20.BÖLÜM

1.4K 93 85
                                    

Umarım bölümü beğenirsiniz

İyi okumalar..

...

Elimdeki kahveyi sakince yudumlarken önümdeki kağıtları incelemekle meşguldüm. Gözüm arada bir saate kaydığında içimdeki endişe bir tık daha büyüyordu. Bugün ilk kez bir toplantıya katılacaktım ve orada Jimin'in karşısında rezil olmak isteyeceğim son şeylerden biri bile değildi.

Chaeyoung gün gece bu konuda oldukça yardımcı olmaya çalışmıştı ama işin sonu beni beklediğim gibi bitmediği için ne düzgünce fikir alabilmiştim ne de dinlenebilmiştim. Kesinlikle bundan sonra ondan bunun için yardım almamalıydım. Ya da bu yardımı onun yatak odasında almayı kabul etmemeliyim.

Kapı yavaşça aralandığında bakışlarımı yavaşça oraya çevirdim. İçeriye uzatılan çiçek ile kaşlarım çatılırken birkaç saniye sonra gelen kişinin kafasını kapıdan içeriye uzatmasıyla genişçe gülümsedim.

Chaeyoung genişçe gülümseyip içeriye girdi ve kapıyı arkasından kapatıp yanıma adımladı. Oturduğum yerden yavaşça kalkıp gözümdeki dinlendirici gözlüğümü çıkardığım gibi masaya bırakırken çoktan yanıma gelmiş olan Chaeyoung'un boynuna kollarımı sardım.

Elindeki çiçek ile bu ne kadar zor olsa da elleri belimdeki her zamanki yerini alırken dudaklarıma kaçamak bir bakış gönderip gözlerini gözlerime odakladı. "İlk toplantında yanında olmak istedim."

Alayla gülüp dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum "Kendimi kızın gibi hissettim."

Yüzünde beni her zaman kendine hayran bırakan gülümsemesini takındığında iç çekip onu süzmeye başladım. Yüzünü yavaşça yüzüme yaklaştırıp nefesini dudağıma üflediğinde ayak tırnaklarıma kadar titrediğimi hissettim. 

Chaeyoung "Annecik fantezisini sevdiğini biliyordum kedicik."

Yüzümdeki gülümseme yavaşça solarken kollarından hızla kurtulup omzuna sert olmayacak bir şekilde yumruğumu geçirdim "Şunları ortalık yerde dillendirip durma!"

Tek kaşını kaldırıp üzerime doğru bir adım attığında istemsizce geriye sendeledim. Yüzünde sinsi bir gülümseme oluşurken beni masayla arasına alıp aramızdaki mesafeyi sıfıra indirmek istercesine dibime girdi.

Chaeyoung "Dün hiç böyle demiyordun ama?"

Gözüm kapıya kayarken zorla yutkundum ve Chaeyoung'un yakalarından tuttuğum gibi onu kendime çektim. Dudaklarıma açlıkla saldırmaya başladığında ellerimi onu kendime daha çok bastırmak amacıyla beline yerleştirdim. 

Elleri yavaşça göğüslerime doğru kayarken birden kapının çalınmasıyla onu hızla kendimden uzaklaştırdım ve aceleyle üzerimi düzletmeye çalıştım. Aynı zamanda nefes alış verişlerimi düzenlemeye çalışırken telaşla kendini toparlamaya çalışan Chaeyoung ile ağzımdan ufak bir kıkırtı kaçmıştı. Yakalandık diye nasıl da korkuyordu.

Boğazımı temizleyip kalçamı masaya dayadım "Evet?"

Kapı yavaşça açılırken Bambam kafasını usulca içeriye uzattı ve kısaca Chaeyoung'a bakıp yüzündeki gülümseme ile bana döndü "On dakika sonra toplantı başlayacak, acele etsen iyi olacak."

Hafifçe başımı salladım "Merak etme geç kalmam."

Beni onaylayıp ensesini kaşıdı "Bu arada odalar ses geçirmiyor."

Sinirle kaşlarımı çatarken o bunu fark etmiş olmalı ki dudağını dişleyip hızla odadan çıkmıştı. Önüme gelen saçlarımı sinirle savurduktan sonra Chaeyoung'a döndüğümde gülmemek için kendini tuttuğunu fark ettiğimde göz devirip kendimi sandalyeme attım.

Tempted //ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin