19

53 7 0
                                    

*Yuri pov *
Dałam sobie spokój z dzwonieniem, nikt nie odbierał więc napisałam SMSa z myślą, że może odczyta chociaż. Gdy dochodziła godzina 19 wyszłam z domu w miejsce ustalonego spotkania. Spotkałyśmy się w ulubionej restauracji Yeji, w tej co poznała Felixa. Początkowo siedziałyśmy w dosyć niezręcznej ciszy ale w końcu zebrałam się na odwagę i pierwsza zaczęłam temat. Po długich rozmowach wyjaśniłyśmy sobie wszystko, czułam się z tym lepiej, nie lubiłam się kłócić z Dehyun ale również nie lubiłam reakcji Yeji na nasze kłótnie, zawsze robiła się okropnie smutna i nie miała chęci z nami nawet siedzieć. Gdy cała kłótnia została zakończona pogodzeniem się, obie ruszyłyśmy do dormu skz aby tam dzisiaj nocować.

* Yeji pov *
Gdy szukałam Mariki ktoś na mnie wpadł, a okazał się być to Dominik. - Cześć - powiedział widocznie zmieszany, oczywiście miałam z nim neutralne relacje więc odpowiedziałam a on zaczął neutralną rozmowę. Gadaliśmy do momentu przyjścia Mariki. Przywitała się ona z nim całusem, a mnie przytuliła. Byłam dosyć zdziwiona tym co widzę

-jeśli można wiedzieć to o co tu chodzi? - zapytałam dalej nie rozumiejąc co się właśnie stało

-na początku chciałbym ci podziękować, dzięki tobie poznałem Marikę, która jest teraz moją dziewczyną. To ona mi wytłumaczyła, że zachowywałem się źle co do ciebie. Jestem z nią teraz szczęśliwy i nie chcę abyś się mnie dalej bała, wiem też, że pomimo twojego teraz luźnego zachowania tak na prawdę myślisz nad każdym słowem i boisz się. Widzę teraz moje błędy i chcę to naprawić. Proszę dasz mi szansę na zmianę i nie przekreślisz mnie?

-Tak dam ci kolejną szansę. - w myślach nie byłam pewna mojej odpowiedzi ale jednak się starał i przeprosił. -  A tak trochę zmieniając temat to po co byłeś w Korei?

-ale skąd ty wiesz? - zapytał zmieszany ale zanim zdążyłam odpowiedzieć - a no tak przecież kilka minut i masz moją lokalizacje, nie było pytania. A odpowiadając na twoje pytanie to byłem z Mariką bo ona się tu przeprowadziła na początku z rodziną. A teraz mieszkamy razem w centrum Seulu ale ostatnio wróciłem na jakąś chwilę do Polski.

-a co tam u Igora i Fabiana? - zapytałam wiedząc, że Dominik jest z nimi w stałym kontakcie bo w Polsce byliśmy zgraną paczką.

-tak jak wiesz zerwali z dziewczynami ale teraz mają nowe i to te dwie szuje. Pamiętasz o kogo chodzi?

-tak wiem - tymi dwiema szujami były dziewczyny z mojej już teraz byłej klasy. Jedna na imię miała Kasia, a druga Marta. Obie prześladowały bardzo dużo osób i były mega fałszywe.

-one namówiły chłopaków na zerwanie z dziewczynami i teraz nimi kręcą. Ale tak odchodząc od tematu tych dwóch idiotów to jak tam u ciebie? Ostatnio pisałaś, że kogoś poznałaś. Cieszyłem się bo ja mam Marikę i nie chcę żebyś była sama.

Nie zdążyłam odpowiedzieć gdy do pomieszczenie przyszła ciocia i kazała nam iść do stołu na obiad. Po drodze znalazłam Felixa i poszliśmy w stronę stołu.

GOOD DECISION // Stray KidsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz