Simona dar ilgai šnekučiavosi su mano tėčiu, dėl to šiek tiek pavydėjau. Jie ir anksčiau gerai sutarė, bet tada jis buvo jos uošvis.
- Gal liksit nakvoti?- lyg niekur nieko paklausė tėtis mūsų abiejų.
Delsiau atsakyti, mano buvusi žmona taip pat delsė. Man delsiant atsakyti Simona žvilgtelėjo į mane lyg galvodama ar aš liksiu ar neliksiu.
- Manau, kad liksiu,- atsidususi atsakė mergina.
- Aš taip pat liksiu,- vos jai atsakius, atsakiau ir aš.
- Gerai, ar jums paruošti jūsų kambarius, ar patys pasiruošit?- mums pagaliau atsakius paklausė tėtis.
- Ne, nereikia aš pati,- šyptelėjusi atsakė brunetė.
- Aš taip pat pats susitvarkysiu,- nenuleisdamas žvilgsnio nuo merginos atsakiau.
Man atsakius Simona atsistojo ir šyptelėjusi išėjo iš svetainės. Nieko nelaukęs išsekiau jai iš paskos.
- Taip ir sekiosi mane?- sustojusi prie mano kambario durų paklausė brunetė.
- Na jei pamiršai čia mano namai ir galiu juose daryti ką noriu,- atsistojęs priešais ją atsakiau.
- Matai, nejaugi tau dar neaišku, kad aš su tavim daugiau nieko bendro nenoriu turėti?- suėmusi mane už pečių paklausė buvusi žmona.
Sunkiai nurijęs susikaupusias seiles žiūrėjau į ją ir apkabinęs per liemenį prisitraukiau arčiau savęs. Mergina nė nesureagavo į tai kad buvo pritraukta arčiau manęs. Jai nereaguojant paglosčiau jos plaukus ir pasilenkęs pabučiavau ją. Simona atsakė į mano bučinį, tad kilstelėjęs ją įsinešiau į savo kambarį. Man kilstelėjus jos palaidinę sulaukiau įkandimo į lūpą. Šyptelėjęs atsitraukiau ir jau lenkiausi vėl prie jos lūpų, kai mano kakta atsirėmė į dailią ranką.
- Matai, gi sakiau, kad tarp mūsų nieko nebebus. Pats liepei man dingti, pats nusprendei, kad nori skirtis. Tad dabar privalai atstoti nuo manęs,- stumtelėjusi mane tarė mergina.
- Tada kodėl atsakei į mano bučinį?- su neviltimi balse paklausiau.
- Norėjau tavęs atsikratyti,- žengdama prie durų šaltai atsakė brunetė.
- Bet Simona,- bandžiau ją sustabdyti, bet gavau per pirštus.
- Liaukis, pagaliau suprask, kad pats sugadinai viską kas tarp mūsų buvo,- piktai tarė buvusi mano žmona.
Tai tarusi ji paliko mano kambarį ir pasijutau ypač nevyriškai nes skruostais pradėjo ristis ašaros. Buvau atstumtas vienintelės moters, kuri man šį tą reiškė.
YOU ARE READING
Pragaras ir rojus
RomanceAntra Meilė pagal sutartį dalis. Praėjus dviem metams po skaudaus įsiskyrimo Matas vėl sutinka Simoną, kuri per tą laiką pasikeitė. Mergina abejinga visiems jo bandymams su ja pabendrauti. Tačiau juos suveda verslo santykiai, ar jų dėka jie vėl bus...