Po darbo grįžau namo ir greitai susiruošęs išvažiavau į Simonos klubą. Vos spėjus atsistoti į eilę buvau paimtas už rankos ir pravestas pro visus laukiančius eilėje. Pažvelgęs kas mane laiko už rankos nusišypsojau, nes tai buvo Simona. Mergina atrodė tikrai dailiai su suknele aukščiau kelių ir juoda koža.
- Gražiai atrodai,- tvirčiau suspausdamas brunetės ranką pagyriau ją.
- Patikėk stengiuosi gražiai atrodyti tikrai ne dėl tavęs,- žvilgtelėjusi į mane tarė Simona.
- Nejaugi tai dėl Filipo?- prisitraukdamas ją arčiau savęs paklausiau.
- Tai tikrai ne tavo reikalas,- nekreipdama dėmesio į tai kad yra arčiau manęs atsakė brunetė.
- Ar po mūsų išsiskyrimo turėjai kitų vyrų?- sušnabždėjau klausimą buvusiai žmonai į ausį.
- Matai, tai tikrai ne tavo reikalas,- kumštelėjusi man į pilvą atsakė mergina ir nenoromis paleidau ją.
Atsidusęs sekiau jai iš paskos link baro. Kurį laiką laukėme Filipo ir jam pasirodžius nusekėme paskui Simoną jos kabineto link. Gal pusvalandį jame aptarinėjome reikalus ir galiausiai pasirašėme sutartį, taip vėl buvau susietas sutartimi su Simona.
- Na dabar galime pasilinksminti,- atsistojęs tarė Filipas.
- Simona, gal norėtum su manim pašokti?- vos išėjome iš kabineto paklausiau brunetės.
- Turiu kitų reikalų,- užrakinusi duris tarė mergina ir praėjo pro mane.
Nusekiau jai iš paskos netikėdamas, kad ji turi kitų reikalų, tai yra susitikimą su kažkokiu vyru. Tačiau pamatęs ją apsikabinančią vaikiną išsižiojau, o dar labiau nustebau supratęs, kad pažįstų jį.
- Matai, kaip džiaugiuosi tave matydamas,- stipriai apkabindamas mane tarė Lukas.
- Man taip pat,- sutrikęs apkabinau pusbrolį.
- Kiek praėjo jau du metai?- atsitraukęs nuo manęs paklausė blondinas.
- Na taip neseniai grįžau iš užsienio, o ką tu čia veiki?- toliau būdamas sutrikęs paklausiau.
- Jis čia atėjo susitikti su manimi,- atsistodama šalia mano pusbrolio tarė brunetė.
- Ar judu draugaujate?- tyliai paklausiau bijodamas sužinoti tiesą.
- Draugaujame tik kaip draugai,- apkabindamas mano buvusią žmoną per pečius atsakė pusbrolis.
- Aišku,- šiek tiek pavydėdamas tariau.
Pastebėjusi mano pavydą Simona plačiai nusišypsojo ir atsisėdusi ant baro kėdės paėmė į rankas stiklinę su sultimis. Lukas atsisėdo jai iš dešinės, o aš prisėdau iš kairės.
- Ko gersite?- paklausė mūsų Saimonas.
- Mineralinio ir tiek,- ramiai atsakiau.
- Nuo kada pusbroli, negeri alkoholio?- šyptelėjęs paklausė Lukas.
- Na čia atvažiavau pats tad ir grįžti turėsiu, o dar rytoj į darbą,- gavęs mineralinio atsakiau.
- Aš tai šiek tiek išgersiu, nes tikiuosi šio klubo savininkė mane pavežės namo,- uždėdamas ranką Simonai ant rankos tarė blondinas.
- Galbūt ir parvešiu,- patraukdama ranką atsakė brunetė.
Likusį vakarą daug nekalbėjome ir klube dar pasėdėjome apie porą valandų. Po jų visi trys draugiškai pakilome ir išėjome iš klubo.
- Gerai iki kito karto,- paspausdamas man ranką tarė pusbrolis prieš išsiskiriant.
- Iki,- liūdnai tariau ir įsėdęs į savo mašiną išvažiavau namo.
YOU ARE READING
Pragaras ir rojus
RomanceAntra Meilė pagal sutartį dalis. Praėjus dviem metams po skaudaus įsiskyrimo Matas vėl sutinka Simoną, kuri per tą laiką pasikeitė. Mergina abejinga visiems jo bandymams su ja pabendrauti. Tačiau juos suveda verslo santykiai, ar jų dėka jie vėl bus...