Hermiona
Už je to nějakou dobu, co ji Draco zachránil z Malfoy Manor a od té doby ho neviděla. Událo se toho tolik a prostě se nemohla vrátit zpět a pomoct mu. Blížila se válka a právě teď se s Harrym a Ronem nacházela uprostřed ničeho, chráněna kouzlem, s pocitem vinny a nevědomosti, která ji pomalu užírala. Potřebovala vědět jestli je Draco v pořádku, ale nevěděla, co pro to udělat. Kdyby se vrátila na Malfoy Manor, byla by to sebevražda. Mohla by se vrátit na hrad a poslat mu sovu, jenže tušila, že by jí žádná odpověď nedošla a navíc nechtěla opustit přátele. Žádná jiná alternativa ji nenapadala, a tak to musela hodit za hlavu, nebo se o to alespoň pokusit.
"Jsi nějaká zamlklá." Přisedl si k ní Harry a opřel se o strom vedle ní. Ze stanu šel slyšet hlas z rádia, které poslouchal Ron, hlásilo počet mrtvých, který Hermionu ještě více znervozňoval.
"Hmm?"
"Od té doby, co tě zachránil ten skřítek z Malfoy Manor nejsi zrovna hovorná. Co tě trápí?"
"Já..." Nevěděla, co mu na to odpovědět. Nemohla to popřít. Povzdechla si a zavřela knížku, kterou měla na klíně. "Nemůžu to nechat být Harry."
"Máš strach o Malfoye."
Podívala se mu do očí, kterým se předtím vyhýbala, protože se bála jeho reakce, která ji teď naopak překvapila.
Přikývla. "Zachránil mi život, i přesto, že se musel postavit své rodině. Nevím proč, ale mám pocit, že..."
"Záleží mu na tobě. Nemyslel jsem si, že je Malfoy něčeho takového schopný, ještě když si..."
Věděla kam tím míří-Ještě ke všemu, když je z mudlovské rodiny.
"Já nevím... Nevím, co to znamená Harry, ale vím, že mně na něm taky záleží a teď... Kvůli mně...Nedokážu myslet na to, že se mu kvůli mně něco stalo."
"To myslíš vážně Hermiono?!" Ozval se naštvaně Ron za nimi. "Copak si nevzpomínáš, jak se choval? Jak se K NÁM chová?"
"Změnil se Rone... Lidi se mění."
"To soudíš podle toho, jak se ti dostal do kalhotek?"
"Dost Rone." Zasáhl do toho Harry, ale Hermiona už byla rozčílená a chtěla mu to vrátit. Stoupla si tedy před Rona.
"A to, že ses muchloval s Levandulí na chodbě, během toho, co jsme spolu chodili je v pořádku? Očividně i Malfoyovi na mně záleží víc než tobě."
"To není pravda Hermiono a ty to víš."
"Kdyby to nebyla pravda, tak to neuděláš." Slzy už nemohla zadržet, a teď už jí v potůčcích tekly po tvářích.
"Byla to chyba Hermiono." Ronův výraz ve tváři změkl a přistoupil k Hermioně ještě blíž. "Omlouvám se. Oba jsme udělali chybu."
"Teď čekáš, že se ti taky omluvím? Něco ti povím Rone... Necítím vinnu za to, co jsem udělala a rozhodně to nepovažuji za chybu. Nelituji toho."
"Nevíš, co mluvíš... Vždyť je to totální kretén, zatraceně vždyť je to smrtijed a ty se ho zastáváš? Je to náš nepřítel Hermiono."
" Nevybral si to z vlastní vůle. Neměl na vybranou. Musel to udělat."
Ron zatnul čelist. "Vždycky máme na vybranou."
"Vždycky ne."
"sakra Harry řekni něco! Vždyť je to náš druhý největší nepřítel hned po ty-víš-kom!" Harry otevřel ústa, ale ke slovu se nedostal.
ČTEŠ
Sentenced (Dramione ff)
Fiksi Penggemar„ Co mi sakra chceš?“ Zeptala se a pořád si udržovala kamenný výraz. Bod pro ni. On se právě teď cítil tak hrozně, že to nedokázal. V obličeji měl zlomený výraz, přesně tak, jak se i cítil. Něco si uvědomil, ať to chtěl nebo ne. Ona byla ta, která h...