İyi okumalar bebeklerim✨💜
Hakan gözlerini açtığında, vücudunun ağrısından sesli bir şekilde inlemişti.
Bu sefer neredeydi bilmiyordu ama sürekli durmadan çalan müziği duymuyordu. Yataktan kalkamıyordu, son yaşadığı şeyleri hatırlayınca canı daha çok yandı. Vücudunu tek tek kesmişti.
"Benim suçum ne?" diye söyledi biraz sesli bir şekilde.
"Senin suçun, beni tanıman ve benimle karşılaşman." dedi Kaan.
Hakan beklemediği cevap karşısında tüyleri diken diken oldu. Dili tutuldu ve tek kelime daha edemedi. Yattığı yerden kalkmaya çalışmıştı ama ellerini kendine çektiğinde zincirli olduğunu gördü.
"B-bunlar n-ne?" dedi Hakan güçsüz bir sesle.
Kaan bir cevap vermedi. Yüzünde hiç bir mimik oynamıyordu. Neden Hakan'a bunları yaptığını, belki kendisi bile bilmiyordu.
Hakan pes edip yatmaya devam etti. Zaten kalksa ne yapabilirdi ki? Üst bedeni ful kesikti. Canı çok yanıyordu, ağlamak istiyordu ama bu iğrenç çocuğun karşısında ağlamak istemiyordu.
Sırt üstü yattığı için, sırtında ki kesikler canını daha çok yakıyordu ama elinden başka bir şey gelmiyordu.
"Seni seviyorum." dedi Kaan bir anda.
Hakan duyduğu şey karşısında dona kalmıştı. Küçük dilini yutacaktı neredeyse, gözleri ve ağzı kocaman açılmıştı.
"Ne-ne?" dedi Hakan sesi titreyerek.
"Salak. Ne kadar çabuk her şeye inanıyor." dedi Kaan ve odadan çıktı.
Hakan arkasında mal gibi bakmıştı. Ne demek istemişti ki? Hakan'ın içinde olan tek duygu korkuydu ve başka hiç bir şey düşünemiyordu.
Gözleriyle odayı taradığında o yerde olmadığını anladı. Büyük ihtimalle o yerden çıkmışlardı çünkü ne müzik sesi ne de o küf kokusu vardı.
Hakan'ın hala uykusu vardı. Tüm bedeni o kadar fazla sızlıyordu ki acısı anlatılmazdı bile. Hakan gözlerini kapattığında, 'Umarım bugün bu iğrenç çocuk beni rahat bırakır' diye düşünüp uyumuştu.
...
Hakan, gözlerini hissettiği sarsıntı ile açtı. Bir anda boşluğa düşmüştü.
"Ne oluyor?" dedi hemen.
Kaan, Hakan'ı vücudunda ki kesikleri umursamadan omzuna almıştı. Hakan'ın canı çok çok çok fazla yanıyordu.
"Be-beni-" diye konuşmaya başlamıştı ama Kaan bağırarak durdurmuştu onu.
"KES SESİNİ!!"
Hakan'ın gözleri dolmuştu bunları hak edecek ne yapmıştı. Hakan artık dayanamayacaktı, ne kadar süredir burda olduğunu bilmiyordu. Tek midesine giren şey suydu ve üstüne üstlük işkence ediliyordu.
Hakan şöyle bir etrafına baktığında burasının bir ev olduğunu anladı. Bir odadan bir tane kadını çıkarken gördü ve hemen bağırmaya başladı.
"Yardım edin, lütfen. Bana yardım edin!!"
Kadın çocuğa baktı ama onu hiç duymamış gibi yaparak diğer odaya girmişti.
"Ne yaparsan yap, ben izin vermedikçe buradan çıkamayacaksın." dedi Kaan ve Hakan'ın bir kez omzunda zıplattı.
Zıplatmayla canı daha fazla yanan Hakan sesli bir şekilde bağırmıştı.
Kaan merdivenlerden indi ve evin bodrum katına indi. Bodrum kata geldiğinde, yine bir odaya girdi.
"Burada istediğin kadar bağırabilirsin kimse duymaz." dedi Kaan.
Oda karanlık olduğu için etrafını göremiyordu Hakan ama şimdiden hiç düşünmek istemeyeceği şeylerin olacağını anladı.
Kaan kenardan odanın ışığını açtığında, tam da düşündüğü gibi hiç tahmin etmek istemeyeceği şeyler olacaktı.
(Size yine resim koyacaktım ama ciddi anlamda çok fazla dehşet verici fotoğraflar buldum. Burda ki odayı da diğer bölümde ki oda gibi düşünün.)
"Ne-neden bu-bu-burdayım." dedi Hakan kekeleyerek. Dili tutulmuştu, konuşamıyordu.
"Bilmiyorum, tahmin etmek ister misin?" derken elini masanın üstünde ki aletlerde gezdiriyordu.
"H-hayır l-lütfen yap-yapma." dedi ve zar zor tuttuğu gözyaşlarını bıraktı.
"Öz-özür dil-dilerim, lüt-lütfen." dedi gözyaşları ve hıçkırıklarının arasından.
"SANA TAHMİN ET DEDİM!!" diye bağırdı.
Hakan, Kaan'ın bağırmasıyla yerinden zıplamıştı. Bedeninde ki yaraların acısını, korkudan unutmuştu.
Hakan konuşamıyor ve gözyaşlarını tutamıyordu. Ne yapsa hiç bir etkisi olmayacaktı, bu yüzüne sadece ağladı. Elinden hiç bir şey gelmiyordu. Tek gelen şey ağlamak ve yalvarmaktı.
"Ah oysa sana tahmin etme fırsatı vermiştim." dedi ve eline bir tane ucunda küçük bıçakları olan kırbacı aldı.
Hakan gördüğü şey ile daha çok ağlamaya başladı. Artık kendisini durduramıyordu. Bedeni o kadar şiddetli bir şekilde titriyordu ki, her an bayılabilirdi.
"Şşşşşt tamam tamam sakin ol bir şey yapmayacağım." dedi ve Hakan'ın yanına doğru gitti.
Hakan sırtında ki yaraları umursamadan, kendisini duvara yapıştırdı. Bu çocuktan bir santim bile olsa uzaklaşmak istiyordu.
"Benden kaçma." dedi ve Hakan'ın yanaklarını sildi. Ne kadar silerse silsin, anında yeniden ıslanıyordu.
"Ahh Hakan Ahh." dedi ve ayağa kalktı.
Hakan'ı da kendisiyle birlikte kaldırdı. Ortaya getirdi ve yukarıdan sarkan zincirlere ellerini, yerden gelen zincirlere ise ayaklarını bağladı.
Hakan o kadar güçsüzdü ki karşı bile koyamıyordu, gerçi koyabilse bile etkisi olmayacaktı.
"Lüt-lütfen." dedi son kez o güçsüz sesiyle. Gözyaşları yüzünden, çevresini göremiyordu.
"Tamam." dedi ve biraz uzaklaştı. Hakan içinden acaba mı dedi ama sırtına aldığı darbe ile o acabası da yıkıldı.
"AHHHHHH!!!!" diye haykırdı Hakan. Canı o kadar fazla yanmıştı ki daha ilk darbede. Sırtında ki akan kanı hissediyordu.
Hakan'ın artık dayanacak gücü kalmamıştı. Aldığı kesikler ve şimdi ki aldığı yaralar. Dayanamıyordu...
"Lü-lütfen." dedi Hakan dişlerini sıkarak. Canı çok fazla yanıyordu.
Kaan hiç düşünmeden sırtına bir darbe daha indirdi. Hakan'ın gözleri kocaman açılmıştı. O kadar şiddetli ağlamaya başladı ki, kendisini kontrol edemiyordu.
Kaan bu sefer önüne geçti ve Hakan'ın saçlarından tutup kendisine yaklaştırdı.
"Unutma bu yaşadıklarının tüm suçlusu sensin." dedi ve kafası geri atmıştı.
Bu sefer göğsüne bir darbe almıştı. Kırbacın ucunda ki küçük bıçaklar canını çok yakıyordu ve derin yaralar bırakıyordu.
Hakan git gide kendini kaybediyordu. Bu acıya ve bu zulme daha fazla dayanamayacaktı.
Birisi canlı canlı onu kesiyordu ama onun elinden bir şey gelmiyordu. Yine tüm bedeni kan içinde kalmıştı. Yere bile damlıyordu. Biraz daha devam ederse, Hakan'ın düşündüğü o kötü senaryo ortaya çıkacaktı.
"Yal-yalvarırım." dedi ve kalan son gücünü bu cümlelere sarf etti.
Sonrası koca bir karanlıktı...
Kaan'ı yazarken kendimi gerçekten psikopat gibi hissediyorum... Evde toplu katliam yapıcam kanxisnajx.
Ne kadar Kaan'ı sevin desemde herkes nefret ediyor bile... Kaan'a istediğinizi diyebilirsiniz serbest kanxuenakndi.
Umarım beğenirsiniz...🏳️🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI •bxb
Teen Fiction[Tamamlandı] +18 Hakan hiç istemediği bir yerde, hiç istemediği kişiyle birlikteydi... "Lütfen beni burdan çıkar." diye yalvardı karşısındaki kişiye. "Senin bir kurtuluşun YOK!! senin yerin benim yanım!!" diye gürledi. Hakan tüm ümidini kesmişti art...