15.BÖLÜM

1.4K 109 58
                                    

Sınır 15 oy ve 15 yorum

İyi okumalar..

...

Chaeyoung

Parmaklarımla direksiyonun üzerinde ritim tutmuşken dikkatle etrafı süzüyordum. Biraz ileride tanıdık aracı gördüğümde aniden frene basıp kapıyı açtığım gibi koşturarak arabaya yaklaştım.

Kırık cam parçalarının üzerindeki kan damlalarını gördüğümde zorla nefes aldım ve çaresizce etrafıma bakınmaya başladım. Onun saçının bir teline zarar verdilerse onları bir saniye bile yaşatmazdım!

Gözüm yerdeki telefona kaydığında yavaşça eğildim ve telefonu elime aldım. Lisa'nın telefonuydu..

Kalbim korkuyla göğüs kafesime çarparken ayağımı hızla tekerleğe vurdum ve alnımı kapıya yaslayıp derin derin nefes alıp vermeye başladım.

Neredesin Lisa?

Cebimdeki telefon titremeye başladığında yavaşça telefonu elime aldım ve kulağıma dayadım.

Jennie "Chae neredesin sen? Şirketten apar topar çıkıp gitmişsin. Herkes bunu konuşuyor."

Titrek bir nefes aldım "Jennie Lisa'yı götürdüler. Yok bulamıyorum, hiçbir yerde yok."

Jennie "Yanına geliyorum, oradan ayrılma."

Kısaca nerede olduğum söyledikten sonra telefonu kapattım ve sırtımı arabaya yaslayıp yavaşça yere çöktüm. Bütün suç bendeydi. O gün o şeyleri ona söylemeseydim yanımda olacaktı! Onu koruyabilecektim!

Hepsi benim suçumdu..

...

Hemen önümde bir araba durduğunda usulca başımı kaldırdım. Jennie'nin telaşla yanıma geldiğini gördüğümde çömeldiğim yerden yavaşça kalktım.

Gözü yerdeki kan lekelerine birkaç saniyeliğine kaymış sonra da tüm odağını bana vermişti "Bu halin ne senin!?"

Sinirle elimi yumruk yaptım "Ne bekliyordun!? Sana Lisa kaçırıldı diyorum!"

Göz devirip yumruk yaptığım elimi avuçladı "Ona bu şekilde yardımcı olamazsın. Sakin olup düzgünce karar vermelisin."

Derin bir nefes aldım. Haklıydı. Saçma sapan davranarak Lisa'yı bulamazdım.

Jennie "Jimin'e haber verdin mi?"

Başımı yavaşça salladım "Mesaj attım. Haberi var."

Jennie gelmeden on-on beş dakika önce kısa bir mesaj atmıştım. Konuşursam bazı şeyleri anlayabileceğini düşündüğüm için mesajı tercih etmiştim. 

Jennie benim için arabasının kapısını açarken konuştu "Ne dedi?"

-Bir şey yazmadı. Sadece görüldü attı.

Beni onaylayan birkaç mırıltı çıkardıktan sonra şoför koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı. Gözüm kendi arabama kayarken Jennie kısaca bana bakıp yola odaklandı "Birsine aldırtırım. Bu halde araba kullanmasan daha iyi olur."

İçimdeki fırtınanın aksine sakince kafamı cama yasladım ve dışarıyı izlemeye başladım "Ona bir şey yapmamışlardır değil mi?"

İç çekti "Yapmamışlardır Chaeyoung, merak etme."

Dudağımı yalayıp başımı salladım "Doğru yapamamışlardır Lisa izin vermez. O sandığımızdan daha güçlü." elim yanağıma giderken devam ettim "Attığı tokattan sonra buna emin oldum."

Tempted //ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin