22.BÖLÜM

1.3K 90 43
                                    

Kısa oldu sorry

İyi okumalar..

...

Babamın çoktan imzalamış olduğu iki belgeye bakıp iç çektim ve Jimin'in odasının kapısını çalma gereksinimi duymadan içeriye girdim.

Bakışları kısa süreliğine bana kayarken kaşlarını çattı ve önündeki ekrana geri döndü "Ne var?"

Elimdeki kağıtları masasına fırlattım "Babam hissesini yarı yarıya paylaştırmış."

Kendi kendine bir şeyler homurdanıp yüzüme dahi bakmadı "Tamam çık dışarıya."

Göz devirip arkamı döndüm ve kapıya yöneldim. Çıkmadan önce son bir kez ona baktım "Hafta sonu arkadaşlarımlayım."

Hızla odadan çıkıp kapıyı arkamdan kapattım ve yüzümdeki gülümseme ile asansöre yöneldim. Jimin son bir gündür hep somurtuyordu. Tahminim Chaeyoung'un ondan ayrılması yönündeydi ama şirkette de bir kargaşa vardı. Anlayacağınız yine benim bilmediğim bir şeyler dönüyordu.

Asansörün kapısının açılmasıyla Jongin ile karşılaşmam bir olurken telaşlı haline bakıp kollarımı göğsümde bağladım.

-Jongin? Ne oluyor? Herkes de bir telaş var.

Önümde saygıyla eğildikten sonra ceketini düzeltti "Jimin Bey hissesinin bir kısmını satıyor, onunla ilgileniyoruz."

Yanımdan hızla geçip giderken kaşlarımı çattım ve asansöre bindim. Nereden çıkmıştı bu hisse satışı? Jimin asla böyle bir şey yapmazdı..

Geri dönüp ona bunu sorma düşüncesiyle yanıp tutuşurken saatin çoktan öğlene geldiğini görünce bundan hızla vazgeçtim. Chaeyoung az sonra beni almaya gelecekti ve onu bekletmek gibi bir düşüncem kesinlikle yoktu.

Hızlı adımlarla şirketten çıktım kısaca etrafıma bakınıp caddenin köşesindeki arabayı görmemle gülümseyerek oraya ilerledim.

Camdan telefonuyla ilgilenen Chaeyoung'u görmemle elimin tersiyle yavaşça cama vurdum ve bakışlarının bana kaymasını sağladım. Ciddiyetten kasılmış yüz hatları aniden gevşeyip yerini bir gülümsemeye bırakırken benim için ön kapıyı açmasıyla hızla o tarafa yöneldim ve kendimi koltuğa attım. 

Kapıyı kapatıp ona dönmemle dudaklarım üzerinde bir baskı hissetmem bir olurken genişçe gülümseyip yavaşça geri çekildim.

-Çok bekletmedim değil mi?

Arabayı çalıştırırken başını olumsuz anlamda salladı "Yeni geldim sayılır."

Ehliyet kemerimi aceleyle takıp bakışlarımı ona çevirdim ve kusursuz yüzünü izlemeye başladım. Sadece sabah evden çıktığımdan beri ayrıydık ama ben yine de sanki bir haftadır görmemişim gibi ona hasret kalmıştım. 

Chaeyoung "Acıktın mı? Senin için bir şeyler aldım, arka koltukta."

Kısaca arkadaki poşetlere bakıp tekrardan ona döndüm "Ben böyle iyiyim."  şehir dışına giden yola girdiğimizi fark ettiğimde heyecanla dudaklarımı araladım "Bu sefer nereye gidiyoruz?"

Direksiyonun üzerindeki elinin birini elimin üzerine yerleştirip genişçe gülümsediğinde alt dudağımı ısırdım. Yaptığı her hareket erimeme sebep oluyordu.

Chaeyoung "Seni dağ evine kaçırıyorum."

Hayretle yola döndüm "Senin kaç tane evin var?"

Hafifçe kıkırdadığında ben de gülümsedim "Burası benim değil Jennie'nin."

Tempted //ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin