Bölüm 11

6.5K 189 20
                                    

Savaşın ve Osman'ın ismimi bagirmaysiyla uyandım. Ama yerimden kıpırdamadan. Osman beni gördü.

"Ah yaramazim"

"Yavrum ne işin var burada"

"Kalk hadi eve gidelim"

"Evet Rüzgar kalk hadi"

Savaş beni kaldırmaya çalıştı.

"Babamdan ayırma beni nolur. Beni o eve göndermeyin. Çok üşüyorum ben orda Osman nolur sen yapma bari"

"Rüzgar dayan biraz daha 2 yıl kaldı"

"Dayanamıyorum"

Savaş beni kucağına aldı. Kafamı göğsüne yasladım ilk defa bu kadar yakındık. O kadar rahattım ki o an keşke hiç ordan ayirmaslar beni dedim. Sanki beni kucağına alan Savaş değilde babammis gibiydi. Beni arabaya koymaya çalıştı ama ben ondan ayrilmiyordum. Osmana arabanın anahtarını verdi o arabayı sürdü bizde arkada Savaşlaydik. Ve ben hâlâ daha onun gogsundeydim. Eve gelmiştik zili çaldılar annem ve o adam kapıyı direkt açtılar sanki kapının arkasindaymislar gibi. Adam kötü kötü baktı savaşla bana. Annem içeriye geçin dedi. İçeri geçtik.

"Rüzgârın odası ne tarafta acaba"

"Girişten yukarı merdivenlerden çıkıyorsun tek oda var zaten orası"

"Kızı dışarı attınız yani tamamen çatı katı ne "

"Dışarı değil orası evin bir bölümü"

Osman;" Savaş sakin abi çıkalım hadi ben yaptım orayı zaten rüzgâra çok güzel oldu merak etme"

Biz tam yukarı çıkarken adam bağırmaya başladı.

"Şuna bak ya hem erkekle eve geliyo hemde adamın kucağında bu başımıza iyice orospu oldu ha aticam bu kızını senin bu ne eve gelen adamın hatti hesabı yok. Her gün içki içiyor zaten açık giyiniyor bide terbiyesiz ahlaksız edepsiz ." Vesaire boş konuşup duruyordu yani.

Savaş bunları duymuştu. Ben kucağında olduğum için hicbirsey yapmadı. Beni yatağıma yatırdı. Üstümü örttü ve Osmana ' sen burada bekle ben 10 dakikaya geliyorum' demişti. Assagiya indi, Osmani gizlice arkasından gönderdim. Oturma odasına girdi. Annemle beyfendi oturuyordu beyfendi tabiki gene söyleniyordu.

"Sen ne diyorsun lan ibne"

"Hoop yavaş gel" dedi beyfendi

" Ulan pezevenk sen kime orospu diyorsun" diyip üstüne yürümeye başladı Savaş

" Kime diyicem bu evde bir tek orospu var o da bunun kızı" diyip annemi gösterdi.

Annem öylece oturuyordu. Ya kalkıp bişey yapsana kadın kızına neler diyolar.

" Bak büyüğümsün diye laf etmedim ileri gitme seni diri diri köpeklere yem ederim orospu çocuğu"

"Sen kime orospu çocuğu diyorsun lan" diye çıkıştı beyfendi

"Sana diyorum orul orul orospu çocuğusun"

Beyfendi savaşa yaklaştı ve bı yumruk salladı yanağına doğru. Savaş sendeledi ama kendine geldiğinde beyfendi ye kafa atıp onu yere düşürdü tam üstüne çıkarken Osman müdahale etti.

"Savaş dur abi sakin "

"Lan nasıl sakin dediği şeye bak rüzgara orospu diyor. Ne orospulugunu gördün birinin altından mi aldın lan kızı."

Beyfendi yerdeydi ve burnunu tutuyordu. Annem ise ona yardım ediyordu. Kapıdan içeriye girdim olanlara baktım.

"Osman bu gün sizde kalabilir miyim"

Tek dediğim şey bu olunca hepsi dönüp bana baktı anlamsız bakışlarla.

"Ta.. tabi Rüzgar istediğin zaman "

"Gidelim mi artık"

"Tamam sen git kıyafet al bende Savaş yolcu edeyim."

" Yok ben bırakırım sizi sen al kıyafetlerini gel"

Umursamadan yukarıya çıktım ve dolabimi açtım içinden rahat bir eşofman ve t-shirt aldım. Giyindim ve assagiya indim. Osmanlı Savaş ayakta duruyorlardı. Annem ise ona buz tutuyordu.

"Hazırım gidelim mi?"

"Hadi çıkalım Osman arabayı sen sur."

"Tamam"

Biz savaşla arkadaydik savaşın yanağı mosmor du ve arada tutuyordu yanağını acidigi belliydi. Ama inat ya sorduğumuzda da birşeyim yok benim diyordu.

"Osman petrole ceksene"

"Emredersiniz hanfendi"

"Niye duruyoruz yeni benzin almıştım ben zaten"

"Kes çeneni ben durulacak diyorsam durulacak."

Dedim ve arabadan indim.

"Savaş patronu kızdırma bence, ben çok iyi biliyorum rüzgarın sinirli hâlini izi hala kolumda duruyor."

"Yuh ne yaptı lan"

"Öyle bir ısırdı ki koptu zannettim kanadı ama"

"Köpek dişleri çok sivri herhalde "

"Cooook sivri bilader"

"Ne konuşuyorsunuz siz acaba"

İkiside aynı anda 'hiic' dedi. Gözlerimi kısıp onlara dik dik baktım.

"Her neyse al şunu bakalım" diyip elimdeki buzu savaşın yanağına bastırdım.

"Ahhh! Biraz yavaş olsana ve kızım. Offf nasıl yandı canım"

"Sana Osman baksana Savaş Bey'in de canı yanabiliyormus."

Savaş bana dik dik bakti. Ben ise gülüyordum. Sonra o da gülmeye başladı.

Bana DokunmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin