Po netikėto susitikimo pas Luką, keletą dienų nemačiau Simonos. Vis buvau užsiėmęs apsilankyti jos klube. Tačiau atėjus helovynui nusprendžiau, kad laikas šiek tiek atsipalaiduoti. Taip pat buvau pažadėjęs Tadui pasilinksminti. Grįžęs namo persirengiau ir tiesiog užsidėjęs lankelį su ragais išvažiavau pas draugą.
- Tikrai daug pasistengei dėl savo kaukės,- pašaipiai šypsodamasis tarė juodaplaukis jam įsėdus į mano mašiną.
- Ak tik nereikia, pats apsirengei kaip kunigas,- išsukdamas iš jo kiemo tariau.
- Gerai, bet turi pažadėti, kad pamirši Simoną ir šiąnakt praleisi naktį su patrauklia mergina,- man vairuojant prašė pasižadėti draugas.
- Pabandysiu,- nuoširdžiai tariau.
Dar pakalbėjome apie nereišmingus dalykus ir pagaliau atvykome į klubą. Keista buvo visus matyti su kostiumais, o ypač kai dauguma vyrų ir moterų buvo apsirengę velniais ar angelais.
- Na daugelis apsirengė į temą klubo pavadinimui,- šyptelėjęs tarė Tadas mums jau įeinant į patį klubą.
- Manau kitaip ir būti negali,- nužvelgdamas visus susirinkusius tariau.
Juodaplaukis papurtė galvą ir nusivedė mane link stalelio prie kurio sėdėjo trys merginos ir Lukas.
- Sveiki,- atsisėsdamas prie Tado, kuris atsisėdo prie Luko, pasisveikinau.
- Ką tu čia veiki?- pyktelėjusi paklausė Polė.
- Mieloji, jis gali čia lankytis ypač jei jį įleidžia apsauginis,- paglostydamas petį savo merginos petį tarė Lukas.
- Taigi dabar tu laisvas?- šypsodamasi paklausė mergina sėdinti šalia Polės.
- Klaudija net nebandyk,- piktai tarė Luko mergina.
Tačiau aš nekreipiau dėmesio į buvusios žmonos drauges, nes mano dėmesį atkreipė trečioji mergina. Ji taip pat nenuleido nuo manęs akių, dalinai paslėptų po pusę veido dengiančia nėriniuota kauke. Merginos plaukai krito jai ant pečių dailiomis šviesiomis garbanomis, taip pat ji buvo užsidėjusi lankelį su ragais visai kaip mano.
- Labas,- susižavėjęs ja pasisveikinau.
- Sveikas, taigi tu tas kvailys?- švelniu balsu paklausė šviesiaplaukė.
- Tikriausiai tas pats kvailys,- nenuleisdamas žvilgsnio pritariau jai.
- Kodėl taip žiūri į mane?- plačiai šypsodamasi paklausė mergina.
- Negaliu atitraukti žvilgsnio nuo tokios gražuolės. Taip pat koks tavo vardas?- pagaliau susivokęs paklausti jos vardo paklausiau.
- Sofija,- ištiesdama man ranką atsakė šviesiaplaukė.
Paėmęs jos ranką pabučiavau ją ir meiliai nusišypsojau jai. Mergina šyptelėjo ir ištraukusi ranką nuėjo šokio aikštelės link vis žvilgtelėdama į mane lyg kviestų kartu. Tad nieko nelaukdamas nusekiau jai iš paskos. Šviesiaplaukei pradėjus šokti prisiglaudžiau prie jos iš nugaros ir mėgavausi jos artumu. Kurį laiką susiglaudę šokome, kol galiausiai ji atsisuko ir pabučiavo mane. Susiglaudę bučiavomės kol šiek tiek atsitraukęs paklausiau jos:
- Pas mane ar pas tave?
- Taip greitai?- šyptelėjusi paklausė Sofija.
- Na aš jau seniai vienišas,- priglausdamas ją arčiau atsakiau.
- Tada pas tave, nes ruošdamasi šiek tiek prisidariau netvarkos,- nusijuokdama atsakė šviesiaplaukė.
Šypsodamasis nusivedžiau ją prie išėjimo ir neskubėdami nuėjome mano mašinos link.
YOU ARE READING
Pragaras ir rojus
RomanceAntra Meilė pagal sutartį dalis. Praėjus dviem metams po skaudaus įsiskyrimo Matas vėl sutinka Simoną, kuri per tą laiką pasikeitė. Mergina abejinga visiems jo bandymams su ja pabendrauti. Tačiau juos suveda verslo santykiai, ar jų dėka jie vėl bus...