25

464 33 1
                                    

Nieko nelaukęs čiupau Simoną ant rankų ir išvežiau į ligoninę. Sunerimęs laukiau kada baigs ją apžiūrės. Nežinau kiek ilgai laukiau kol galiausiai pasirodė gydytojas.
- Kaip ji?- nespėjus nieko pasakyti gydytojui paklausiau.
- Nieko ypatingo tik pasitempė koją. O jūs jos vyras?- paklausė vyriškis.
- Taip, nors ne. Aš jos buvęs vyras ir buvome vestuvėse, bet atskirai,- susijaudinęs atsakiau.
- Na gerai, o ar galėsite ja pasirūpinti keletą dienų kol atslūgs patinimas?- nekreipdamas dėmesio į mano susijaudinimą paklausė gydytojas.
- Taip žinoma, o kada ją išleisite?- net nepagalvojęs apie tai kad Simona prieštaraus paklausiau.
- Kai atliksime visus tyrimus, nes ji atrodo gan nusilpusi,- ramiai atsakė vyriškis.
- Gerai, o ar galiu ją aplankyti?- sunerimęs dėl merginos sveikatos paklausiau.
- Žinoma,- gūžtelėjęs pečiais atsakė gydytojas.
Įėjęs į palatą sulaukiau pikto žvilgsnio. Nekreipdamas dėmesio priėjau arčiau ir atsisėdau ant jos lovos.
- Tai viskas per tave,- piktai tarė Simona.
- Žinau ir atleisk nenorėjau, kad susižeistum,- žvelgdamas į jos ranką atsakiau.
- Ar ilgai mane čia laikys?- tyliai paklausė mergina.
- Gydytojas sakė, kad atliks tyrimus ir galėsiu tave vežtis namo, nes tavimi reiks rūpintis kol atslūgs patinimas,- ramiai atsakiau.
- O ar manimi negali kažkas kitas pasirūpinti?- nepatenkinta paklausė mano buvusi žmona.
- Manau gali, bet ar turi kokių pasiūlymų?- nenorėdamas jos dar labiau supykdyti paklausiau.
Simona nieko neatsakė, o tik nusisuko nuo manęs. Taip ir sėdėjome tyloje, kol į palatą įėjo gydytojas.
- Pone, gal galėtumėte išeiti?- maloniai paklausė vyriškis manęs.
- O gal galiu likti?- su viltimi paklausiau.
- Na viskas priklausys nuo panelės norų,- šypsodamasis atsakė gydytojas.
- Išeik, mano sveikata ne tavo reikalas,- šaltai tarė Simona.
- Na šį kartą tau pasipriešinsiu, nes kelias dienas tavimi rūpinsiuosi tad turiu viską žinoti,- užsispyręs tariau.
Gydytojas gūžtelėjo ir tarė:
- Na jums viskas gerai, tik tikiuosi žinote, kad esate nėščia ir turite vartoti tam tikrus vitaminus, bei vengti streso.
- Nėščia?- apšalęs paklausiau.
- Taip panelė šiuo metu laukiasi,- patvirtino vyriškis.
Pažvelgiau į Simoną ir ji neatrodė visiškai nustebusi. Dar ramiai tarė:
- Žinau, tik dar nespėjau nusipirkti vitaminų, nes padėjau draugei ruoštis vestuvėms ir visai neseniai sužinojau.
- Bet jau lankėtės pas savo gydytoją?- nekreipdamas į mano sutrikimą paklausė vyriškis.
- Taip ir turiu receptą vitaminams,- ramiai atsakė brunetė.
- Tada labai gerai ir galite vykti ilsėtis,- šyptelėjęs tarė gydytojas ir paliko mus vienus.
- Aš pavargau, ar gali man padėti nueiti iki tavo mašinos?- pavargusiu balsu paklausė mergina.
Nieko neatsakęs pakėliau ją ant rankų ir išnešiau iš palatos.

Pragaras ir rojusDonde viven las historias. Descúbrelo ahora