11. kapitola

810 45 1
                                    

Z Weasleyho přímo srčela nenávist. Že by věděl o něm a Grangerové? Ne, nemohl.. Říkala přece, že nechce, aby o tom někdo věděl. Nebyl důvod, proč by mu to říkala, ani kdyby se mu chtěla pomstít, neřekla by mu, že spala s ním. Nebo snad ano?

Weasley na něj mířil svou hůlkou a stále neodpovídal.

„Co chceš?“ Zeptal se znovu.

„Ty jsi takový zkurvený bastard Malfoyi.“ Procedil mezi zuby.

Takže už to věděl? Draco pozvedl obočí a v tom se vedle něj objevila Uršula a přiblble se chichotala.

„Tohle jsem si nemohla nechat ujít.“

„Ty jsi mu to řekla?“ Zakřičel Draco naštvaně na Uršulu a ta se na něj jen usmála.

„Jak jen Hermiona mohla… A ještě ke všemu zrovna s tebou!“

Draco svůj pohled vrátil na Rona. „Pokud vím, ty jsi ji podváděl první.“

Sotva, co to dořekl, uslyšel Rona říct zaklínadlo, co ho vyhodilo do vzduchu. Nebyl na to připravený a tak ho nestihl odrazit. Draco dopadl tvrdě na zem.  Zakašlal a začal se pomalu zvedat.

„To bylo zákeřné Weasley.“ Vytáhl svou hůlku a chystal se ho odzbrojit, ale opět nebyl dostatečně rychlý a zasáhlo ho další kouzlo, které v životě neslyšel.

„Sectumsempra!“ Bylo poslední, co Draco uslyšel zřetelně.  Potom se opět ocitl na zemi a svíjel se bolestí.  Na hrudi se mu objevila hluboká rána a jeho košile se ihned zabarvila do ruda.  Už žádné hlasy neslyšel. Pravděpodobně Ron zpanikařil a utekl. Poslední na co myslel, než upadl do bezvědomí, byla Grangerová.

 Hermiona

Seděla ve společenské místnosti a četla si román. Vzpomínala na včerejší noc a přemýšlela, jestli to bylo opravdu jen to, co si namlouvala. Udělala to přeci jen kvůli tomu, že byla naštvaná na Rona, nebo ne? Jenže sama byla překvapená svým chováním. Každopádně to, co udělala, bylo nesprávné a nevkusné… Jenže proč se jí to tolik líbilo?

V tom někdo prošel obrazem a ona vzhlédla od knihy.

Ron. Zrovna toho teď tolik vidět nechtěla. Jenže stejně jako ona i on měl obličej plný smutku a zklamání. Co se stalo? Nemůže přeci vědět…

„Neviděla si Harryho?“

„Jo, měl by být u sebe… Děje se něco?“

„Nedělej hloupou Hermiono… Je to pod tvojí úroveň. Vím, že jsi spala s Malfoyem.“ Srdce jí vynechalo jeden úder.

„Jak.“

„To není důležité…Jak si mohla Hermiono? Zrovna s ním?!“

Hermiona naštvaně vstala z pohovky a byla ráda, že kromě nich byla společenská místnost Nebelvíru prázdná.

„Takže ty můžeš, ale já ne? Přijdeš s tím, jak moc mě miluješ a potom se za mými zády cucáš s Levandulí!“ Ron ztuhl.

„Ano Rone, viděla jsem vás… Dám ti radu. Příště, až se zase rozhodneš někoho podvádět, dělej to někde, kde nebudeš všem na očím.“

Obešla ho a mířila ven ze společenské místnosti, když však uslyšela Ronovu další větu, zastavila se uprostřed chůze.

„Jestli jdeš za Malfoyem, možná bys ho měla hledat na ošetřovně.“

On ho zmlátil?

„Koho by měla hledat na ošetřovně?“ Zeptal se Harry, který za nimi scházel po schodech. Hermiona si oddechla, že neslyšel první část věty, kterou řekl Ron.

„Nikoho.“ Odpověděla Hermiona, než stihl Ron v zápalu vzteku cokoli prozradit.

„Hledal jsem tě Harry… Potřebuju tu učebnici.“ Na slovo „tu“ kladl větší důraz.

„Proč?“

„No.. něco se stalo, použil jsem kouzlo, které jsem v té učebnici viděl na Malfoye a teď ji po mně Snape chce.“

„Cože jsi udělal?“ Zeptala se naštvaně Hermiona.

„Sectumsempra?“ Řekl zamyšleně Harry. Tu učebnici už měl nastudovanou nazpaměť.

Ron přikývl.

„Neměli byste mu tu učebnici dávat.“ Řekla Hermiona.

„Nebyla jsi předtím náhodou pro to, aby se jí Harry zbavil?“ Byla, jenže teď se situace změnila, po tom, co se jí, nepřímo na tu učebnici ptal Malfoy. Nemyslela si, že je správné dávat ji Snapevi.

„Jo, ale teď už ne.. Rone, Je si Snape jistý, že tu učebnici máš?“ Při té otázce se na něj odmítala podívat.

„Nemyslím si.“

„Dones mu tu svou, a kdyby se vyptával na to kouzlo, řekni, že ses o tom kouzle dočetl v učebnici, kterou si našel v učebně, ale potom si ji vrátil, protože si na hodinu lektvarů zapomněl tu svou.“

„Hermiono ty si myslíš, že…“

„Že je Snape Princ Dvojí krve.“ Přerušila ho a dořekla to, co už stejně všichni vytušili. 

Sentenced (Dramione ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat