Doposud

466 9 1
                                    


Ahoj, v této kapitole vám shrnu jak to Lily a James měli mezi sebou do začátku příběhu. Bude to psáno z pohledu Lily. Doufám, že se vám tato fanfikce bude líbit. 

James Potter... kdyš uslyším tohle jméno, vybavím si arogantního střapatého idiota, co mi už dlouhých 6 let podlejzá. 

1. ročník

Potter nebyl takový idiot jako je teď. Náhodou jsme se spolu bavili. Já mu pomáhala s lektvary, on mě s dějinami čar a kouzel. Byli jsme prostě přátelé.

2. ročník 

Něco se zvrtlo. James se mnou úplně přestal komunikovat a jakkoli se bavit. Na chodbách se mi často vyhýbal a ne a ne to přestat. Na jednu stranu jsem na něj za to byla naštvaná a na druhou stranu mě to mrzelo, protože jsem přestala mít dobré známky z dějin čar a kouzel. O Potterovi jsem věděla jen od Remuse, který mě doučoval místo Jamese. 

3. ročník

Tohle je ten zásadní ročník - James mě začal nehorázně s*át. Denně jsem od něj slýchala narážky na mou osobnost, denně mě zval na rande a já pak napsala mamce o špunty do uší (jedinou mojí záchranu). Naschvál jsem si nevybrala jasnovidectví jako náš pan Potter, ale místo toho jsem si vybrala studium mudlů, protože mě zajímalo jak se na mudlovský svět dívají kouzelníci. Bohužel jsem s Potterem chodila na péči o kouzelné tvory, ale s tím nic nenadělám, protože na tento předmět jsem MUSELA chodit. 

4. ročník

Byl vzásadě stejný jako třeťák akorát se kolem toho Paka lepilo čím dál tím víc holek a mně to Bůh ví proč vadilo. Nechápu, jaktože mi to vadilo, ale Potter si toho všiml a otravoal mě ještě víc než před tím.

5. ročník 

Stala jsem se prefektkou. A víte kdo byl druhý nebelvírský prefekt?! Potter! James Potter byl prefekt! Řeknu vám k tomu takovou historku:

Byla jsem na schůzce prefektů s McGonagallouvou a někdo zaťukal na dveře. 

,,Dále" řekla paní profesorka. Potter vešel a já jsem nasadila výraz ve stylu "Co ten tady dělá?!". Potter si toho všimnul a neápadně na mě mrknul. ,,Á pan Potter, no jistě. Posaďte se vedle slečny Evansové," řekla McGonagallová. Pak nám řekla co musíme jako prefektové dělat atd. Já měla celou tu dobu nechápavý výraz. Vrtal mi hlavou Potter, co seděl vedle mě a měl výraz největší spokojenosti. 

,,Není nad to učiňovat Lily Evansovou šťastnou," řekl, když jsme byli na cestě do Velké síně. 

,,Já tě tak nenávidím Pottere ty... střapatý pitomý pako, co se chová jako idiot," řekla jsem nenávistně a zrychlila svou chůzi, v naději že ho setřásnu. Bohužel jsem se mýlila. On taky zrychlil. Po pár metrech jsem spadla a on mě musel DONÉST na ošetřovnu - nejhorší zážitek mého života.

Po slavnosti jsme odvedli (na kterou jsme došli pozdě) nebelvírské prváky do společenské místnosti. Já šla před nima a vedla jsem je a Potter šel díky Bohu za nima a hlídal, aby se nějaký prvňák nezatoulal. Pak jim řekl kde mají ložnice.

,,Smím tě doprovodit na pokoj?" obrátilo se na mě to pako a UKLONILO se! 

,,Jestli si chceš zlomit nohu prosím," odsekla jsem. Abyste věděli my dívky, máme schodiště začarované tak, aby se k nám na pokoj nedostal jediný kluk. No a zbytek ročníku pokračoval v podobném duchu. 

6. ročník 

Já stále prefektka, Potter stále prefekt! To pako nedalo ani tentokrát pokoj. Na konci ročníku jsem byla nejlepší studentka z ročníku a nejlepší student byl Severus Snape - můj první kamrád ze světa čar a kouzel. Bohužel se v únoru neshodli s Potterem a mně ten den řekl poprvé "mudlovská šmejdka" což mě bodlo do srdce. Já jsem mu řekla: ,, Tak příště ti pomáhat nebudu slizoune!" Pak jsem se se slzami v očích rozběhla pryč. Co mi pak vyprávěly moje kamarádky (Niki, Monika a Sára) tak Potter na Severuse vyjel a kdyby ho Remus s Petrem nezastavili, tak by Severuse roztrhal na cimrp campr. Severus se mi snažil omluvit, ale naše rozhovory vypadaly takhle: 

Severus: ,,Fakt promiň,"

: ,,Ta tvá mudlovská šmejdka běžela támhletím směrem, mám jí něco vzkázat?" a pak jsem byla pryč.  

A zbytek šesťáku to takhle pokračovalo. 

Jeden týden jsem pomáhala skřítkům nainstalovat myčku, pračku a sušičku kvůli školním trestům. 

A teď je konec letních prázdnin a já za týden nastupuji do 7. ročníku. Budu primuska společně s Potterem  (bohužel s Potterem).

Jednou budeš má, Evansová!Kde žijí příběhy. Začni objevovat