Bölüm geç geldi sorry bebeklerim. Açıklama yapmıştım zaten, gerçekten çok yoğunum.
İyi okumalar✨💜
Hakan gözlerini açtığında başında bir ağrı vardı. İlk bulunduğu yeri yadırgadı, sonra aklına son yaşadığı şeyler gelince bir kaç saniye durdu.
Üstünde ki şoku atlattıktan sonra ayağa kalktı. Etrafına baktığında, depo gibi bir yerde olduğunu düşündü. Çok iğrenç ve pis kokuyordu. Ayrıca çok az ama yinede bir müzik sesi geliyordu.
Etrafa boş boş bakarken, kapı açılmıştı. İçeriye Kaan ve yüzünden eksilmeyen gülümsemesi girmişti.
"Uyanmışsın nasılsın?" diye sormuştu çok rahat bir şekilde.
"Neden beni kaçırdın? Neden burdayım? Neredeyim? Neden amına koduğumun çocuğu neden!!?" diye bağırmıştı Hakan.
"Sana daha öncede demiştim. Benimle konuşurken ses tonuna dikkat et." dedi ve yavaş yavaş Hakan'ın üstüne yürüdü.
Hakan geri geri gitti, bu sefer bu çocuktan gerçekten korkuyordu. Hayatı tehlikede değildi. Duvarın sonuna geldiğinde, Kaan da üstüne gitmeyi bırakmıştı. Hakan neredeyse duvarla bir bütün olacaktı.
"Şimdi tek tek sor sorularını." dedi sessiz bir şekilde.
"B-beni neden k-kaçırdın?" dedi kekeleyerek.
"Birincisi seni kaçırmadım bir süreliğine alı koydum. İkincisi canım istedi." dedi ve tek dudağı havaya kalktı.
"Benimle alıp veremediğin ne? Bilmeden sana mı zarar verdim? Neden kaç gündür benimle uğraşıyorsun?" dedi tek nefeste.
"Bilmem hoşuma gittin. Hoşuma giden şeylerle oynamayı severim." diye yanıtladı Hakan'ı.
"Şimdide canım seninle oynamak istiyor olamaz mı?" dedi.
Hakan denilenler karşısında bir kaç saniye durmuştu. Yani şimdi sırf bu çocuğun eğlencesi uğruna mı bu iğrenç yere getirilmişti.
"Neredeyiz?" dedi Hakan.
"Hmm bir düşüneyim... Galiba senin bir çocukla yaptığın ayak üstü seksin, olduğu yerin deposundayız." dedi.
Hakan şaşırmış mıydı? Tabikide evet, içinden dediği hiç bir şeyi dile getiremiyordu.
Hakan'ın kulağına yaklaşmıştı.
"Bu arada o çocuk ölmüş biliyor musun? Çok yazık olmuş, yakışıklı biriydi." dedi Kaan üzülmüş gibi.
Hakan şok olmuştu. Ne olduğunu bile anlamamıştı. Ne demişti bu çocuk. Kafası karışmıştı.
"N-nasıl o-ol-lur?" dedi Hakan.
"Bende bilmiyorum ki güzelim. En son gördüğümde elleri ve penisi yerinde değildi. Galiba fazla kan kaybından falan öldü." dedi ve suratından eksilmeyen gülümsemesini yaptı.
Kaan o kadar rahattı ki. Sanki normal bir konuşma yapıyorlardı. Hakan bu rahatlık karşısında daha fazla korkmaya başlamıştı.
"S-sen mi yap-yaptın?" dedi. Kekelemesi hala geçmemişti. Karşısında psikopat birisi vardı.
"Düşünmem lazım bir dakika." dedi. Kendi yaptığını bilmiyordu.
"Düşündüm. Galiba ben yapmış olabilirim. Eğer penisini bahçe makasıyla kesmek, parmaklarını kırmaksa ölüm nedeni azıcık ucundan ben yapmışımdır." dedi soğukkanlı bir şekilde.
Hakan şok olmuştu, şok üstüne şok yaşıyordu. Tüyleri diken diken olmuştu. Sesi içine kaçmıştı, o bile çıkmıyordu.
Bu nasıl bir işkencedir. Bu nasıl olabilir. Hakan daha fazla ayakta kalmayacağını anladığında kendini yere bıraktı. Eli ayağı tutmuyordu.
"N-neden?" dedi çok kısık bir sesle. Eğer Kaan'ın tek odağı o olmasa duymazdı bile.
Kaan da dizlerini kırıp eğildi. Karşısındaki çocuğun kafasını kaldırdı ve gözlerinin içine baktı.
"Kimse sana o kadar yaklaşamaz. Eğer olursa sonunda cezasını çeker." dedi ve ayağa kalkıp, depodan çıktı.
Hakan arkasından boş bir şekilde bakıyordu. Hala duyduklarını sindirememişti. Şuan hiç bir şey düşünemiyordu Hakan.
Oturduğu yerde ağlamaya başladı. Hıçkırık sesleri tüm odada yankılanıyordu. Onun yüzünden ölmüştü, biri onun yüzünden hayatını kaybetmişti. Şimdi daha da şiddetli ağlamaya başlamıştı.
Bir bölümün daha sonuna geldik. Bakalım diğer bölümlerde ne olacak.
Kısa oldu biraz ama idare edin şimdilik. Sınavlarım falan bitsin çok güzel ve uzun bölümler gelecek.
Umarım beğenirsiniz...🏳️🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI •bxb
Teen Fiction[Tamamlandı] +18 Hakan hiç istemediği bir yerde, hiç istemediği kişiyle birlikteydi... "Lütfen beni burdan çıkar." diye yalvardı karşısındaki kişiye. "Senin bir kurtuluşun YOK!! senin yerin benim yanım!!" diye gürledi. Hakan tüm ümidini kesmişti art...