Deniz
Eve geldik Rüzgar hiç konuşmadı ne yolda ne de evde. Ne Osman'ın ağzından bir kelime ne de Rüzgar in ağzından bir kelime duydum. Ev adeta karanlığa ve garip bir sessizliğe bürünmüştü. Akşama kadar bu böyle sürdü sonra..
"Deniz"
"Efendim Rüzgar"
"Savaş ne zaman çıkar"
"Bilmem"
Osman konuşmaya başladı.
"Merak etme Rüzgar delil yetersizliğinden serbest bırakırlar yarına. Hem adam zengin verir parayı çıkar akşama."
"Tamam"
Rüzgarın telefonu çaldı
"Alo"
"Annecim neredesin gelsene eve çok merak ettim seni bak babanı da darp etmiş o Savaş pisliği gel hadi yanıma bakiyim sana bı"
"Yok anne sen o adamla ilgilen ben Osman ve denizleyim merak etme beni"
"Rüzgar kızım neden böyle yapıyorsun biz sana ne yaptık ki annecim bizden böyle kaçıyorsun sen"
"Hiç birşey anne, hiç bir şey sadece Osman ve denizle kalmak istiyorum lütfen anla sende hem kocanla ilgilen biraz"
"Tamam kızım nasıl istiyorsan öyle yap"
"Görüşürüz anne"
Telefonu kapattı ve masanın üzerine koydu. Koltuğa uzanıp gözlerini kapadı. Gözleri kapalıydı ama kenarlardan yaşlar akıyordu damla damla bizden mi saklıyordu göz yaşlarını o. Hem neden ağlıyordu ki hangisi için ? O pezevenk yüzünden mi yoksa savaş için mi..
Rüzgar
"Deniz, Savaş ne zaman çıkacak acaba benim yüzümden içeri alındı"
"Rüzgar aynı soruyu 5 dakika önce de sordun zaten"
"Ha öyle mi, pardon unutmuşum"
Osman; " Güzelim yukarı çık da uyu sen artık ha çok yoruldun bu gün zaten"
"Tamam"
Rüzgar yukarıya çıktı. Barışın haberi var mıydı acaba diye düşünüyordum??
"Osman"
"Efendim"
"Acaba barışın haberi var mı bu durum dan?"
"Bilmiyorum belki vardır. Kızım bu çocuk senin sevgilin değil mi neden kaç gündür aramiyorsunuz birbirinizi nasıl sevgilisiniz lan siz"
"Ya ne biliyim ara sıra mesaj atıyoruz ama hem çok geç cevap veriyor hemde.."
"Hemde??"
"Hemde eskisi gibi değil artık"
"Nasıl yani?"
"Eskisi gibi değil işte iyi davranmıyor, soğuk davranıyor, iltifatlar bitti daha bir sürü şey."
"Belki bir şey olmuştur kızım ara bi sen niye aramadın ki"
"Ne biliyim ariyim demi"
"Ara yani "
"Hadi bakalım"
"Tamam, tamam"
Gülerek balkona çıktım. Barışın numarasını açtım. Ne desem ki ilk önce; 'aşkım mi desem,, Sevgilim ne yapıyorsun mu desem,, bitanem kaç gündür aramiyorsun nerelerdesin mi desem ayyy neyse hepsini diyim :))'
Çalıyor...
"Buyrun"
'Bir kız açtı telefonu'
"Orda mısınız??"
"Iıııı evet evet"
"Buyrun neden aramıştınız"
"Ben barışı aramıştım ama yanlış mı oldu acaba"
"Yok bu barışın telefonu"
"AA öyle mi siz kimsiniz?"
"Ben Alya peki siz? "
"İsmim yazmıyor mu?"
"Yok hayır"
"Peki ne yazıyor"
"İmms Yapışkan yazıyor"
"Ahah öyle mi deli çocuk ya"
"Nereden tanıyorsunuz ki siz barışı?"
"Eski bir tanıdığım di. Siz nesi oluyorsunuz?"
"Ben sevgilisiyim."
" AA ne güzel ne zamandan beri?"
"5 gündür"
"Daha yeniymis neyse size iyi günler"
"Ben barışa aradığınızı iletirim"
"Farketmez"
Telefonu kapatıp hickiriklarimi yutmayı bıraktım. Nasıl ya barış bana bunu nasıl yapar hani çok aşıktı hani bensiz yapamazdi. Orospu çocuğu. Pezevengin hiç bir farkı yokmuş. Bir de diyordu ki deniz ben diğer erkeklere benzemem beni onlarla karıştırma. Doğru onlar bir tık daha şerefli. Ne bok yerse yesin bundan sonra. İlini ifriyatini siktigim.
Barış
" Askiiim"
"Alya bı dur ya biraz daha uyuyum.
"Ya ama barış bak biri seni aradı."
Belinden tutup kendime çektim.
"Kim aradı"
"Yapışkan diye kayıtlıdı."
Ayağa fırladım
"Nee!!!! Açtın mi peki"
"Evet aşkım"
"Lan nasıl yaparsın nasıl benim telefonumu benden habersiz açarsın"
"Ya barış sakin ol ne oldu ki"
"Yok bir şey... Ne dedin kıza ne konuştunuz"
"Barışın neyi oluyorsun dedi bende sevgilisiyim dedim."
"İyi bok yedin"
"Ya ne diyorsun sen"
"Ayla biz senle takılıyoruz sadece bunu anlamiyacak kadar salak olduğunu düşünmemiştim"
"Ne!! Ne diyorsun sen barış.. Oyun muydu hepsi senin için"
"Evet oyundu sen sadece bir kaç gecelik hevessin benim için."
Ağlayarak
"Peki o kız?"
"O benim 1 yıllık sevgilim"
"Sana inanamıyorum ya sen nasıl bir serefsizsin, namussuz, karaktersiz, ahlaksız, edepsiz, orospu çocuğunun tekisin."
"Siktir git lan evimden"
Zorla kolundan tutup dışarıya attım. Ne bok yiycektim ben şimdi. Denize ne diycem abim ağzıma sicacak kesin..
BARIŞ BOKU YEDİ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Dokunma
Teen FictionSavaş 02.11.2013 yılında doğum günümde benim yüzümden annem aramızdan ayrıldı o günden beridir öfkem de nefretim de hiç dinmemişti ta ki Rüzgarı görene kadar ilk görüşte âşık olmuştum Rüzgara. Rüzgar 2014 yılında babam şehit oldu bir süre sonra an...