Grįžęs namo nesugebėjau užmigti, tad visą naktį prasivartęs ryte jaučiausi lyg lavonas. Neturėjau jėgų bėgioti tad išgėręs kavos nusprendžiau aplankyti tėvą.
- Labas,- tyliai pasisveikinau jam pravėrus duris.
- Sūnau, nesitikėjau, kad šiandien mane aplankysi,- pamatęs mane tarė tėtis.
- Ar aš tau sutrukdžiau?- jam neįleidžiant manęs į vidų paklausiau.
- Ne, bet šiek tiek vėliau laukiu svečių,- pagaliau praleisdamas mane į vidų atsakė jis.
- Aš tik trumpam, norėjau pasisveikinti ir tiek. Iš tikro vakar grįžau, bet su Tadu ėjome į Simonos klubą. Ar žinojai, kad ji turi klubą?- mums einant link svetainės paklausiau.
- Taip, žinojau. Tai tikrai nepaprasta vieta ir gan pelninga. Jei gerai pamenu, Simona planuoja plėstis ir į kitus miestus, bet jai dar trūksta lėšų tam,- ramiai atsakė tėtis.
Nuo jo atsakymo sutrikau ir gerai viską apmastęs surikau klausimą:
- Tu, su ja bendrauji?
- Tyliau ir taip mes bendraujam. Konsultuoju ją verslo klausimais, man džiugu su ja pabendrauti ji maloni mergina ir man labai gaila, kad judviem nepavyko sukurti šeimos,- visiškai ramiai atsakė tėtis.
- Tai ji ir yra tavo paslaptingasis svečias?- suvokęs tiesą paklausiau.
- Taip ir manau, kad ji nebus laiminga pamačiusi tave,- atsidusdamas tarė tėvas.
- Nejaugi išvarysi mane iš čia?- dar neišgirdęs atsakymo pradėjau piktintis.
Tėčiui nespėjus atsakyti į mano klausimą suskambo durų skambutis. Pirmas pašokau ant kojų ir nulėkiau jų atidaryti, kaip ir tikėjausi už jų stovėjo mano buvusi žmona.
- Nesitikėjau, kad čia būsi,- šaltai tarė mergina pamačiusi mane.
- O aš nemaniau, kad vis dar bendrauji su mano tėvu,- piktokai tariau.
- Vaikai, nesipykit,- priėjęs prie durų ir pamatęs mūsų piktus žvilgsnius tarė tėtis.
Atsidusęs praleidau savo buvusią žmoną, jai įėjus uždariau duris. Sukandęs dantis stebėjau kaip jie pasisveikina. Vienas kitam šypsodamiesi patraukė link svetainės. Lyg nepatenkintas paauglys sekiau jiems iš paskos. Atsisėdęs kiek toliau nuo jų klausiausi ką jie kalbasi.
- Kitą savaitę turėsiu priimti sprendimą ar noriu bendradarbiauti su Filipu Sarto,- liūdnai šyptelėjusi pasakojo brunetė.
- Pala tai juk italas su kuriuo mes esam pasirašę keletą sutarčių?- paklausiau tėčio.
- Taip,- ramiai atsakė jis.
- Ar jis patikimas?- tyliai paklausė Simona.
- Manau, kad jis patikimas, o kokiu tikslu judu planuojat pasirašyti sutartį?- susidomėjęs paklausiau.
- Jis nori padėti man atidaryti klubą Romoje,- užmetusi žvilgsnį į mane atsakė brunetė.
- Turėtum sutikti,- šyptelėjęs patariau buvusiai žmonai.
- Nors ir nemėgsti mano sūnaus, bet jis sako teisybę, turėtum sutikti,- pritardamas man tarė tėtis.
- Na galbūt jūs ir teisūs,- atsidususi sutiko mergina.
VOUS LISEZ
Pragaras ir rojus
Roman d'amourAntra Meilė pagal sutartį dalis. Praėjus dviem metams po skaudaus įsiskyrimo Matas vėl sutinka Simoną, kuri per tą laiką pasikeitė. Mergina abejinga visiems jo bandymams su ja pabendrauti. Tačiau juos suveda verslo santykiai, ar jų dėka jie vėl bus...