2

559 36 0
                                    

Iki klubo ėjome tylėdami, man vis dar buvo sunku susitaikyti, kad Simona dabar yra mano buvusi žmona, o ne esama. Tačiau privalau susitaikyti su tuom, tad šiandien galbūt pabandysiu pabendrauti su moterimis. Šyptelėjau pamatęs klubo į kurį mane vedasi Tadas pavadinimą. Klubas vadinosi ,,Pragaras ir rojus", o prie jo buvo nusidriekusios dvi eilės.
- Mes eisim į pragaro pusę,- nusivesdamas mane už rankos į kitą eilę nei aš norėjau stotis, tarė draugas.
- Kodėl?- sutrikęs paklausiau.
- Na supranti į rojaus pusę eina jaunimas, kuris negali gerti alkoholio, tad ten kokteiliai yra iš įvairių sulčių. O į pragaro pusę eina suaugę arba jau turintys teisę gerti alkoholį,- atsakė į mano klausimą juodaplaukis.
Po jo paaiškinimo stebėjausi klubo savininko sumanumu ir gebėjimu užsidirbti daugiau. Man vis stebintis palengva artėjome prie įėjimo. Jau esant visai netoli įėjimo pro šalį praėjo neaukšta brunetė, rožiniu megztiniu su gobtuvu ir juoda kuprine. Nežinau kodėl, bet ji man priminė Simoną.
- Panele, kaip šiandien praėjo jūsų diena?- prieš įleisdamas merginą į klubą paklausė apsauginis.
- Kaip visad su daug darbo,- draugiškai atsakė brunetė.
Išgirdęs jos balsą kruptelėjau, nes jis buvo visai, kaip Simonos. Nusprendžiau vos būsiu įleistas į klubą surasiu tą merginą ir įsitikinsiu, kad ji ne mano buvusi žmona.
- Matai, kas nutiko?- susirūpinęs paklausė manęs Tadas.
- Nieko,- ramiai atsakiau ir laukiau, kada įeisiu į pragarą.
Vos buvome įleisti juodaplaukis mane nusitempė prie baro:
- Tau reikia atsipalaiduoti,- mums atsisėdus tarė draugas.
- Kaip visad?- draugiškai paklausė barmenas Tado.
- Taip ir to paties mano draugui,- atsakė juodaplaukis.
- Tu dažnai čia lankaisi?- tyliai paklausiau.
- Kartą per savaitę nuo tada kai atsidarė ši nuostabi vieta,- plačiai šypsodamasis atsakė draugas.
- Kiek ilgai veikia ši vietą?- žvalgydamasis paklausiau.
- Tadai, nejaugi šiame mieste nėra kitų klubų į kuriuose tu galėtumei lankytis?- draugui nespėjus atsakyti į mano klausimą paklausė pažįstamas moteriškas balsas.
- Kituose klubuose, nesilanko tokia gražuolė, kaip tu,- plačiai šypsodamasis atsakė juodaplaukis baro kampe sėdinčiai merginai.
- Juk žinai, kad man nepatinka tavo draugija,- pakėlusi galvą tarė ji.
Mūsų žvilgsniams susitikus mano širdis pradėjo daužytis lyg pasiutusi. Tačiau merginos žvilgsnis tapo piktas ir ji piktai paklausė:
- Ką jis čia veikia?

Pragaras ir rojusWhere stories live. Discover now