Yine plansız bir smut yazdım 😉
Sınır 15 oy ve 15 yorum
İyi okumalar..
...
Yatakta uzanmış boş boş tavanı izlerken kapımın tıklanmasıyla yavaşça doğruldum "Efendim?"
Kapı yavaşça aralanırken Jimin'in kafasını uzattı ve kısaca beni süzüp içeriye girdi "Jungkook geldi aşağıda seni bekliyor."
Göz devirip kafamı tekrardan yastığıma yasladım "Ne istiyormuş yine?"
Birazcık sinirli çıkan sesiyle konuştu "Git kendin öğren."
Kapıyı kapatıp odadan çıktığında şaşkınlıkla arkasından bakıp yavaşça ayağa kalktım. Umarım yine düğün hakkında konuşmaya gelip benim sinirlerimi bozmayı planlamıyordur. Chaeyoung'un ben halledeceğim dediği günden beri bir hafta geçmişti ama hiçbir şey değiştiği yoktu..
Hızlıca üzerimi değiştirip merdivenlerden indim. Salonda dört dönen bedeni gördüğümde ise kaşlarımı çattım. Yanağındaki iz kesik izi miydi?
Kapının önünde dikelmiş onu izleyen bedenimi fark edince olduğu yerde durdu ve yanıma doğru topallayarak yaklaştı. Ne olmuş bu çocuğa?
Jungkook "Düğünü erteliyoruz Lisa. Yaz sonu ya da diğer kış ona bir ara oturup karar veririz."
Kaşlarımı çatıp elimi patlamış kaşına dokunmak için kaldırdım ama daha sonra ne yaptığımı fark edip bundan hızla vazgeçtim.
-Ne oldu sana böyle?
Jungkook "Manyak sevgilin yaptı! Neden bunu daha önce bana söylemedin?!"
Vücuduma bir korku dalgası yayılırken zorla yutkundum. Umarım saçma sapan bir şey yapmamışsındır Chaeyoung.
Omuz silkip tekli koltuğa oturdum "Umurunda olacağını düşünmemiştim."
Elini sinirle saçlarını atıp odanın içinde tekrardan turlamaya başladı "Dalga mı geçiyorsun! En azından önlem alırdım! Ordu kadar adam gelip önümü kesmezdi!"
Dudağımı yalayıp gözlerimi gözlerine odakladım "Senin sorunun. Sevgilisi olan birisiyle zorla evlenmek istiyorsan buna da katlanacaksın."
Jungkook tek bir kelime dahi söylemeden evden çıkıp gittiğinde keyifle arkama yaslandım. Açıkçası onun dağılmış suratını görmenin beni bu kadar sevindireceğini düşünmezdim.
Jimin "Şu belalı sevgilin kimse ayrıl ondan. İşlerimiz onun yüzünden askıya alınamaz."
Hafifçe başımı salladım. Ayrılmam için önce birlikte olmamız gerekiyor değil mi? O yüzden sorun yoktu. Chaeyoung ile aramda bitireceğim bir şey yoktu. Olsa da bitirmezdim zaten..
...
Koşar adımlarla şirketin koridorunda ilerlerken alarmı kurmayı unutan kafama lanet ediyordum. Torpille de olsa girdiğim tek işe de geç kalıyordum. Mükemmel!
Allahtan Chaeyoung'un beni kovma gibi bir düşüncesi yoktu.
Koridordan sağa dönmemle bir bedene çarpıp elimdeki kağıtları yere düşürmem bir olurken şaşkınlıkla başımı kaldırdım ve sinirle kısılmış gözlerle beni izleyen kadına baktım. Onu burada ilk defa görüyordum.
Kısaca bana bakıp hızla yanımdan geçip giderken odasından çıkıp boş koridorda yüksek sesle bağıran Chaeyoung'u fark etmemle önüme gelen saçlarımı düzeltip merakla ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tempted //Chaelisa
Hayran KurguYüzüne bir tebessüm yerleştirip elimi nazikçe kavradı ve yumuşak dudaklarını elimle buluşturdu. Yüzüme samimiyetsiz bir gülümseme yerleştirdim ve elimi ondan kurtardım. Birkaç saat önce dudaklarıma değen dudaklarının şimdi hiçbir şey olmamış gibi el...