James plný tajemství

57 0 0
                                    

Když jsem se probudila, bylo v pokoji světlo. Odkud pocházelo, to netuším. Okna v místnosti nebyla a obě lampičky byly zhasnuty. V Bradavicích se ovšem vždycky děly zvláštnosti, takže už mě tahle ani nepřekvapovala.

Ležela jsem na Jemsovi a objímala jsem jeho tělo rukama i nohama. Držela jsem se ho jako klíště. On měl jednu ruku položenou na mém stehně a druhou dlaní se dotýkal nahé kůže na spodní části mých zad.

Rozlepila jsem víčka a podívala jsem se na Jamesův obličej. Jeho výraz byl klidný a rty měl pootevřené. Působil rozkošně jako spící nemluvně.

Položila jsem svou hlavu zpátky na jeho hruď. Snažila jsem si zapamatovat celý tenhle okamžik, abych si na něj mohla vzpomenout a zlepšit si jím náladu, až mi bude nejhůř.

Neuplynula ani půlhodina, když se James probudil. Pohladil mě po vlasech a pak mě do nich lehce políbil.

,,Dobré ráno," zašeptal mi do ucha.

,,Ahoj," odpověděla jsem mu rovněž šeptem.

Pokusila jsem se přesunout na svojí polovinu postele, ale Jamesovy ruce mi v tom zabránily.

,,Nezajímá mě, jak jsme se dostali do této situace. Vím jenom to, že tě už nikdy nepustím," řekl.

,,Tak dobře," souhlasila jsem.

,,Co takhle zajít na snídani do kuchyně?" zeptal se James, když uplynulo pár minut.

,,To nezní špatně, ale nejprve bych se chtěla převléknout. Jistě teď vypadám jako Jožin z bažin a nechci, aby mě v tomhle stavu někdo zahlédnul," souhlasila jsem.

,,Já myslím, že jsi krásná jako vždy," zazubil se na mě. Rozesmála jsem se.

Snažila jsem se dostat se z postele, abych se mohla obléct a jít na snídani. Když už to vypadalo, že se mi konečně podařilo překonat nutkání zůstat v posteli, Jamesovy ruce mě stáhli zpátky.

Otočila jsem se na bok čelem k němu, abych mu mohla vynadat, ale díval se na mě tak, že jsem na něj prostě nemohla být naštvaná. Abych se nemusela koukat na ty jeho oči, které předstíraly, že patří svatém člověku, přetočila jsem se k Jamesovi zády.

On mě popadl za pas a přitáhl si mě, jak nejblíž to šlo.

,,Už jsem ti řekl, že jsi můj nejoblíbenější člověk na světě?" zeptal se.

Zavrtěla jsem hlavou.

,,Tak ti to říkám teď," řekl. ,,Ale Tichošlápkovi to radši neříkej. Nechci, aby žárlil."

Protočila jsem očima a pousmála jsem se.

Když se mi konečně podařilo prosadit si svou a vyhrabali jsme se z postele, James se tvářil, jako kdybych se živila vražděním jednorožců. Oblékla jsem si svojí mikinu a vydali jsme se do nebelvírské věže.

Otevřela jsem dveře naší ložnice a rozhlédla jsem se kolem sebe. Závěsy kolem všech postelí byly zatažené. Holky ještě spaly. Včera si daly trochu více alkoholu a všechny byly takové veselejší, když nám přály dobrou noc.

Ze skříně jsem vyndala černé džíny a rolák, a převlékla jsem se. Poté jsem se zavřela v koupelně, abych si opláchla obličej. Učesala jsem si vlasy a na hlavě jsem si stvořila něco, co s trochou fantazie připomínalo drdol. Ve skříňce pod umyvadlem jsem objevila rtěnku, kterou jsem si následně přetřela rty.

 Ve skříňce pod umyvadlem jsem objevila rtěnku, kterou jsem si následně přetřela rty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Jednou budeš má, Evansová!Kde žijí příběhy. Začni objevovat