Hafta sonuna kadar yeni bölüm gelemeyebilir, sınavlarım olduğu için büyük ihtimalle yeni bölüm yazmaya vaktim olmaz. Birazcık beklemek zorunda kalacağız.
Sınır 15 oy ve 15 yorum
İyi okumalar..
...
Yatakta yorgunlukla otururken arkamda bağdaş kurmuş bir şekilde oturan Chaeyoung'un saçımı taramasını bekliyordum.
Elleriyle saç diplerime nazikçe masaj yaparken tarağı dikkatle saç tellerimin arasından geçiriyordu. Bu son birkaç saattir onu hiç olmadığı kadar uysal görüyordum ve bu kesinlikle benim için yeni bir şeydi.
Sonunda işi bittiğinde tarağı masanın üzerine fırlattı ve beni kendine çevirdi. Parlayan gözleri ile beni süzerek dudaklarını alnıma değdirdi.
Chaeyoung "Seni seviyorum. Seni çok seviyorum."
Son birkaç saattir olduğu gibi yine bana beni sevdiğini söylediğinde her zamanki gibi dudaklarım istemsizce yukarıya kıvrıldı.
Beni kendine çekip kollarını sıkıca belime sardığında sarılışına karşılık verdim.
Chaeyoung "Sana bir şey olacak diye çok korktum."
Derin bir nefes alıp kokusunu içime çektim "Şimdi buradayım, iyiyim. Senin sayende iyiyim."
Boynuma yumuşak bir öpücük kondurup geri çekildi "Hadi yatalım."
Kafamı usulca sallayıp onu onayladığımda elimi nazikçe tutup beni ayağa kaldırdı ve yorganı açıp yatağa uzanmamı bekledi.
Kafamı yastığa dayayıp ne yapacağını izlemeye başladığımda yanıma uzanıp yorganı üzerimize örtmesiyle kollarımı vücuduna sıkıca sarıp kafamı göğsüne yasladım.
Aynı hızla beni kendine çekip kollarını bana sarmasıyla gözlerimi huzurla yumdum. Sanırım burası dünyanın en huzurlu yeriydi..
...
Sabah uyanıp da elimi yan tarafıma attığımda Chaeyoung'un yanımda olmadığını fark etmemle huzursuzca uzandığım yerde kıpırdandım ve uykulu gözlerimi elimin tersiyle ovaladım.
Kapının sessizce açılmasıyla bakışlarımı o tarafa çevirdiğimde elindeki tepsi ile içeriye giren Chaeyoung'u gördüğümde genişçe gülümsedim.
Ayağıyla kapıyı örtüp bana döndüğünde yüzüne bir gülümseme yayılırken yanıma adımladı ve dudağıma minik bir öpücük kondurup yatağın ucuna oturdu.
Chaeyoung "Günaydın. Dinlenebildin değil mi?"
Yavaşça başımı sallayıp onu incelemeye başladım. Büyük ihtimalle uykusuzluktan oluşmuş olan gözünün altındaki mor halkaları fark ettiğimde kaşlarımı çattım.
-Sen dün gece uyumadın mı?
Olumsuz anlamda başını sallayıp çatala batırdığı peyniri bana uzattı "Uyudum. Neden uyumayayım?"
Tek kaşımı kaldırdım "Emin misin?"
Derin bir nefes alıp hafifçe başını salladı "Pekala uyumadım. Sabah uyandığımda yanımda olmamandan korktum."
Elimi yanağına uzattım ve yavaşça okşamaya başladım "Hep yanında olacağım Chaeyoung, korkmana gerek yok."
Kısa bir süre yüzüme bakıp iç çekti ve tepsiyi bana uzatıp hızla ayağa kalktı "Onları güzelce ye. Az sonra Bambam gelecek istersen Jisoo'yu da çağırabilirsin benim ufak bir işim var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tempted //Chaelisa
Hayran KurguYüzüne bir tebessüm yerleştirip elimi nazikçe kavradı ve yumuşak dudaklarını elimle buluşturdu. Yüzüme samimiyetsiz bir gülümseme yerleştirdim ve elimi ondan kurtardım. Birkaç saat önce dudaklarıma değen dudaklarının şimdi hiçbir şey olmamış gibi el...