- Jis šiandien grįžo, tad nusprendžiau jį šiandien atsivesti čia,- šypsodamasis atsakė draugas.
- Tadai, aš nesidžiaugiu tave čia matydama, o jo iš viso nenoriu čia matyti,- piktai tarė mergina.
- Simona,- tariau jos vardą negalėdamas patikėti, kad tai ji.
- Panele, ar viskas gerai?- pastebėjęs piktą merginą paklausė barmenas.
- Taip, Saimonai, viskas gerai,- šyptelėjusi atsakė Simona.
- Smagu, kad žinai savo darbuotojų vardus,- šyptelėjęs tarė Tadas.
- Kaip suprasti savo darbuotojus?- sutrikęs paklausiau.
- Ak taip nepasakiau, kad šis klubas yra Simonos,- šyptelėjęs tarė juodaplaukis.
- Tu, turi klubą?- sutrikęs paklausiau merginos.
- O koks tau skirtumas?- piktai paklausė brunetė.
- Nereikia taip piktai su manim kalbėti. Tai aš turėčiau ant tavęs pykti,- susiraukęs tariau.
- Ak taip tu galvoji, kad tave išdaviau,- pavartydama akis tarė Simona.
- Nori pasakyti, kad tas vaikas buvo mano, kai mes visad saugojomės?- išgerdamas įprastą Tado gėrimą paklausiau.
Brunetė šyptelėjo ir atsistojusi priėjo prie manęs. Suėmusi mane už pečių tyliai į ausį sušnabždėjo:
- Ne visą laiką saugojomės, paskutinius tris mūsų santuokos mėnesius visiškai nesisaugojom.
Mėgavausi jos artumu ir supratau, kad ji teisi. Paskutiniais mėnesiais iš tikro nelabai saugojomės. Nors ir jaučiausi apsvaigęs nuo jos artumo vis netikėjau, kad tai buvo mano vaikas.
- Simona,- kažkas kreipėsi į mano buvusią žmoną.
- O varge,- greitai atsitraukusi nuo manęs brunetė atsistojo šalia barmeno už baro.
- Kaip laikaisi gražuole?- priėjęs prie baro paklausė Rokas.
- Aš gi tau sakiau, kad daugiau nesirodytum mano klube,- piktai tarė mergina.
- Na matyt negirdėjau,- gūžtelėjęs pečiais tarė vaikinas.
- Atstok nuo mano žmonos,- pirštu apvesdamas stiklinę tariau.
- Jei pamiršai Simona yra tavo buvusi žmona,- pašaipiai tarė Rokas.
- Mano klube nesimušit,- piktai nužvelgusi mus tarė brunetė, man kilstelėjus galvą ir pažvelgus į tą kvailį.
- Gerai, mažute,- šyptelėjęs atsakiau savo buvusiai žmonai.
- Nevadink manęs taip,- susiraukusi tarė mergina.
- Atleisk,- bandydamas paimti bruntetę už rankos, kuri buvo padėta ant baro, atsiprašiau.
- Simona, nekreipk dėmesio į savo buvusį. Geriau skirk man dėmesio,- čiupdamas mano buvusiai žmonai už rankos tarė Rokas.
Mergina išlaisvino savo ranką ir kilstelėjusi ją spragtelėjo pirštais. Nepraėjus net dviem minutėm prie baro pasirodė raumeningas vyras.
- Panele, kas nutiko?- paklausė apsauginis.
- Išvesk jį ir daugiau niekad jo čia neįleisk,- parodydama į Roką paliepė Simona.
- Gerai, panele,- čiupdamas vaikiną už rankos ištempė jį laukan.
- Aš dar grįšiu, per daug tavęs noriu, kad atstočiau,- rėkė vaikinas mano buvusios žmonos klube.
YOU ARE READING
Pragaras ir rojus
RomanceAntra Meilė pagal sutartį dalis. Praėjus dviem metams po skaudaus įsiskyrimo Matas vėl sutinka Simoną, kuri per tą laiką pasikeitė. Mergina abejinga visiems jo bandymams su ja pabendrauti. Tačiau juos suveda verslo santykiai, ar jų dėka jie vėl bus...