6.

114 9 0
                                    

*Dehyun pov*
Rozmawiałam z Hyunjinem dosyć długo o wyzwaniu, które dostał, wiedział on o dzisiejszej sytuacji, nie chciał mnie stresować i się narzucać dlatego zapytał. Nie chciałam się zgodzić ale bardzo prosił i mówił, że Minho będzie cisną bekę, że jest tchórzem przez następny miesiąc. W końcu gdy usłyszałam, że % będą pite pomyślałam, że wypije i następnego dnia nawet nie będę pamiętać, a też nie mam nic do stracenia więc zgodziłam się i wróciłyśmy do reszty.

*Pov Yeji*
Gdy wróciliśmy z powrotem do gry Minho przypomniał z wrednym uśmiechem o wyzwaniu Hyunjina. Na co Hyunjin wstał i podszedł do Dehyun, a następnie ją pocałował. Wszyscy bili brawa z wyjątkiem Minho który z ogromnym spokojem i w żaden sposób nie poruszony tym co się dziej włączył stoper aby sprawdzić czy naprawdę potrwa to minutę. I trwało ale nie minutę, a prawie 4. W tym czasie zdążyli lekko odejść na bok nie przerywając pocałunku. Byli całkiem przekonani, że minuta jeszcze się nie skończyła. W końcu  nie zwracając na to uwagi wróciliśmy do gry. Pomimo moich obaw nie dostałam bardzo odważnych zadań. Jedyne z odważniejszych było to, że do końca gry musiałam siedzieć w objęciach Felixa co mi nawet nie przeszkadzało.

*Dehyun pov*
Z minutowego pocałunku przerodziło się to w najdłuższy w moim życiu. Byłam zdziwiona tym ale w pewien sposób nie potrafiłam w żaden sposób przekazać Hyunjinowi, że koniec. W końcu odsuną się delikatnie, powiedział dziękuję po czym poszedł po ogromną butelkę soju. Wyzwanie dzisiejsze dla wszystkich to się upić aż do zgonowania.

*Yuri pov*
Impreza się rozkręcała, kieliszek za kieliszkiem każdy pił, oczywiście z wyjątkiem Yeji, która nie przepada za alkoholem bo potem się źle czuje  oraz Felix nie pił z pewnością żeby dotrzymać Yeji trzeźwego towarzystwa. Które było jej bardzo potrzebne bo z większością napitych, nie dało się realnie porozmawiać. Gdy byłam na górze na korytarzu spotkałam Bang Chana, był dosyć bardzo pijany. Niespodziewanie mnie pocałował, po rozstaniu nie byłam na to gotowa ale dziwnie mi się to podobało i nie zabroniłam mu kontynuowania czynności. Po kilku minutach przestał i zwyczajnie mnie przytulił. Wydawało mi się wszystko dziwne, znamy się z jakiś tydzień w czym to jest drugie spotkanie, a on odwala takie coś. Ponieważ wypiłam dosyć dużo usiadłam w jego objęciach i zasnęłam.

*Yeji pov*
No tak. Cudownie jest być tą trzeźwą która ma ich wszystkich ogarnąć. Na szczęście Felix też nie pił i pomógł mi ich wszystkich ogarnąć. Minho i Jisunga położyliśmy na rozkładanej kanapie w salonie, Ina obok na rozkładanym fotelu, a Changbina i Seungmina na drugiej kanapie. Zostały mi jeszcze 4 osoby więc postanowiłam położyć ich w moim pokoju na kanapie i rozkładanej pufie materacowanej. Gdy znalazłam Hyunjina i Dehyun byli oni do siebie przytuleni ledwo stali tzw. nawaleni w trzy dupy. Zabrałam ich do pokoju, a następnie rozpoczęłam  poszukiwania Yuri i Bang Chana. Nie myliłam się i również ich dwójka siedziała razem. Gdy wszyscy pijani już spali zeszłam na dół pomóc Felixowi trochę posprzątać. Ponieważ było już w okolicach 2 postanowiliśmy pójść spać, a że jedynym miejscem do spania było moje łóżko to spaliśmy razem.

*Dehyun pov*
Rano obudziłam się z okropnym bólem głowy, po chwili zobaczyłam przytulonego do mnie Hyunjina i wszystko sobie przypomniałam. Mój plan nie poszedł tak jak miał i wszystko pamiętałam, nawet każdą sekundę pocałunku ale również tych późniejszych o których nikt nie wie. Wstałam do toalety, stojąc przed lustrem ogarnęłam, że na szyi mam kilka czerwonych malinek. No tak przecież nawet na to pozwoliłam. Zaspana i załamana wróciłam do spania.

*Yuri pov*
Od razu po obudzeniu przypomniałam sobie wszystkie wydarzenia z dnia wczorajszego, na samą myśl o tym rozbolała mnie głowa. Rozglądając się po pokoju zobaczyłam śpiącą w objęciach Hyunjina Dehyun z kilkoma malinkami na szyi. Momentalnie przypomniałam sobie, że Bang Chan też próbował zrobić malinkę gdy przysypiałam w jego objęciach. Dzięki temu, że Yeji miała w pokoju duże lustro mogłam dostrzec, że na jednej malince się nie skończyło. Jednak od mocnego  bólu głowy  zasnęłam ponownie.

GOOD DECISION // Stray KidsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz