Sevgililer gününüz kutlu olsun❤️🏳️🌈 Bunun şerefine atıyorum 😶🙄
İyi okumalar✨💜
Kaan soyunma odasından çıktıktan sonra Hakan bir süre kendinde gelememişti. Kendine geldikten sonra aklına bir sürü soru istilâ etmişti. Fakat en keskini ne demek istediğiydi.
Hakan dediği cümleden bir şey anlamamıştı.Düşündü, acaba karşı taraftan o çocuğa dediği şeyle mi alâkalıydı?
Öyle bir şeyin olma ihtimalini düşünmedi bile çünkü Hakan onu en son tribünlerde görmüştü. Ordan onu duyması imkansızdı ama Hakan'ın bilmediği bir şey vardı, o sırada Kaan tribünlerde değildi.Kendine geldikten sonra üstüne tişörtü giymişti. Eşyalarını topladıktan sonra odadan çıktı. Herkes dışarda onu bekliyordu. Kutlama yapacaklardı, o yüzden kaptan olarak nerede ve saat kaçta buluşmaları gerektiğine karar verecekti.
"Bugün herkes her vakitte boş değil mi?" diye soru yöneltti takıma. Herkes aynı anda cevap vermişti.
"Evet kaptan."
"Tamam o zaman, siz gidin dinlenin ben saati ve yeri size mesaj olarak atarım." dedi.
Herkesten onaylayan sesler gelmişti. Hakan arkasını dönüp gidecekken biri soru sordu.
"Kaptan takımca mı olacağız yoksa arkadaşlarda gelebilir mi?"
Hakan biraz düşündükten sonra bir sıkıntı görmemişti. Hem kendisi de bir kaç arkadaşını çağırırdı.
"Sıkıntı yok ya arkadaşlarınız da gelebilir." dedi ve eve doğru yol aldı.
Eve çok az kalmıştı ama bir miyavlama sesi gelmişti. Hakan etrafına baktığında bir kedi görememişti.
"Miyaaaaav"
Ses yeniden geldiğinde, zaten yavaşlamış adımlarını durdu. Yeniden baktı çevresine fakat yine göremedi. Sese daha fazla dikkat kesildi.
"Miyaaav"
Sese odaklandığında, sesin kenarda ki arabadan geldiğini duydu. Arabanın yanına gitti ve eğilip altına baktı.
"Miyaav"
Sesi ne olarak duyduğunda, kendinin arabanın altına sıkıştığını anladı. Biraz uğraştıktan sonra kediyi oradan çıkarabilimişti. Kedi biraz korkmuştu ama Hakan kediyi kucağına alıp sevmeye başladı.
Siyah renkliydi aralarda beyaz beyaz lekeler vardı. Hakan kediyi çok sevmişti. Hayvansever biri olduğu için ve en sevdiği hayvan kediler olduğu için daha da hoşuna gitmişti. Hakan çok mutlu gözüküyordu. Kediyle konuşmaya başladı.
"Ne kadar tatlı bir kedisin sen böyle yaaa yerim sen seniii." sonunu uzattı, yüzünde gerçekten çok büyük bir gülümseme vardı.
"Aç mısın sen?" diye sordu kediye sanki cevap verebilecekti. Kendi sorduğu soruya kendisi güldü.
"Miyaav"
"Aç mısın??" diye sordu yeniden.
"Miyaaav"
Kediden mesajı alınca arkasına döndü. Geldiği yolu yeniden yürümeye başladı, 2-3 dakika sonra marketten sütü almıştı. Yeniden ara sokağa girdiğinde, aldığı plastik tabağın içine sütü boşalttı ve kedinin önüne koydu. Kedi sütü içmeye başlamıştı.
Saate baktığında eve geç kalmış olduğunu gördü. Hızlı hızlı hatta koşar adımlarla eve geldi. Kapının önüne geldiğinde nefes nefes kalmıştı. Nefeslerini düzene soktuğunda zili çaldı. Anahtarlarını çantasında çıkarmaya erinmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI •bxb
Teen Fiction[Tamamlandı] +18 Hakan hiç istemediği bir yerde, hiç istemediği kişiyle birlikteydi... "Lütfen beni burdan çıkar." diye yalvardı karşısındaki kişiye. "Senin bir kurtuluşun YOK!! senin yerin benim yanım!!" diye gürledi. Hakan tüm ümidini kesmişti art...