Bölüm 15

4.5K 138 6
                                    

Deniz

Uyandığımda ne Rüzgar ne de Savaş ortaliktaydi. Osman'ı dürttüm.

"Osman, Osman "

"Hii"

"Rüzgar yok"

"Tuvalettedir, sigara iciyordur bak"

"Ya Osman"

"Ne ya"

"Savaş da yok"

'Nee' diye sıçradi

"Ara şunu çabuk ara"

"Tamam,, Açmıyor"

"Savaşı ara"

"Çalıyor"

"Savaş"

"Efendim"

"Rüzgar yanında mi?"

"Evet"

"Neredesiniz? iyi misiniz?"

"İyiyiz."

"İkiniz de birden nereye kayboldunuz."

"Deniz rüzgarın eve gelsenize telefon da anlatmiyim. Hem Rüzgarın size ihtiyacı var."

"Savaş neler oluyor"

"Deniz soru sorma da Osman ı da alıp gel."

"Tamam"

Telefonu kapatıp Osman a döndüm

"Osman"

"Ne dedi? Nerdeymisler? Ne olmuş? Rüzgar iyimiymis?"

"Bir şey anlatmadı. Hazırlanıp gelin Rüzgarın size ihtiyacı var dedi."

"Lan niye "

"Bilmiyorum Osman hazırlan hemen gidelim"

5 dakika içinde hazırlanıp evden çıktık. Hızlı hızlı yürüyorduk.

× Neler oluyor orada×

Rüzgar

" Savaş bu ses ne "

" Bilmiyorum ki"

"Bi baksak mı belki birine bir şey olmuştur."

"Umarım aşağıda ki orospu çocuğu gebermistir de ona gelmiştir."

Savaşla aşağıya indik o pezevenk polislerin yanındaydı birşeyler konuşuyordu bizde merdivenlerde duruyorduk.

"Savaş sen mi çağırdın polisleri"

"Hayır"

"Neden geldiler o zaman?"

"Bilmiyorum. Ama öğreniriz şimdi."

Savaş aşağıya doğru indi ben merdivenler de duruyordum.

S: Memur bey bir şey mi oldu?

C: İşte bu memur bey hem beni darp etti hemde kızım a tecavüz etmeye kalkıştı. Ben de direkt sizi aradım elimden başka bir şey gelmedi kızımı almaya çalıştım elinden ama beni darp etti ve yerden kalkamadım.

S: Ne diyon lan sen orospu çocuğu sen saldırdın rüzgâra ben kurtardım lan.

Savaş Cemal pisliginin üstüne yürüdü.

M: Hoop yavaş. Devlet memurunun önünde ne yapıyorsun sen kendine gel.

S: Kusura bakmayın memur bey ama bu oropsu çocuğu nün dedikleri yalan ve ağzını toplamam gerek dayaktan başka bir şeyden anlamıyor.

M: Tamam ikiniz de durun. Cemal bey siz anlatın burada ne olduğunu. Ve savaş bey lütfen müdahale etmeyin.

Savaş sinirle Cemal psiligine bakıyordu. Boynundaki damarlar dışarı doğru atıyordu resmen. Yanlarına gidecektim ama Savaş eliyle dur işareti yaptı.

C: Tabi memur bey anlatayım biz kızımla evde oturuyorduk o mutfaktaydi bende salonda televizyon izliyordum. Bir anda kapı çaldı kızım kapıya baktı bir anda çığlık atmaya başladı yardım et diye. Hemen yerimden kalktım kapıya koştum ne göreyim Savaş kızımı kucaklamış götürüyor. Vurmaya başladım bogustuk beni alta aldı ve iyice vurmaya başladı. Nefesim kesildi adeta kalktı silkelendi ve bir kaç kez de tekme attı. Bayılma numarası yaptım yoksa oracıkta beni öldürecekti.

M: Peki kız neden hâlâ evde bu adam neden hâlâ burada ?

C: Ben bayılma numarası yaptıktan sonra rüzgarı kolundan zorla tutup asılmaya başladı sen babanın evinde benim olacaksın diye canım kızım biricigime yardım edemedim o anda. Ağza alınmayacak laflar etmeye başladı yukarıya çıkararak bende hemen sizi aradım. Eğer yukarıya çıksaydım beni öldürüp rüzgâra da istediğini yapacaktı.

M:  Diyeceğin bir şey var mı kızım?

Bana bakıyordu polis. Savaş a döndüm kafasını olumsuz yönde sallıyordu. Neden evet dememi istemiyordu anlamıyordum.

C: Rüzgar kızım konuşsana bak doğruları söyle polis abilerine korkma ben hep yanındayım. Annene gidicez daha teyzen de, hastalanmış yine sen gerçekleri söyle de bitsin şu iş annene de soylemiyiz üzülmez daha fazla hadi kızım.

Savaş a döndüm ( o kadar güzel bakma be adam) ve savaş yine aynı hareketi yaptı.

M: Seni dinliyoruz kızım

R: Yok

M: Hadi gidiyoruz Savaş bey ifadeni alalım senin bi, bir kıza tecavüz etmeye kalkışmak ve darp nasıl bir şey miş öğretelim sana merkezde.

S: Gidelim memur bey ama önce telefonumu alayım.

Savaş bana içeriyi işaret etti. Ben hemen girdim.

"Neden savaş neden hayır dedirttin bana"

"Ben yarına çıkarım Rüzgar ordan denizgil gelicek az sonra o zaman a kadar zaman kazanmaya çalışıyorum."

"Ama doğru olan bu değil sen kurtardın beni o pislik o igrencligi yapmak istedi bana."

"Biliyorum ama annenin durumu iyi değil bunu da biliyorum ve o pezevengi de çok seviyor. Ve o içeri girince seni asla eve de almaz evlatlıktan da red eder. Rüzgar ben seni düşünüyorum ve her zaman da seni düşüncem."

"Neden?"

"Çünkü... Boşver."

"Söyle Savaş"

"Çünkü biz yakın arkadaşız Rüzgar ondan anladın mı. Şimdi kendini kolla güzelim 2 gün yanında olamiycam."

"Tamam"

Hayal kırıklığına uğradım Savaş beni sevmiyor muydu artık o zaman neden yapsın ki böyle birşeyi. Savaş benim için çok özel olmaya başlamıştı. Galiba ben artık o kategoriye girmiyordum. Kurtarılmaya layık bir prenses değildim artık Savaş in gözünde demek ki. Haklıydı da aslında geldiğim durumlara bak neyse..

Deniz

Kapının oraya doğru koştuk. Savaşın ellerinde kelepçe.

"Neler oluyor burada!?"

"Hanfendi çekilin"

"Deniz gel"

"Deniz Rüzgar a iyi bakın yalnız bırakmayın"

"Geç lan içeri"

Savaşın kafasına bastırıp arabaya soktular. Rüzgarın yanına geçip onu alıp o pezevengin yüzüne de Osman bir yumruk atıp direkt evden çıktık. Rüzgar öyle duruyordu sadece ah ah.






Bana DokunmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin