14.BÖLÜM

1.4K 118 113
                                    

Sanırım bir hanımefendinin sesine aşık oldum

Sınır 15 oy ve 15 yorum

İyi okumalar..

...

Chaeyoung

Ay ışığının odamı az çok aydınlatması sayesinde görünen duvar saatini neredeyse yarım saattir izliyordum. Gözüme gram uyku girmiyordu. Zaten uyumaya çalışmayı da çoktan bırakmıştım. Gözlerimi her kapatışımda karşımda beliren Lisa'nın hayal kırıklığı dolu suratı buna büyük bir etkendi.

Yapacak olduğum şeyi daha önceden zaten planlamıştım. Ne olacağını en başından biliyordum. Peki neden kendimi çok kötü hissediyorum? Belki de kendime yediğim tokadı yediremiyordum. Bilmiyorum. Kafam çok karışık. 

Saatten gelen ses kulağımda bir çınlamaya sebep olurken üzerimdeki pikeyi sinirle yere attım ve ayağa kalktım. Odanın ışığını açtıktan sonra kilitli çekmeceme koyduğum flaşı aldım ve çalışma odama ilerledim.

Hızla sandalyeye oturup bilgisayarı açtım ve flaşı takıp boş boş ekranı izlemeye başladım. Lisa'yla bu basit flaşın içindeki dosyalar yüzünden oynamıştım. Duygularıyla böyle gereksiz bir şey için oynamıştım. Aklıma saf gülümsemesi geldiğinde sıkıntıyla iç çekip elimle yüzümü örttüm.

Lanet olsun! Bunun böyle olmaması gerekiyordu!

Bir süre ekranın karşısında öylece bekledikten sonra derin bir nefes aldım ve flaşı açtım. Pekala bu flaş benim için önemliydi ve bunun için Lisa'yı üzmem umurumda bile değildi. Kesinlikle değildi...

Karşımda beliren belge ile dudaklarım şaşkınlıkla aralanırken hayal kırıklığıyla ekrana bakmaya başladım. Sikeyim dosyalar nerede?!

Tanrım! Gide gide yanlış flaşı mı alıp geldi!

Flaşın içindeki videoya bakıp iç çektim. Tarihinin eski olduğunu gördüğümde ise dudağımı yalayıp videonun üstüne bastım. Kasada saklayacak kadar ne vardı bu videonun içinde?

Merakla videoyu izlerken boş odanın içine önce Bayan Manoban'ın sonra da Bay Manoban'ın girmesiyle kaşlarımı çattım ve oturduğum yerde dikleştim. Bir şeyler konuşuyorlardı ama ses olmadığı için anlayamıyordum. Tek anladığım Bayan Manoban'ın yalvarışlarıyla. Bay Manoban arka cebinden çıkardığı silahını hiç düşünmeden kadının kafasına dayayıp sıktığında şokla ekrana bakmaya başladım.

İçeriye Jimin'in de girmesiyle ikinci bir şok dalgası vücuduma yayılırken sanki yerde yatan kadın annesi değilmiş gibi babasına yardım ettiğini gördüğümde daha fazla dayanamayarak hızla laptopu kapattım.

Bayan Manoban'ın trafik kazasında öldüğünü sanıyordum. Aynı Lisa gibi..

Boğazımda oluşan yumru ile telefonuma uzandım. Bunu Lisa'ya göstermem gerekiyordu. Elim rehberdeki isminin üzerine geldiğinde aniden durdum. Ne yapıyordum ben? Elimdeki fırsatı resmen elimin tersiyle itiyordum.

Ani bir kararla telefonu eski yerine bırakırken flaşı bilgisayardan çıkartıp cebime attım ve sandalyede arkama yaslandım. Sanırım plan değişikliğine gitmeliydim..

...

Aşağıdan gelen tıkırtılar ile gözümü açarken sandalyede uyuyakaldığımı fark etmem çok geç olmamıştı. Doğrulmak istediğimde sırtımda hissettiğim sızı ile yüzümü buruşturdum. Sandalyede uyursam tabi belim tutulur!

Yavaşça oturduğum yerden kalktım ve aşağıya indim. Mutfakta gördüğüm Jennie ile olduğum yerde kaldım. Hazırladığı kahvaltılıkları masaya yerleştirirken beni görmesiyle kısaca beni süzdü.

Tempted //ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin