oy ve 15 yorum
İyi okumalar..
...
Her zamanki gibi sabahın köründe Chaeyoung'dan gelen bir aramayla onun aşağıda beklediğini öğrenmiş bu sefer sözünü ikiletmeden üzerime bir şeyler giyip sessizce aşağıya inmiştim. Cidden neden bu kadar erken kalktığını artık merak etmeye başlamıştım.
Şimdi de şehrin bir ucundaki restoranın birinde oturmuş kahvaltı ediyorduk. Yarı uykulu halimle bunu yapmak ise oldukça zordu.
Karşımda gayet dinç bir şekilde oturmuş beden hafifçe kıkırdayıp önüme üzerine bal sürülmüş bir dilim ekmek koydu "Ye bunu aç kalmanı istemiyorum."
Mızmızlanarak ekmeği elime aldım "Benim bu saatte uyuyor olmam gerekiyordu!"
Kahvesinden bir yudum alıp arkasına yaslandı "Mızmızlanmayı kes de önündekileri ye. Daha çok yolumuz var."
Bıkkınlıkla bir nefes alıp ekmeği hızla ağzıma tıktım. Memnuniyetle bana bakıp tabağıma birkaç şey daha koydu ve hepsinin sırayla yememi bekledi. Zar zor hepsini yedikten sonra tıka basa doymuş bir şekilde arkama yaslandım.
Önüme tekrardan koyduğu domatesleri gördüğümde ise olumsuz anlamda başımı salladım "Bu kadar yeter Chaeyoung doydum ben."
Chaeyoung "Tamam bunu da ye kalkalım."
Elimi karnıma koydum "Şiştim ben başka bir şey yiyecek halim yok."
Göz devirip önümdeki domatese çatalını batırdı ve ağzıma doğru uzattı "Aç ağzını. "
İç çekip ağzımı açtım ve domatesi aldım. Zafer edasıyla gülümseyip garsonu yanımıza çağırdı ve hesabı halledip ayaklandı. Sandalyeye astığım çantamı aldığım gibi peşine takıldım.
-Nereye gidiyoruz?
Kısaca bana bakıp arabanın kapısını açtı "Sevebileceğini düşündüğüm bir yere."
...
Yaklaşık yarım saatlik bir araba yolculuğundan sonra arabayı ormanlık bir yere durdurup arabadan inmişti. Geldiğimiz yere baktığımda şaşkınlığımı gizleyemeden arabadan indim ve yanındaki yerimi aldım.
-Jimin'le daha önce benim hakkımda konuşmuş olabilir misiniz?
Başını olumsuz anlamda sallayıp yürümeye başlayınca ben de peşine takıldım. Birbirimiz hakkında pek konuşmamamıza rağmen benim hakkımda bu kadar çok şey bilmesi hoşuma gitmiyor değildi. Burası küçükken annemle beraber sık sık geldiğim yerlerden biriydi ve uzun zaman sonra buraya gelmek kesinlikle beni memnun etmişti.
Etrafa bakına bakına yürüdüğüm sessiz dakikalar elimde hissettiğim sıcaklık ile sonlanırken şaşkınlıkla elimi sıkıca kavramış Chaeyoung'un eline baktım. Yüzüme bir gülümseme yayılırken alt dudağımı ısırıp önüme döndüm.
Kulaklarıma bir kahkaha sesi ulaştığında şaşkınlıkla ona döndüm. Boştaki eli ile yanağım sıkmaya başladığında kaşlarımı çattım.
Chaeyoung "Yanakların kızardı."
Hızla önüme dönüp utançla başımı eğdim. Cidden! Kendimi yeni aşık olmuş ergenler gibi hissediyorum!
Yanağımda hissettiğim dudaklar ile vücut ısım hızla artarken heyecanlandığımı belli etmemek için elimden geleni yapmaya çalışıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tempted //Chaelisa
FanficYüzüne bir tebessüm yerleştirip elimi nazikçe kavradı ve yumuşak dudaklarını elimle buluşturdu. Yüzüme samimiyetsiz bir gülümseme yerleştirdim ve elimi ondan kurtardım. Birkaç saat önce dudaklarıma değen dudaklarının şimdi hiçbir şey olmamış gibi el...