Kapitola - 19.

306 15 1
                                    

Pohled Scar:

Bylo mi jasné že budou poslouchat a tak jsem si z Harry i z nich udělala srandu. Když jsme se přestali smát, posadili jsme se na pohovku a naprosto normálně si povídali. Jediný koho jsem znala, byl Naill ale to mi nebránilo si povídat se všemi. Přišla řeč i na Harryho, který je teď bůh ví kde. Naill vyndal svůj bzučící telefon „To je Harry“ Nicol na nic nečekala vzala telefon a hovor přijala „Harry?“ řekla do telefonu všichni jsme jí jen mlčky pozorovali a čekali na to, co řekne. Na to že jí bylo teprve pět byla dost chytrá a mazaná. Chvilku je stála a pozorně naslouchala „No myslím, že když budeš slušný tak ti otevřu“ řekla, vydala se ke dveřím. Věděla jsem že bych ji měla zastavit, ale nemohla jsem, hluboko uvnitř jsem věděla že chci aby tady byl. Netrvalo dlouho a z chodby přiběhla vysmáta Nicky a za ni Harry „Já moc se omlouvám neměl jsem tě, no vždyť ty víš“ řekl a bylo na něm vidět že to myslí upřímně „To je v pořádku Harry, posaď se“ řekla jsem s menším úsměvem. Nakonec se k nám připojil i Sebastián „Že mě nezabiješ za ten klíč“ zeptala se jeho vykukující hlava „Ne“ odvětila jsem mu s úsměvem. Okamžitě si k nám přisedl a se všema se seznámil. Bylo něco málo po sedmé když si mi Nicol sedla na klín a pošeptala „Mami já a strejda Naill máme hlad“ střelila jsem po Naillovi pohledem a ten děla psí očka. Pohladila jsem Nicky po tváři „Dobře tak makaróny?“ zeptala jsem se spíš Nailla než Nicky ta je totiž miluje. Naill souhlasně přikyvoval a já vstala a posadila Nicky Harrymu na klín „Počkej tady u táty“ vyšlo ze mě aniž bych nad tím jakkoli uvažovala. Všichni jsme mlčeli a čekali na její reakci ta přišla snad okamžitě „Já jsem to věděla má totiž stejný oči“ řekla úplně klidně a schoulila se v jeho náručí. Z očí mi vytekla slza, rychle jsem si setřela a odešla do kuchyně, připravila jsem hrnec a dala vařit tři balíčky makarónů. Pomalu jsem začala připravovat sýrovou omáčku když se v kuchyni objevil Louis „Scar, já vím že jsi nechtěla aby to zjistila takhle brzo ale asi to tak mělo být, a navíc slyšela jsi ji sama celou dobu si to myslela je strašně chytrá“ řekl a pohladil mě po rameni. Jen jsem se smutně usmála a objala ho „Já vím“ odtáhla jsem se šla zamíchat omáčku „Jo a kromě toho že je dokonalá tanečnice taky krásně zpívá“ usmál se Louis a scedil makaróny. Pak jsme je společně dali do obrovské skleněné mísy a smíchala s omáčkou. Já vzala mísu a Louis talíře a vidličky. Když jsme se blížili k obýváku slyšela jsem, Nicky zpívat společně s kluky, jediný kdo v tu chvíli nezpíval, byl Sebastián a já s Louis. Společně jsme spořádali všechny makaróny. Nicol si potom chtěla pustit film ale jen pod podmínkou že tu kluci zůstanou. Roztáhli jsme gauč a Sebastián přinesl nafukovací matraci, všichni jsme se tam nasáčkovali a pustili si Na Vlásku. Když pohádka skončila, přenesl Harry Nicky do jejího pokoje, jenže Nicky nebyla jediná, kdo usnul. Probrala jsem Seba a ten odešel k sobě, poté jsem vyndala ze skříně ve své ložnici tři velké deky a společně s Harrym přikryla kluky kteří spokojeně oddechovali na gauči. Harry vypnul televizi a já odešla do kuchyně připravit myčku „Tak snad abych šel“ řekl Harry „Aha no já, já myslela, že bys třeba mohl spát u mě ale… pokud chceš odejít tak jdi“ řekla jsem a otočila se na něj stál opřený o futra a pozoroval své špičky. Chvíli bylo ticho, Harry se na mě nedíval a já nevěděla co se děje „A tobě by to nevadilo?“ zeptal se a konečně se na mě podíval, v jeho očích jsem uviděla jiskřičky naděje „Kdyby mi to vadilo, nenabízela bych to“ odpověděla jsem s úsměvem. Harry ke mně rychle přiběhl a dlouze mě políbil, tentokrát mi to však nevadilo a polibek jsem mu opětovala. Bylo to tak krásné zase jsem si připadala jako tenkrát akorát s tím rozdílem že teď, máme dítě. Když jsme se od sebe konečně odtrhli sotva jsme popadali dech, vyndala jsem ze skříně dva ručníky a jeden hodila Harrymu „Jdeme“ mrkla jsem na něj a společně s ručníkem se vydala do koupelny. Sundali jsme ze sebe všechno oblečení a pak společně vklouzli do sprchy, když jsem se asi po hodině konečně dostali do postele byli jsme oba tak unavení že jsme během několika málo minut usnuli.       

Pohled Harry:

 Po tom co mi Scar zabouchla dveře před nose jsem si šel sednout k Naillovi a čekal, až je taky vyhodí, jenže když už jsem na ně čekal přes hodinu nevydržel jsem to zavolal Naillovi „Harry?“ ozvala se Nicky. Překvapením jsem ztratil řeč, ale pak mi došlo, že je to moje příležitost „Zlatíčko, co kdybys mi přišla otevřít? Když mi otevřeš tak tě vezmu na zmrzlinu, co ty na to?“ chvíli mlčela a já věděl, že přemýšlí „No myslím, že když budeš slušný tak ti otevřu“ řekla a nejspíš se vydala ke dveřím. Hovor jsem típnul a vyšel z Naillova bytu k tomu jejich. Dveře se otevřeli a stála v nich Nicky s Nailiovo telefonem v ruce „Ahoj Harry“ usmála se na mě mým vlastním úsměvem „Ahoj zlatíčko“ odvětil jsem a zul si boty, když si byla jistá že jsem připraven jí následovat rozběhla se do obýváku a já se vydal za ní. Všichni seděli na gauči a o něčem si povídali, podíval jsem se na Scar a spustil „Já moc se omlouvám, neměl jsem tě, no vždyť ty víš“ a v tu chvíli jsem vážně litoval toho, že jsem to udělal měl jsem prostě počkat na správný okamžik. „To je v pořádku Harry, posaď se“ řekla a vlídně se na mě usmála. Sedl jsem si tedy k nim a připojil se do debaty kterou vedli, po chvíli se k nám přidal i Sebastián. V průběhu dne jsem se ocitl vedle Scar, z ničeho nic k ní přišla Nicky a něco jí pošeptala „Dobře tak makaróny?“ zeptal se a podívala se na Nailla který začal ihned přikyvovat v souhlasné odpovědi. Jen jsme se tomu všichni zasmáli a Scar se postavila a položila mi Nicky do klína se slovy „Počkej tady u táty“ všechen rozruch v místnosti utichl a všichni jsme vyčkávali na reakci malé Nicky. Reakce přišla během několika málo vteřin „Já jsem to věděla má totiž stejný oči“ řekla úplně klidně a schoulila se mi v náručí. Nicky si po chvilce začala pobrukovat písničku, kterou jsme jí předtím zazpívali. Kluci začali zpívat a já s Nicky jsme se přidali. Zpívala nádherně, nejen že dokonale tančí ona i dokonale zpívá, od každého z nás si vzala to nejlepší. Ani jsme, nepostřehl, že Louis odešel za Scar do kuchyně. Naill začal zpívat další písničku a Nicky se po chvilce přidala. Po chvíli přišla Scar s Louim a přinesli jídlo. Všechno jsme to snědli a Nicky pak rozhodla, že si pustíme Na Vlásku. Já se Zaynem jsme roztáhli gauč a Sebastián přinesl nafukovací matraci, se kterou mu pomohl Naill. Když film skončil, všimnul jsem si, že jediný, kdo zůstal, vzhůru jsem byl já a Scar. Přenesl jsem Nicky do jejího pokoje, Scar mezitím probrala Sebastiána a ten odešel do svého pokoje. Pak mi naznačila, abych šel za ní, šla do ložnice a ze skříně vyndala tři velké deky, kterými jsme přikryli kluky, kteří spali na gauči. Vzal jsem ovladač a vypnul televizi, pak jsem ho položil zpátky na stůl a vydal se za Scar do kuchyně kam zmizela. Opřel jsem so o futra „Tak snad abych šel“ řekl jsem a sklopil pohled na své chodidla „Aha no já, já myslela, že bys třeba mohl spát u mě ale… pokud chceš odejít tak jdi“ řekla a já věděl, že se na mě právě dívá. Po chvíli jsem sebral odvahu a podíval se na ni „A tobě by to nevadilo?“ zeptal jsem se a věděl jsem že moje oči prozradí jak jsem potěšen z toho co mi právě nabídla. „Kdyby mi to vadilo, nenabízela bych to“ odpověděla s úsměvem. Na nic jsem nečekal a co nejrychleji došel k ní a dlouze a vášnivě ji políbil a ona mi polibek opětovala. Pak jsme se přesunuli do její ložnice a ona vyndala ze skříně dva ručníky, jeden po mě hodila a druhý si nechala. „Jdeme“ mrkla a já se se vydal za ní. Sundali jsme ze sebe všechno oblečení a pak společně vklouzli do sprchy, když jsem se asi po hodině konečně dostali do postele byli jsme oba tak unavení že jsme během několika málo minut usnuli.      

Pohled Scar:

„Mamí, tatí vstávejte, já mám hlad“ pokřikovala Nicol zatím, co poskakovala na naší posteli. Rozlepila jsem jedno oko a viděla ji, jak se spokojeně usmívá a užívá si naší přítomnosti. Harry ještě spal a tak jsem ji stáhla za ruku k sobě pod peřinu „Táta ještě spí tak pšt, pojď půjdeme se nasnídat“ řekla jsem šeptem a ona jen přikývla. Vylezli jsme z postele a zamířili jsme do kuchyně, kluci ještě spali a tak jsme šli co nejvíc potichu. Vysadila jsem Nicky na barovou židličku a přešla naproti ní „Tak co si dáš broučku“ zeptala jsem se a otevřela ledničku „Banán“ vykřikla. Zavřela jsem ledničku a v mísy na kuchyňské lince jí podala banán. Když ho snědla, požádala mě o další a tak jsem jí podala druhý banán. Asi za hodinu se probrali kluci a společně se Sebe se přidali k nám v kuchyni. Připravila jsem jim snídani a když dojedli přišel i Harry „Dobré ráno“ pozdravili jsme se všichni a Harry se usadil ke stolu „Scra nemáš banán?“ zeptal se a já se začala nekontrolovatelně smát „A-ano mám“ řekla jsem a podala mu banán.

Můj blond sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat