Kapitola - 13.

307 16 0
                                    

Můj bratr Sebastián si ji zamiloval ale já ne, nikdy ji nebudou moct mít ráda nikdy! Vím že za to nemůže ale já to nedokážu změnit je prostě celá po něm je to takový můj malý kostlivec ve skříni který mi každičký den bude připomínat mou bolest a utrpení. Pokaždé když se na ni podívám vidím jeho vidím Harryho...

...Co se týče toho klipu který jsem měla natáčet tak to bohužel padlo, Nina se už zpět nikdy nevrátila jediná Ann zná pravdu. Trvalo mi celých pět let abych zapomněla, a nevím mi mé zapomínání kazila skutečnost že je teď Haryy slavným. Sis už jsem od té doby neviděla a ani potom netoužím. Oba mi tak neskutečně ublížili a já už se nezamilovala. S těmito slovy jsem skončila své vyprávění, Sebastián na mě nevěřícně hleděl a nebyl sám. Drcnul do mě loktem a ukázal ke dveřím, nemohla jsem tomu věřit stáli tam oba „Naille? H-Harry?“ vykoktala jsem úplně nepřítomně. Oba se na mě dívali „My spolu máme dítě? Já tě skoro ani nepoznal dost jsi se totiž změnila“ řekl udiveně Harry „Bolest lidi mněni“ řekla jsem. Po tvářích mi stékaly slzy, zase znovu po tak dlouhé době mě opět nutí brečet a co je mnohem horší? Všechny mé city k němu jsou zpět. Sebastián se zvedl a beze slova odešel cekala jsem to co jsem však nečekala bylo to že Naill odešel s nim. Harry vešel do mého pokoj a zavřel za sebou dveře. Pomalu se se ke mně přibližoval „Ne-nepřibližuj se ke mně!“ vykřikla jsem on však má slova ignoroval „Chci ji vidět alespoň fotku“ řekl jakoby se nechumelilo. Natáhla jsem se k nočnímu stolku a vyndala fotky, byli tam fotky mě s bříškem, fotky Nicol po porodu, jak postupně rostla a pak tam byla fotka mě a Nicol v porodnici, držela jsem ji v náručí a plakala, když jsem fotku otočila bylo na ni mým písmem napsáno „Vždy tě budu milovat, i přesto všechno co se stalo, jen si to nikdy nepřizná“ tuhle větu jsem tam napsala jednou v noci když bylo Nicol asi pět a řekla mi že ví že ji nenávidím. Z mích myšlenek mě vyrušila Harryho ruka beroucí mi fotky, rychle jsem si setřela slzy a podala mi i poslední fotku „Je krásná, a je nám podobná“ řekl a vracel mi fotky. Vzala jsem si je od něj nazpět „Moje setra je podobná mým rodičům a tím to končí“ řekla jsem a fotky schovala do nočního stolku. Když jsem se pak vrátila do původní podoby Harry mě políbil. Okamžitě jsem ho od sebe odstrčila a vrazila mu facku „Přát dokonale líbáš“ uchechtl se. Nevěřícně jsem na něj vyvalila oči „To nemyslíš vážně, opravdu si myslíš, že mě po tom všem můžeš jen tak políbit?“ takového ho neznám změnil se, je teď takový drzejší, myslí si, že mu patří svět a to není ten Harry, kterého jsem milovala ale i přes tyto zjevné fakty se nemůžu zbavit toho zvláštního pocitu, když je tady semnou a dokonce mě po pěti letech i políbil. Celou dobu mě jen sledoval, ty jeho oči byli tak tajemné a hlavně plné moci, ano on si uvědomuje jako moc nade mnou ještě stále má, ale já se nenechám znovu lapit do jeho sítí tentokrát budu silnější. Harry jakoby četl mé myšlenky a opět se začal pomalu přibližovat k mým rtům „Ale no tak Scar, ty sama moc dobře víš že to chceš, přeci jen je to pět let a nepokoušej se mi namluvit, že s tebou ten polibek nic neudělal“ to co řekl bylo jako kletba, naprosto beze smyslu jsem se na něj vrhla a začala ho líbat on mi polibky oplácel. Po chvíli jsme se přetočili a já teď ležela pod nim, začal jsem mu sundávat tričko a on udělal to samé. Když jsme byli oba konečně nazí začal svými ústy zkoumat každičký kousek mého těla stejně jako tenkrát poprvé. Poté se opět vrátil k mým ústům a vášnivě mě políbil, pak svou jednou rukou chytl mou nohu a opřel si ji o své rameno, zpříma se mi podíval do očí a pak prudce přirazil. Z mých úst se vydral slastný sten a Harrymu se na tváři objevil povýšenecký úsměv, pomalu přidával na tempu. Oba jsme vzdychali a s posledním naším hlasitým výkřikem jsme oba dosáhli vrcholu. Harry se svalil vedle mě, ztěžka jsme oddechovala. Byla jsem naprosto mimo dokut se nezapřel rukama a jeho tvář se neobjevila nad tou mou „Vidíš já říkal že se ke mně zase vrátíš“ zašklebil se, poté se oblékl a odešel. Zůstala jsem tam sama, přitáhla jsem si peřinu blíž na své nahé tělo a opět začala brečet. Ne on mě jen využil aby mi dokázal že i po to všem semnou může naprosto manipulovat.     

Můj blond sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat