Rüzgar
Savaş kapıyı kapatıp çıktığında Denizle birbirimize bakıyorduk neydi bu şimdi dercesine Deniz çok korkmuştu oturduğum yerden kalkıp yanına gittim elinden tuttum kaldırdım.
"Hadi yüzünü yıkayalım"
"Tamam"
Dışarıya çıktık lavaboya gittik Deniz yüzünü yıkadı sorsam mı ne olduğunu diye düşünüyordum ama tekrar ağlamasını istemiyordum sırtını sıvazladım bana doğru döndü ve sarıldı sıkıca bende ona sarıldım.
"Anlatmak istersen odaya geçebiliriz"
"Bahçeye çıkalım mı"
"Tamam o da olur"
Lavabodan çıktık merdivenlere geldiğimizde telefonu odada unuttuğumu fark ettim
"Bebeğim sen bahçeye çık ben geliyorum hemen"
"Tamam" deyip aşağıya indi bende odaya gittim.
Savaş
Osman ve Barış aşağıya gelmişlerdi birbirlerini yiyecek gibi bakıyorlardı masaya geçtiler karşı karşıya oturdular resmen bakışma yarışması yapıyor gibiydiler kim ilk önce gözünü kaçırırsa o yenilecek di. Salaklar ikiside beyinlerini kullanmayı bilmiyorlardı. Osman nasıl davranacağını bilmiyordu Barış ise ne yapacağını.
"Hayat işte çocuklar nasıl oynayacağınızı bilmiyorsanız bu oyuna başlamayacaksınız yoksa kaybedersiniz"
İkiside dönüp bön bön baktılar kafamı kaldırdığım da Denizi gördüm merdivenlerden iniyordu
"Deniz gel otur kahvaltı yapalım" dedim
"Biz Rüzgarla biraz dışarıda oturacağız" deyip bahçeye çıktı ve kapıyı kapattı
Arkasından dışarıya çıktım
"Deniz"
"Efendim"
"İyi misin"
"Bilmiyorum Savaş"
"Bak ben hep senin yanındayım, tamam Barış benim kardeşim olabilir ama yaptığı şey affedilir yada sindirilebilir bir şey değil biliyorum ve ona karşı bende tavrımı koyacağım dan emin olabilirsin"
"Ne yapacaksın. Barış bir daha böyle bir şey yaparsan kulağını çekerim senin mi diyeceksin. Güldürme beni Savaş o senin kardeşin kıyamaz sın"
"Sen beni adaletsiz mi sandın Deniz ister kardeşim olsun ister eşim olsun biri bir hata yaptığında bunun cezasını çekmesi gerekir bana bak yıllardır çekiyorum cezamı ölene kadar da cezam bitmeyecek ama Barışın cezası ne zaman akıllanırsa o zaman bitecek"
"Ne cezası vereceksin ki?"
"Holding'in bütün hisseleri bende yani genel müdür benim Barış genel müdür yardımcısı onu o görevden alıp Rüzgarın eski çalıştığı pizzacı ya göndereceğim bu ona büyük bir ceza olur kredi kartlarını da elinden alacağım"
"Bu benim için büyük bir ceza gibi gözükmüyor ama Barış için öyle mi sence?"
"Emin ol Barışın paradan başka düşündüğü bir şey yoktur küçükken parayı mı daha çok seviyorsun anneni mi derlerdi o para derdi. Yani Barış için bu cehennem azabı olacak eğer saldırganlık yaptığını görürsem de daha kötüsünü de yaparım sen merak etme. Sıkma canını tamam mı keyfini çıkar bu günün"
"Tamam" deyip yandan güldü
"Ben size kahvaltı hazırlar bahçeye getiririm siz konuşun ben o ara ayarlarım size bir şeyler" diyerek yanından ayrıldım kapıda Rüzgar ile karşılaştım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Dokunma
Teen FictionSavaş 02.11.2013 yılında doğum günümde benim yüzümden annem aramızdan ayrıldı o günden beridir öfkem de nefretim de hiç dinmemişti ta ki Rüzgarı görene kadar ilk görüşte âşık olmuştum Rüzgara. Rüzgar 2014 yılında babam şehit oldu bir süre sonra an...