Palydėjęs ir apkamšęs Simoną grįžau į svetainę, kurioje manęs laukė Tadas.
- O kur jūsų katinas?- man grįžus pasidomėjo juodaplaukis.
- Mandarinas dažnai miega su Simona, tad greičiausiai jis jau įsitaisęs prie jos kojų miega,- šyptelėjęs atsakiau.
- Ji ne tik tavo širdį pavogė, bet ir katino,- baiginėdamas gerti arbatą pastebėjo draugas.
- Taip, tik kad Mandariną ji iš tiesų myli,- paimdamas tuščius puodelius tariau.
Tadas į tai daugiau nieko neatsakė, o aš nusprendžiau suplauti indus, kad Simona rytoj nesugalvotų vargintis. Tyliai plaudamas indus vis galvojau apie ateitį, kai mano mylima moteris su manimi gyvens tik dėl mūsų vaikelio. Bet pagalvojus turėsiu daug metų ją susigrąžinti.
- Parodyk man kambarį, kuriame galėsiu pernakvoti,- man suplovus indus ir grįžus į svetainę paprašė draugas.
Tylėdami lipome laiptais ir parodžiau jam kambarį esantį toliausiai nuo manojo. Juodaplaukis gūžtelėjęs palinkėjo man labos nakties ir pasislėpė kambaryje. O aš tuo tarpu nuėjau į buvusį Simonos kambarį, kuriame dabar vienas leisdavau naktis. Iš tikro džiaugiausi galėdamas jame miegoti, bent jau tada jaučiausi būdamas arčiau jos. Susiruošęs miegui įsitaisiau lovoje ir neilgai trukus užmigau.
Iš miegų mane pažadino prasivėrusios kambario durys ir tylūs žingsniai. Dėl tylių žingsnių nusprendžiau, kad tai Simona, tad apsimiegojusiu balsu paklausiau:
- Ar viskas gerai?
- Aš tik susapnavau košmarą ir pamaniau...- prakalbo ji ir užsikirto nebaigusi kalbėti.
- Jei nori gali miegoti su manimi,- tyliai jai pasiūliau tikėdamasis, kad būtent to ji čia ir atėjo.
- Ne aš tau tik trukdysiu, atleisk, kad pažadinau,- ruošdamasi išeiti ir palikti mane vieną tarė mergina.
- Mažute, jei pamiršai, mes anksčiau kartu miegodavome. Ir man tikrai netrukdysi noriu, kad kuo geriau miegotum, o jei reikia paguodos po košmaro aš visas tavo,- nejučiomis šyptelėjęs tariau.
- Gerai,- lyg išsigandusi atsakė ji ir įsitaisė šalia manęs.
- Papasakok, ką sapnavai,- švelniai apkabindamas paprašiau.
- Sapnavau, kad mane pagrobė ir bandė atsikratyti mūsų kūdikio, o tau tai visiškai nerūpėjo. Sau ramiai linksminaisi mano klube. Tam tikra prasme vėl mane palikai ir neapsaugojai mūsų vaikelio,- šiek tiek susigūžusi papasakojo savo sapną Simona.
- Mažute, niekad tavęs ir mūsų mažylio nepaleisiu iš akių. O kas tave pagrobė tame sapne?- stipriau apkabindamas paklausiau.
- Rokas,- sušnabždėjo atsakymą mergina ir net susigūžė.
- Viskas bus gerai, niekam tavęs neleisiu pagrobti. Ypač kai dabar esam lyg nedidelė šeima,- pirmą kartą paglostydamas jos pilvą guodžiau mylimąją.
- Pažadi?- lyg netikėdama mano žodžiais paklausė Simona.
- Pažadu,- pasižadėjimą užtvirtinau pabučiuodamas jos kaklą.
- Duok ranką,- po trumpos tylos paprašė mergina.
Nieko netardamas ištiesiau jai savo ranką, o ji ją uždėjo ant savo pilvo ten kur neglosčiau. Ir visai netikėtai pajutau silpną judesį. Nuo šio pojūčio pasijutau lyg devintam danguj, nes tai buvo mūsų vaikelio darbas.
- Dabar pamiegokim,- patogiau įsitaisydama mano glėbyje tarė Simona.
Apkabindamas tiek stipriai kiek įmanoma pabučiavau jos skruostą ir kartu su ja palengva užmigau.
YOU ARE READING
Pragaras ir rojus
RomanceAntra Meilė pagal sutartį dalis. Praėjus dviem metams po skaudaus įsiskyrimo Matas vėl sutinka Simoną, kuri per tą laiką pasikeitė. Mergina abejinga visiems jo bandymams su ja pabendrauti. Tačiau juos suveda verslo santykiai, ar jų dėka jie vėl bus...