Zbudila jsem se v 9:30 ráno. Díky Merlinovi, že bylo sobota. Už bylo po snídani a tak jsem šla do kuchyně. Cestou jsem bohužel... co te melu? Cestou jsem prostě potkala Brumbála.
,,Máte dnes čas slečno Evansová? Sháním vás a vaše kamarády z Nebelvíru. Potřebuji s vámi mluvit o jisté záležitosti," oznámil mi.
,,Já jsem zrovna na cestě na snídani," řekla jsem a prohrábla jsem si mé narychlo učesané vlasy.
,,Budu vás muset sklamat, ale snídaně už zkončila," řekl mile.
,,Já byla na cestě do kuchyně víte? Skřítkové jsou tam moc milí a vždycky mě rádi pohostí," řekla jsem a mile jsem se na ředitele usmála.
,,Aha. A proč jste vstala tak pozdě selčno?" zeptal se. Ze všeho nejvíce jsem nenáviděla lhaní a teď jsem musela lhát... a ještě k tomu Brumbálovi.
,,Včera mi nebylo dobře. Nešlo mi usnout," zalhala jsem a skousla jsem si spodní ret.
,,Aha, tak to vás už nebudu otravovat. Jen prosím vyřiďte vašim kamarádům, že vás všechny očekávám snes ve tři odpoledne u mne v kanceláři. A vyřiďte taky vašim přátelům, že jsem vyobrazený na kartičkách v čokoládových žabkách," řekl a odešel. Už párkrát mi od Brumbála přišel dopis, abych se u něj stavila a na konci dopisu mi vždy napsal co má rád - to bylo heslo.
Pokračovala jsem tedy do kuchyně.
,,Ale, ale... Evansova se nám probrala ze stoletého spánku! Čím jsem si to jenom zasloužil, že jsem první člověk, kterého po tak dlouhém spánku vidí?" přivítal mě Potter... ano, Potter byl v kuchyni.
,,Chtěla jsem ti říct, že jsem potkala Brumbála, ale to ti asi zkazím to tvoje potěšení. Ale ne... já to řekla nahlas?" zavtipkovala jsem. ,,A copak to papáš Dutinko?"
,,Vanilkovej pudink... je fakt dobrej," řekl. Pomalu jsem k němu přišla a pak jsem mus rychle vytrhla misku s pudinkem z ruky.
,,Hmmmm... je fakt dobrej," řekla jsem, když jsem spolkla třetí sousto.
,,Mrcho! Vrať mi MŮJ, opakuju MŮJ pudink!"
,,Ani mě nehne a klidně ti to napíšu přes MOJÍ, opakuju MOJÍ sovu!" řekla jsem a strčila jsem si do pusy další sousto.
,,Občas tě fakt nenávidím," řekl chladně.
,,Jmenuj ty vzácné okamžiky."
,,Třeba když mu jíš MOJÍ, opakuji MOJÍ snídani," řekl a znovu jsme se rozesmáli. Dojedla jsem pudink a dala nějakému skřítkovi. Pak jsem dala Potterovi jen tak polibek na tvář.
,,Lidi, ve tři máme být všichni u Brumbála v kanclu... Merlin ví co chce," řekla jsem Pobertům a holkám na obědě. ,,Jo a mimochodem Remusi, vvypadáš dost hrozně."
,,Díky za upřímnost Lily," řekl ironicky. ,,Jo a mimochodem lidi, zítra večer jedu za nemocnou babičkou."
,,Díky za upřímost Remusi," řekla Monika a my i všichni, kdo nás odposlouchávali jsme se rozesmáli až Peterovi málem zaskočila kost z ryby (ten Peter).
,,Lily až se vrátíme od Brumbála, tak jdeme do knihovny. Hola, hola, škola volá," řekl.
,,Víš, že se mi do toho nějak nechce?" řekla jsem.
,,Ojojoj... Evansová se nechce učit! Co se to s ní stalo? Jamesi, myslím, že bys měl zavolat na ošetřovnu," zavtipkoval Black.
,,Myslím, že si tady paní Zrzavá užila pro tento týden ošetřovny až až," řekl Potter.
ČTEŠ
Jednou budeš má, Evansová!
FanfictionLily Evansová je vzorná studentka Bradavic, zatímco James Potter je... prostě Poberta. Harry určitě není jediný, komu tohle vrtá hlavou. Jak se ti dva dali dohromady? A jak jejich životy vlastně vypadaly?