32

285 20 2
                                    

Ryte pabudęs vis dar jaučiau šalia savęs Simoną, kuri sau ramiai dar miegojo. Džiaugiausi jos artumu ir pamaniau, kad man jau pavyko ją susigrąžinti. Norėjau nustebinti brunete pusryčiais, bet ji miegojo ant mano rankos, tad bet koks krustelėjimas galėtų ją pažadinti. Giliai įkvėpiau kai ji neskubėdama pasisuko į mane veidu ir lėtai pramerkusi akis šyptelėjo. Tai skaudžiai priminė tuos laikus, kai dar buvome susituokę.
- Labas,- tyliai, lyg tarp mūsų nieko nebūtų įvykę, sušnabždėjo mergina.
- Ak mažute,- beveik susigraudinęs tariau ir stipriai ją apkabinau.
- Matai, liaukis sutraiškysi mane,- juokdamasi tarė Simona.
- Atleisk, tiesiog tai taip man primena tuos laikus, kai buvome vyras ir žmona,- šiek tiek atlaisvinęs gniaužtus tariau, vis norėdamas ją pabučiuoti.
- Man tai taip pat primena tuos laikus, nes tik tavo glėbyje taip gerai miegodavau,- šyptelėjusi tarė mergina ir bandė pasiekti mano lūpas.
Nieko nelaukęs padėjau jai pats įsisiurbdamas į jos rausvas ir saldžias lūpas. Šis bučinys buvo toks pats, kaip mūsų bučiniai tuos nuostabius keturis santuokos metus. Jai atsitraukus atsidusau iš malonumo ir nesusilaikęs tariau:
- Myliu tave.
Simona iš pradžių nepatikliai nužvelgė mane, bet greitai jos nepatiklų žvilgsnį pakeitė tas mano akiai mielas pilnas meilės žvilgsnis.
- O aš tave myliu,- kiek įmanoma arčiau prisiglaudusi prie manęs tarė mergina.
- Mažute, žinau dabar ne koks laikas, bet ar suteiksi man dar vieną šansą ir dabar iš tikro tapsi mano žmona?- atsitraukęs tiek, kad matyčiau jos akis paklausiau.
- Matai, man dar šiek tiek reikia laiko, bet aš tau pasakysiu kai būsiu tam pasiruošusi,- paglostydama mano barzdos šereliais apaugusį skruostą atsakė mylimoji.
- Lauksiu tiek kiek reikės ir kiekvieną dieną tau kartosiu, kaip tave myliu,- prispaudęs jos delną sau prie skruosto, rimtai pasižadėjau.
- Jei bent dieną praleisi nesutiksiu dar kartą tekėti už tavęs,- juokdamasi man pagrąsino brunetė.
- Kartosiu tiek kiek prireiks,- pabučiuodamas jos delną pasižadėjau ir nesiruošiau laužyti savo pažado.
- Reikia keltis,- sunkiai sukdamasi ant kito šono tarė mergina.
Nelaukęs pagalbos prašymo iš karto padėjau jai palengva atsisėsti. Greitai pats išlipęs iš lovos padėjau jai ir atsistoti. Pats įšokęs į drabužius apsiaučiau Simoną savo chalatu, nes į mano kambarį ji buvo atėjusi tik su pižama. Tadas nenusipelnė matyti jos su pižama tad užsispyręs liepiau jai būti su chalatu. Vos spėjome išeiti iš kambario sutikome juodaplaukį.
- Gi sakiau, kad judu miegat kartu,- džiaugdamasis savo tiesa tarė draugas.
- Visų pirma labas rytas,- praeidama pro jį tarė Simona ir palengva pradėjo lipti laiptais.
- Ji susapnavo košmarą, tad jautėsi saugiau miegodama su manimi,- žiūrėdamas į lipančią laiptais mylimąją paaiškinau draugui.
- Bet juk susitaikėt galutinai?- tyliai paklausė juodaplaukis.
Šypsodamasis linktelėjau ir nusekiau savo būsimai žmonai iš paskos.

Pragaras ir rojusDonde viven las historias. Descúbrelo ahora