SENİ İSTİYORUM

6.2K 307 342
                                    

İyi okumalar delilerim✨💜

"Hadi uyan!"

Hakan ne olduğunu anlamadan gözlerini yavaşça açtı. Karşısında zebani gibi bekleyen çocuğu gördüğü zaman, hafif bir şekilde irkildi.

"Hadi hadi." dedi Kaan. Bir şeyler için acele ediyor gibi duruyordu.

Hakan kalktığında her yeri ağrıyordu. Yataktan ne zaman çözülmüştü. Hiç bir şey hissetmemişti.

Tek bir kelime etmeden Kaan'ın yüzüne baktı. Sonra ellerine baktığı zaman bir kaç yeni kıyafet olduğunu gördü. Kaşlarını anlamak istercesine çattı.

"Git duş al gel. Bunları giy." dedi ve elinde ki şeyleri Hakan'ın suratına doğru attı.

Elbiseler yanına düşse bile umursamadı Hakan ve hâlâ Kaan'a dik dik bakmaya devam etti.

"Neden?" diye sordu Hakan. Sesi bir ölünün son sesinden farksızdı.

"Sana soru sorabilirsin demedim. Hadi." dedi Kaan.

Bugün çok fazla agresif duruyordu. Önce ki günlere nazaran şuan aktif olmaya çalışan volkan gibiydi. Fakat Hakan korkmuyordu. Ne yaparsa yapsın canı daha fazla yanamazdı.

"Hayır." dedi Hakan.

Şuan istediği bu çocuğun sinirlenmesiydi. Ölüp burdan en erken şekilde gitmek istiyordu. Annesine bir o kadar çabuk kavuşmak istiyordu.

"Orospu benim sınırlarımı zorlama." dedi Kaan dişlerini sıkarak.

"Orospu mu?" dedi Hakan şaşkınlık içinde.

"Tabi sana anlatmadım. Baban seni para karşılığında bana sattı." dedi her kelimesine bastırarak.

"NE!!" dedi Hakan. Büyük bir şaşkınlık nidası dökülmüştü ağzından.

"Duydun. Hadi git şimdi duş al ya da ben çok güzel aldırmasını bilirim." dedi Kaan.

Hakan duyduğu şey karşısında bir süre durdu. Dediğim şeyleri idrak etmesi zamanını alacaktı.

"HADİ YETER ARTIK LAN!!" diye bağırdı Kaan. Sabrının son noktasındaydı.

Kaan bağırdığı zaman Hakan transtan çıkmış gibi etrafa boş boş bakmaya başladı.

"YETER SİKERİM AMA!" dedi ve Hakan'ı omzuna attığı gibi banyoya götürdü.

"Bırak beni." dedi Hakan, kendisine gelmişti.

"Rahat dur." dedi Kaan uyarıcı bir sesle.

"Bırak lan beni şerefsiz."diye hafif bir şekilde bağırmıştı Hakan.

"YETER!" diye bağırdı.

Hakan'ın suratına tokatı indirmişti. Hakan gelen tokatla kafası yana düşmüştü. Tüm elinin izi çıkacağını şimdiden anlıyordu.

"Sana rahat dur dediğim zaman, rahat dursan hiç bir sıkıntı olmayacak." dedi Kaan.

Hakan sustu kafası hâlâ yan bir şekilde duruyordu. Kaan daha fazla beklemedi ve Hakan'ın tişörtünü çıkardı.

"BIRAK BENİ!!" dedi ve tüm gücüyle Kaan'ı itti. Sadece bir iki adım geri gitti.

"ÇIK BEN YAPARIM!" diye bağırdı Hakan.

Kaan gözlerini Hakan'ın vücudunda gezdirdi. O kadar fazla zayıflamıştı ki, tüm kemikleri sayılıyordu. Her yeri yara içindeydi. Tüm kesiklerin izleri duruyordu.

Kaan son bir kez daha baktı ve hafif bir şekilde gülümseyip banyodan çıktı. İçeriye geçti zaman içi kıpır kıpır olmuştu.

Hakan duşu ayarladı ve altına girdi. Baksırını çıkarmadı. O çocuğun ne yapacağını bilmiyordu. Bu yüzden kendince önlem almıştı.

O adamın dediği hiç bir şeyi yapmak istemiyordu ama az çok neler yapacağını biliyordu bu yüzden şuan dediğini yapmaktan başka bir seçeneği yoktu.

Yaklaşık 10-15 dakikanın sonunda duştan çıktı. Kenarda ki havluyu aldı ve beline sıkı sıkı bağladı.

İçeriye girdiği zaman Kaan'ı koltukta bacak bacak üstüne oturur bir şekilde buldu. O tarafa bakmadan yatağın üstünde ki kıyafetleri aldı ve banyoya adımladı.

"Nereye?" diye sordu Kaan.

"Üstümü giyineceğim." dedi ve devam etti.

"Dur!"

"Ne oldu? Ne istiyorsun? Dediklerini yapıyorum ya." dedi Hakan isyan eden sesiyle.

"Gözümün önünde giyin." dedi.

"Asla." diyerek tepkisini koydu Hakan.

"Ya giy ya da giydiririm." dedi Hakan'ın gözlerinin içine bakarak.

Şimdi banyoya gitse olmaz. Kapının kilidi yoktu, kilitleyemezdi. Arkasından gelir ve o sinirle ne yapacağı belli olmazdı.

Geriye doğru adımladı ve odanın bir köşesine geçti. Sırtını Kaan'a doğru döndü ve giyinmeye başladı.

Havluyu belinden düşürmeden baksırı çıkarmaya uğraştı. Büyük bir uğraş sonucu baksırı değiştirmeyi başarmıştı. Elinde ki pantolon'u da giyecekken arkasında beden hissetti. Elinde pantolon put gibi kaldı. Bu Hakan'a maçtan sonra, soyunma odasında ki karşılaşmalarını hatırlattı ve tüyleri diken diken oldu.

"Seni istiyorum." dedi ve kollarını Hakan'ın beline sardı. Hakan put gibi kalmıştı hiç bir tepki veremiyordu. Elinde ki pantolon çoktan yeri boylamıştı.

"Ne olursa olsun çok güzelsin. Sana daha fazla şey yapmak istiyorum. Ağlamanı seviyorum." dedi Kaan.

Hakan itmek istiyordu ama arkasında ki beden o kadar güçlü sarılmıştı ki, kendisi bile hareket edemiyordu.

"Uzaklaş benden." dedi sonunda.

"Çok güzel kokuyorsun. O kokun hiç gitmiyor. Özellikle kanının kokusu, içimde ki Azrail'i uyandırıyor." dedi ve Hakan'ın boynuna bir öpücük kondurdu.

"Hayır dokunma." dedi Hakan, ağlayıp o adamın istediğini yapmak istemiyordu. Ona zevk veren bir şeyi, ödül gibi sunmak istemiyordu.

Hakan'ın önde tuttuğu elleri arkasında ters kelepçe şeklinde birleştirdi ve Hakan'ı kendisi ile duvar arasına sıkıştırdı.

Tek eliyle tuttu iki incecik bileği. Diğer elini Hakan'ın sırtında, açtığı yaralarda gezdirdi. Hakan çırpınıyordu ama hiç bir işe yaramıyordu.

"Bu yaralar bile sırtında güzel duruyor. Daha fazlasını istiyorum Hakan." dedikten sonra Hakan'ın kulağına nefesini üfledi.

"Dokunma." dedi Hakan son sesiyle.

Bu iğrenç adamın annesinin katili olan bu adamın ona dokunması, derisine canlı canlı kızgın demir sürmek gibi hissettiriyordu.

"Seni istiyorum." dedi bir kez daha ve boşta kalan elini Hakan'ın bacağına attı. Hafif bir şekilde okşadı.

"Lütfen dokunma lütfen." dedi Hakan. Sesi artık ağlamaklı geliyordu.

"Bu ses tonun o kadar güzel ki anlatamam." dedi ve dudaklarını Hakan'ın omuzuna bastırdı.

"Hadi hazırlan." dedi ve Hakan'ı serbest bırakıp odadan çıktı.

"Hayır hayır hayır." dedi o adamın tuttuğu yerleri eliyle silmeye çalıştı. Derisini neredeyse kazıyordu. Fakat umrunda değil gibiydi.

"İğrenç adam." dedi ve yavaş yavaş yere çöktü.

"İĞRENÇ!!" dedi son ses bir şekilde bağırarak.

Kaan hâlâ Hakan'ın babasının yaptıklarını ona anlatmadı kafanız karışmasın. Bu bölümde bir şeyler dedi ama gerisine bakalım...🙃

Yeniden diyorum ben asla tecavüz yazmam. Kitabın her tarafına uyarı koydum ama yeniden demek istedim. Şuan bu kitaptan smut bekleyenler size diyorum bu tecavüze girer. Benim böyle bir şey yazmam imkansız...

Umarım beğenirsiniz...🏳️‍🌈

YABANCI •bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin