Kapitola - 17.

273 17 0
                                    

Když jsme se nasnídali šla jsem Nicol ukázat její pokoj, pak jsme se převlékli „Půjdeme tě zapsat do školky“ řekla jsem a obula jí boty, ona jen nadšeně přikývla a vyšli jsme z bytu. Opět jsem si oddychla, když jsme nastoupili do výtahu a nepotkali nikoho z nich to bylo ovšem předčasně když jsme, doliji až do přízemí a otevřeli se dveře stál před nimi Liam „Ahoj Scar“ pozdravil „Ahoj“ odpověděla jsem a v tu stejnou chvíli mě Nicol zatahala na rukáv „Kdo je to mami“ Liamova pozornost se okamžitě přesunula na ni. Klek si na jedno koleno a podal ji ruku „Já jsem Liam a ty?“ věnovala mu sladký úsměv „Nicol“ vzala jsem ji do náruče a chystala se rychle odejít ale Liam mě zastavil „Předpokládám, že Harry o tom neví“ řekl a na tváři se mu objevil nepěkný úšklebek „Ne neví“ řekla jsem nepříjemně a odešla.

Pohled Harry:   

Jakmile za mnou Naill zavřel dveře sesunul jsem se na zem „Co se jí sakra stalo“ zeptal jsem se naprosto zoufala Nailla „Bro to já nevím jen vím že tam včera dělali docela rachot, jakoby něco stěhovali nebo tak něco“ řekl sklesle Naill. Podal mi ruku a pomohl mi zpět na nohy, pak jsme šli do obýváku a zavolali klukům, že dnes budeme tady. Jako první přišel Zayn pak Louis. Na Liama jsme čekali skoro dvě hodiny, když konečně zazvonil šel mu Zayn otevřít, o něčem se spolu bavili a pak přišli za námi do obýváku „Myslím, že by to měl vědět“ řekl Zayn a sedl si na gauč vedle Nailla „Měl vědět co?“ zeptal jsem se „Nic“ řekl Liam a vražedně se podíval na Zayna. Ten se jen zasmál a spustil „Liam potkal dole Scar“ řekl „A to jsi mi to nemohl říct normálně?“ podíval jsem se na Liama „Počkej, to není to nejlepší“ pokračoval Zayn „Viděl taky tvoji dceru, myslím, že už všichni víme, proč jela domů a teď se ti vyhýbá“

Pohled Scar:

Když jsem zapsala Nicol do školky, která byla jen pět minut od mé práce vydali jsme se společně do studia za Ninou. Když mě Nina uviděla okamžitě mě běžela obejmout, pak si ale všimla Nicol „Kdo je tahle rozkošná malá slečna“ zeptala se „To je Nicol moje dcera“ řekla jsem a Nina se jen usmála „Ani jsi, se nepochlubila, když už jsi tady nechceš jít pomoc Rockymu?“ plácla jsem se do čela a vzala Nicol za ruku, rychle jsem spěchala ke své třídě. Otevřela jsem dveře a všichni už stáli na svých místech, popadla jsem Nicol do náruče a spěchala na své místo které už zaujmul Rocky. Posadila jsem Nicky na židličku a jakoby nic se postavila vedle něj „Takže ahoj všichni, ano po týdnu jsem zase zpátky“ řekla jsem s úsměvem na tváři. Samo sebou tam byl i Sebastián, jen co se ho Nicky všimla utíkal za nim a neohroženě se postavila vedle něj. Častokrát s námi doma tančila, takže jsem byla přesvědčena, že tohle zvládne. Rocky se na mě jen usmál a opět pustil hudbu, celá hodiny byla naprosto dokonalá malá Nicky zvládala úplně všechno co ostatní a ke konci hodiny se postavila vedle mě údajně aby viděla jak dobře to jde ostatním, je rozkošná. Když hodina skončila, rozloučila jsem se se všemi a vzala si od Sebastiána ručník, otřela jsem si tvář a podal ho Nicol „Mami můžu chodit na hodiny s tebou?“ zaprosila „To víš, že můžeš broučku“ pohladila jsem ji po vlasech a otočila se k Rockymu „Promiň za ten minulý týden, ale musela jsem letět domů pro Nicol“ nevině jsem se usmála „To je v pohodě, je stejně krásna a šikovná jako ty“ zalichotil. Mírně jsem se usmála a podívala se na Nicky, která mě tahá za ruku „Copak se děje broučku?“ dala si ruce v bok a dupla nožičkou „Já mám hlad, a ty mě úplně ignoruješ“ zamračila se „Ahoj já jsem Rocky, půjdete semnou na oběd?“ zeptal se a podal jí ruku „Když půjde i maminka tak jo“ zasmála se. Najednou se Rockyho i její pohled ocitli na mě a čekali na mou odpověď „Jistě že půjdu“ řekla jsem s menším úsměvem a protočením očí. Nicol mě i Rockyho popadla z ruku a táhla ke dveřím celý Harry pomyslela jsem si, když něco chce tak to dostane za každou cenu. Venku jsme nasedli do mého auta a jeli do jedné pizzerie, naštěstí Nicol pizzu milovala stejně jako banány. Když nám konečně přinesli naše jídlo Nicky se na svou sýrovou pizzu vrhla jako šílena „Předpokládám, že tohle má po tatínkovi“ zasmál se Rocky „To teda“ řekla jsem s falešným úsměvem. Po obědě jsem odvezla Rockyho zpět ke studiu a jela s Nicol domů.

Pohled Harry:

Jakmile to Zayn vyslovil okamžitě jsem vyskočil na nohy a běžel k jejím dveřím klepal jsem a zvonil dokud se dveře neotevřeli „Co se stalo“ vyhrkl na mě ještě rozespalý Sebastián „Ahoj já jsem Harry a ty budeš Sebastián, je Scar doma?“ podíval jsem se na něj se sladkým úsměvem i když jsem uvnitř umíral chutím vtrhnout dovnitř a přesvědčit se sám. Místo odpovědi zabouchnul dveře a nechal mě stát na chodbě „To jako vážně?“ zakřičel jsem na něj, v tom se vedle mě objevil Naill „Já s nim promluvím“ řekl a naznačil že mám jít zpátky za klukama. Čekání na Nailluv návrat bylo hrozné, každá vteřina byla jako hodina, kluci se o něčem bavili ale já nevěděl o čem měl jsem plnou hlavu svých holek. Když se konečně Naill vrátil neřekl nic víc než to že doma nejsou a Seb neví, kdy se vrátí a že sám teď někam jde. Nezbývalo mi nic jiného než čekat.

 

Můj blond sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat