Pozvání na ples level Poberti

102 4 1
                                    

Od oznámení plesu uběhlo přesně šest dnů. Na tenhle víkend byl naplánován výlet do Prasinek a na to jsem se těšila. Už jsem vymyslela, co dám komu k Vánocům.

S holkama jsme se měli sejít ve vstupní síni přesně ve 13:00, protože dopoledne jsme měli každá něco naplánovaného. Sára měla trénink, Niki šla konečně na rande s tím klukem z Havraspáru. Monika a já jsme měly v plánu učit se, ale nakonec musela ještě něco zařídit, takže do knihovny jsme šli já, Remus a Sirius, aby jsme poslednímu zmíněnému dali já a Rem lekci lektvarů.

Pak jsme společně zašli na oběd s tím, že se k nám přidala Sára, James a Peter. Pak jsme se šli se Sárou převléct.

Venku už byl první sníh, takže jsem vytáhla jednu se svých zimních bund, svetr, kožené kalhoty a zimní boty. Pak jsem si vzala nebelvírskou šálu, černou čepici a černé rukavice a spolu se Sárou jsme se vydaly do vstupní síně.

Monika tam už na nás čekala, ale Niki nikde

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Monika tam už na nás čekala, ale Niki nikde.

,,Niki je prý s tím klukem už v Prasinkách, takže se sejdeme tam," oznamovala nám, jen jak jsme se k ní přiblížily.

,,To nevadí," řekla Sára a všechny jsme se vydaly na cestu do Prasinek. Cestou jsme probíraly téma Niki a ten z Havraspáru a nemohly jsme se přestat smát.

Naše kamarádka na nás čekala na kraji vesnice na jedné z laviček.

,,Hádejte, kdo jde na ples se Spencerem," vyzvala nás místo pozdravu.

,,Ta bloncka z Mrzimoru?" zeptala se Monča.

,,Vtipný..." zavrčela Niki.

,,Kdybys to nebyla ty, neptáš se," řekla jsem.

,,Vidíte? Lily pořád umí používat zdravý rozum, i když je v poslední době až moc často v blízkosti jistého Poberty. Z ní si berte příklad," prohlásila Niki a usmála se na mě.

,,Ještě někdo má narážky na mě a Jamese?" zeptala jsem se na oko uraženě.

,,Prý vás dva někdo viděl, jak se líbáte v sedmém patře," řekla Monika s úsměvem na tváři a s pozvednutým obočím.

Lehce jsem zrudla, ale snažila jsem se to zakrýt tím, že jsem se rozkašlala.

,,Copak nám k tomu řekneš, Lily?" zeptala se Sára.

,,Že má někdo v Bradavicích halucinace," odpověděla jsem lehce chladněji než bylo v plánu.

Za změnu tématu  jsem byla vděčná Monice, která se zeptala, kde budeme na Vánoce.

,,Já pojedu domů. Moje sestra tam má přivést svého přítele a rodiče mě poprosili, abych na Štědrý den přijela," odpověděla jsem trochu smutně. Vánoce v Bradavicích totiž patřily k nejlepším částem školního roku.

Jednou budeš má, Evansová!Kde žijí příběhy. Začni objevovat