22

451 28 1
                                    

Grįžęs namo pamaitinau Mandariną ir pats pavalgęs patogiai įsitaisiau prie kompiuterio. Šiek tiek padirbėjęs nusprendžiau, kad jau laikas pažaisti su Simona. Paėmęs mobilųjį paskambinau jai, o kol laukiau kada ji atsilieps glosčiau savo katiną.
- Klausau,- atsiliepė mergina.
- Labas, Sofija,- šypsodamasis pasisveikinau.
- Matai? Iš kur gavai mano numerį?- apsimestinai nustebusi paklausė mano buvusioji.
- Simona davė, kai prieš kelias savaites jos paprašiau. Tikiuosi nesutrukdžiau?- nenustodamas šypsotis paklausiau.
- Tikrai nesutrukdei, tik labai nustebau sulaukusi tavo skambučio,- ramiu balsu atsakė mergina.
- Na gavau pakvietimą dalyvauti vestuvėse, tad norėjau paklausti gal norėtum pabūti mano pora?- šyptelėjęs paklausiau.
- Ak atleisk, bet negalėsiu šį savaitgalį, kai bus Luko ir Polės vestuvės,- po trumpos pauzės atsakė Simona, kuri apsimetė Sofija.
- O gal norėtum prieš vestuves nueiti į pasimatymą su manimi?- neatstodamas klausinėjau.
- Aš labai norėčiau, bet žinai darbas ir kiti reikalai,- išsisukinėjo buvusi mano žmona.
- Manau, kad aš tau tikrai nepatinku, tad galėtum neišsisukinėti, o pasakyti tiesiai šviesiai,- ramiai tariau.
- Matai, tu tikrai esi įdomus vaikinas, bet kaip tyčia šią savaitę turiu daug veiklos. Atleisk, nemaniau, kad galvosi, jog man nepatinki,- teisinosi Simona.
- Tad gal norėtum susitikti kitą savaitę?- neprarasdamas vilties ją demaskuoti paklausiau.
- Dar nežinau ar galėsiu, bet pabandysiu susiplanuoti viską taip, kad mums pavyktų susitikti,- bandydama išsisukti tarė mergina.
- Gerai, tada lauksiu tavo atsakymo, o dabar turiu pasirūpinti savo katinu,- šypsodamasis tariau.
- Turi katiną?- apsimesdama nustebusi paklausė Simona.
- Taip, visai neseniai jį priglaudžiau,- perbraukdamas per Mandarino kailiuką atsakiau.
- Galbūt kada nors galėsiu jį pamatyti?- tyliai paklausė mergina.
- Žinoma, mūsų pasimatymas galėtų baigtis pas mane ir galėtum susipažinti su Mandarinu,- šyptelėjęs tariau, o pilkasis padarėlis išgirdęs savo vardą pakėlė galvą.
- Tai privers mane dar labiau susiplanuoti veiklas taip kad galėčiau susipažinti su Mandarinu,- linksmu balsu tarė Simona.
- Puiku, lauksiu žinių iš tavęs,- toliau šypsodamasis tariau.
- Pasistengsiu kuo anksčiau pranešti, o dabar leisiu rūpintis katinėliu, iki,- tarė mergina.
- Iki,- vos atsisveikinęs baigiau pokalbį.
Baigęs kalbėti su buvusia žmona liūdnai stebėjau savo katiną, kuris puolė mano pėdas. Norėdamas jam suteikti daugiau džiaugsmo pajudinau savo pėdas. Mandarinui žaidžiant vis galvojau, kodėl ji nori mane apgaudinėti ir ar tikrai ji susitiks su manimi kitą savaitę.
- Labas, tėti,- nustojęs mastyti paskambinau tėčiui.
- Sveikas, sūnau,- pasisveikino su manim tėvas.
- Aš norėjau paklausti, ar savaitgalį galėsi prižiūrėti mano katiną?- sukandęs dantis paklausiau nes Mandarinas įkando man į kojos pirštą.
- Žinoma, tik turėsi jį atvežti,- ramiai atsakė tėtis.
- Gerai šeštadienį ryte jį atvešiu,- šypsodamasis tariau.
- Tada iki šeštadienio,- linksmai tarė tėtis.
- Iki,- vėl atsisveikinęs baigiau pokalbį.
Pakalbėjęs su tėčiu paėmiau Mandariną ir nunešęs į svetainę jį palikau. Grįžęs į savo miegamąjį įsitaisiau lovoje su kompiuteriu, nusprendžiau šiek tiek padirbėti.

Pragaras ir rojusWhere stories live. Discover now