8

544 29 0
                                    

Sėdėjau Simonos klube ir gurkšnodamas kažkokį kokteilį mėgavausi grojančia muzika. Tadas šalia manęs taip pat gurkšnojo savo gėrimą.
- Kaip vakar sekėsi su Simona?- primerkęs akis paklausė juodaplaukis.
- Ji net nenorėjo su manim kalbėtis,- liūdnai šyptelėjęs atsakiau.
- Nieko stebėtino, o štai ir ateina mūsų gražuolė,- plačiai šypsodamasis tarė draugas.
Atsisukęs iš tikro pamačiau savo buvusią žmoną. Mergina atrodė gan pikta, bet jos apranga bent jau mano akiai atrodė patraukliai. Kai buvome susituokę dažnai jos nematydavau su sijonais ar suknelėmis. Tačiau šiandien ji buvo su sijonu, kuris net nesiekė jos kelių. Ir jos palaidinė gan atvira iškirpte, tad jei vis dar bučiau jos vyras tikrai taip neleisčiau taip rengtis.
- Ar nesakiau jums nesirodyti mano klube?- priėjusi piktai paklausė brunetė.
- O tu šiandien atrodai nepakartojamai,- plačiai nusišypsojęs pagyrė mano buvusią žmoną Tadas.
- Tik nepradėk,- piktai nužvelgdama mano draugą tarė brunetė.
- Matai, net nepamenu kada matėmės paskutinį kartą,- priėjusi prie baro tarė Veronika.
- Labas,- nesidžiaugdamas jos pasirodymu pasisveikinau.
- Girdėjau išsiskyrei su ta pabaisa,- glostydama man ranką
- Simona, nejaugi nieko jai neatsakysi?- žiūrėdamas į brunetę paklausė draugas.
- Tadai, net nepastebėjau tavęs,- apsimesdama nustebusi tarė blondinė.
- Aš tavęs irgi nekenčiu,- dirbtinai nusišypsojęs tarė juodaplaukis.
- Tadai, iš kur tokia neapykanta šiai barakūdai?- priėjusi prie vaikino paklausė Simona.
- Nori pasakyti, kad tu ją mėgsti?- klausimu į klausimą atsakė mano draugas.
- Man svarbu, kad ji čia išleistų kuo daugiau,- perbraukdama vaikinui per skruostą nagu atsakė brunetė.
- Ir kokia iš to tau nauda pabaisa?- piktai paklausė Veronika.
- Na, tai mano klubas,- nesustodama liesti Tado atsakė Simona.
Juodaplaukis aiškiai mėgavosi mano buvusios žmonos prisilietimais, kurie buvo skirti suerzinti mane. Tačiau aš nepasidaviau ir prisitraukęs blondinę aistringai pabučiavau. Veronika aiškiai mėgavosi tuo, bet aš jaučiau kylantį pasibjaurėjimą savimi.
- Tadai, einam į šį spektaklį neverta žiūrėti,- man bučiuojantis su blondine tarė Simona.
- Parodysi kažką įdomaus?- man jau atsitraukus nuo blondinės paklausė vaikinas.
- Žinoma, nors tu taip dažnai čia lankaisi, tad manau jau būsi ten apsilankęs,- net nežvilgtelėjusi į mane atsakė Simona.
- Na maloniau, kai viską aprodo šeimininkė,- plačiai nusišypsojęs brunetei tarė mano draugas.
Čiupusi Tadą už rankos, mano buvusi žmona jį nusivedė gilyn į klubą. Nors ir buvau visiškai susimovęs, bet jaučiau pareigą šiandien nusigerti ir pabandyti su Veronika kažką nuveikti.

Pragaras ir rojusWhere stories live. Discover now