Sníh roztál až na konci března. Do té doby jsme se na bradavických pozemcích mohli koulovat do skonání světa. To jsme ale bohužel nedělali. Dodnes toho litujeme. Měli jsme si naší poslední zimu ve škole užít víc.
Toho dne, kdy zmizely i poslední kousky bílého poprašku, přišel James na snídani ve velmi zajímavé náladě. Byl smutný a zároveň veselý. Výraz v jeho obličeji se měnil každou chvíli.
,,Co ta divná nálada?" zeptala jsem se, sotva James dosedl vedle mě.
,,Už tě se Siriusem nemůžeme koulovat. Není sníh," vysvětlil.
,,To je možná dobře," odpověděla jsem mu na to a poplácala jsem ho po zádech. ,,Nic proti, ale ráda bych zemřela nějakou originálnější smrtí."
,,Jakože ukoulování k smrti tvým klukem a jeho nejlepším přítelem není dostatečně originální?" svraštil obočí a hned na to se pousmál.
,,Dobře, máš pravdu," protočila jsem očima. ,,Originální to je dost, ale zároveň je to až příliš stupidní smrt."
,,To už dává větší smysl," přikývl spokojeně.
,,A teď mi pověz, z čeho jsi byl ještě před chvílí tak nadšený," vybídla jsem ho a napjatě čekala na odpověď.
,,Jo tohle," obličej se mu znovu rozzářil, ,,na pátek chystáme s Pobertama párty."
,,Na pátek? Ale vždyť to máš narozeniny!" vydechla jsem.
,,No právě. Oslavíme to pořádným mejdanem. A kromě toho oslavíme i narozeniny Remuse, který je měl pár dní zpátky," vysvětloval James.
,,Jo, já vím. To zní fajn," přikývla jsem a snažila jsem se znít, jak nejméně frustrovaně to jen šlo.
,,Ale nezníš tak," řekl James a přilepil na mě svůj pronikavý pohled.
,,No já jen," na chvíli jsem se zarazila, ale hned na to jsem pokračovala. ,,Jen jsem myslela, že budeme spolu," pípla jsem. ,,Ale oslava zní mnohem líp. Užijeme si to," tentokrát jsem svou frustraci zdařile zamaskovala.
,,Myslíš, že neplánuju ztratit se s tebou co nejdál od všech otravných lidí? A když říkám od všech otravných lidí, myslím tím od všech lidí," ujistil mě James a vlepil mi pusu na tvář.
,,Jen mi něco slib, dobře?" začala jsem.
,,Co jen budeš chtít, Lily," přikývl James.
,,Tentokrát se nebudeme zdržovat taháním našich opilých kamarádů do postelí. Zabírá to až moc času," dokončila jsem svou myšlenku.
James se uchechtl a znovu přikývl. ,,To ti slíbím moc rád."
Pátek přišel rychleji než Peter na oběd. Probudila mě Niki, která nadšeně roztáhla závěsy a otevřela okno, čímž vpustila do pokoje o něco víc světla a zimy, než nám bylo milé.
,,Nikolo, byla bys prosím tak laskavá a zavřela to okno?" ozvala se Chloe svým protivným hlasem.
Nejhorší probuzení na světě je, když první, co slyšíte, je hlas bývalé přítelkyně vašeho přítele.
Zaskučela jsem, přikryla jsem si obličej polštářem a doufala jsem, že mě udusí. Vlastně by mi stačilo, kdybych znovu usnula, ale mám pocit, že toho jeden ubohý polštář bohužel není schopný.
Nakonec se holkám podařilo dostat mě z postele. Nějakým zvláštním způsobem jsem došla na snídani a najedla jsem se i když málo.
Když jsem se vracela zpátky k nám do ložnice, oční víčka se mi sama zavírala. Ve společenské místnosti jsem se střetla s Poberty.
ČTEŠ
Jednou budeš má, Evansová!
FanfictionLily Evansová je vzorná studentka Bradavic, zatímco James Potter je... prostě Poberta. Harry určitě není jediný, komu tohle vrtá hlavou. Jak se ti dva dali dohromady? A jak jejich životy vlastně vypadaly?