Jak vykopat Jamese Pottera z postele

99 4 0
                                    

Byla krásná prosincová sobota. Ze začátku tohoto měsíce nebyl nadšený nikdo. Znamenalo to, že se blíží Vánoce a, že by se měli začít shánět dárky pro vaše nejbližší. Navíc Poberti zahájili Advent... no... prostě jejich stylem.

1. prosince se totiž ozvala rána v knihovně. Kluci si vymysleli, že tam rozmístí bomby hnojůvky. Remus byl silně proti, ale prý ho překecali. Naštěstí žádná kniha nebyla poničená. Všichni Poberti si za to vysloužili týden školního trestu - každý sám.

Budík ukazoval, že je teprve šest ráno a tak jsem se rychle vysprchovala, oblékla jsem si na sebe džíny, triko a jelikož se zdálo, že je chladno tak jsem si vzala i mikinu.  Pak jsem si na hlavě udělala drdol. V tichosti jsem se obula a vydala jsem se do kuchyně.

Nejprve mě napadlo, že bych se stavila pro Jamese v Háji, ale nakonec jsem se rozhodla, že bude lepší, když ho nechám spát

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nejprve mě napadlo, že bych se stavila pro Jamese v Háji, ale nakonec jsem se rozhodla, že bude lepší, když ho nechám spát.

Minnie mě s radostí vítala.

Řekla jsem si o čaj a nějaký malý zákusek. Minnie mi ho donesla a já jsem si pochutnávala na snídani u jednoho ze stolků.

Za chvíli se v kuchyni objevil Remus.

,,Co tak brzo?" zeptala jsem se.

,,Nemohl jsem dospat. Ty?"

,,To samý."

Nějaký skřítek mu donesl vajíčka a dýňovou šťávu. V tichosti jsme se nasnídali a pak jsme šli do Nebelvírské věže. Cestou jsme si povídali o nejnovější knize Batyldy.

,,Co bys řekla na společnou dávku čtení?" nabídl, když jsme prošli obrazem Buclaté dámy.

,,Proč ne? Jen si skočím do pokoje pro knížku," jak jsem řekla, tak jsem udělala.

Remus už seděl v křesle a četl si.

,,Co čteš?" zeptal se.

,, "Trn v patě, osina v zadku" doporučila mi to Sára. Prý dokud jsem to nečetla, tak nevím, co je život," řekla jsem popravdě. Pak už mezi námi nastalo ticho, které bylo občas přerušeno šustěním papíru při otáčení stránky.

Nevím, jak dlouho jsme tam takhle seděli, než se přiřítil Tichošlápek.

,,Remusi?! Máme problém!" vyjekl.

,,A zkusil si ho vyřešit?" zeptala jsem se sarkasticky.

,,Na to jsem i já krátký," odsekl.

,,Promiň, Lily, povinnosti volají. Podle jeho tónu hlasu soudím, že mi buď podpálili postel nebo provedli ještě něco horšího," omluvil se a v klidu odešel do Háje. Teda kdyby mně holky podpálili postel, asi bych nešla takhle v klidu.

Asi za pět minut se vrátil nejen on, ale i Sirius a Peter.

,,Myslím, že bys tam měla jít," promluvil Červíček.

,,James je úplně na dně," pokračoval Remus.

,,My radši zůstaneme tady," doplnil ho Sirius.

Tak jsem zaklapla knihu, dala jsem ji Removi a se slovy ,hlídej prosím' jsem šla do Háje.

,,Jak dlouho ti mám vysvětlovat, že nevstanu, Tichošlápku?" ozvalo se z podpeřiny na Jamesově posteli.

,,To by se ti hodilo, co? Abych byla Tichošlápek," řekla jsem. James se vynořil z podpeřiny a když mě viděl, upřímně se usmál.

,,Co tu děláš?" zeptal se. ,,Já trucuju."

,,Jo tak ty trucuješ," řekla jsem rádoby chápavým tónem a posadila jsem se vedle něj do tureckého sedu.

,,Lépe řečeno protestuju," prohlásil a prstem mě cvrnkl do nosu.

,,A proti čemu protestuješ?" zajímalo mě.

,,Proti diskriminaci jelenů."

,,Tak to je vážný," uznala jsem a pokývala jsem hlavou.

,,Chtějí udělat žertík během toho, co já budu na tréninku," stěžoval si.

,,Kdybych měla tvoje problémy, tak asi nežiju," řekla jsem ironicky. ,,Asi bych si velmi dospěle lehla do postele a odmítala bych vylézt."

,,Vážně?!"

,,Kolik že ti je?" ujišťovala jsem se.

,,Sedmnáct."

,,A mentální věk?"

,,O dost větší než Siriusův, ale o dost menší než sedmnáct."

,,Pako," řekla jsem a rozesmála jsem se.

,,Už jsem ti někdy řekl, jak moc tě miluju, když se směješ?" zeptal se.

,,Ne, to slyším prvně," pípla jsem.

Pak se ke mě pomalu přiblížil a políbil mě.

Jedou rukou jsem mu zajela do vlasů a druhou jsem měla opřenou o jeho vypracovaný hrudník.

On mi jednou rukou rozmotával drdol a druhou měl na mojí tváři. Palcem mi přejížděl po čelisti. A najednou jsem cítila, jak mi jazykem jemně pootevřel rty. V břiše mi mravenčilo, jako kdyby mi tam vybuchl ohňostroj. Mojí snahu analyzovat, co to se mnou dělá jsem vzdala téměř okamžitě a užívala jsem si Jamesovy měkké rty.

Vlasy mi spadly na záda a mým tělem projelo zamrazení. Po celém těle mi naskočila husí kůže. Děsilo mě, co se mnou Jamesovy polibky dělaly.

Nemohla jsem ho přestat líbat, vlastně jsem ani nechtěla přestat.

James si něžně prohrával s jednotlivými pramínky mých vlasů.

Jeho ruka se přemístila z mé tváře na má záda. Vjel mi dlaní pod tričko a hladil mou horkou kůži. To ve mě vyvolalo další vlnu zamrazení.

Potřebovala jsem se nadechnout a tak jsem odtrhla svoje rty od jeho.

James

Položil jsem jí na záda a sám jsem se vedle ní lehl na bok. Prsty jsem přejížděl po její ruce od ramene k zápěstí a zpátky a s úsměvem na tváři jsem pozoroval, co to s ní dělá.

,,Nějak tě z tý postele dostat stejně musím," řekla najednou a z kapsy vytáhla svojí hůlku.

Než jsem na ní stihl hodit zděšený výraz, už na mě stříkala ledově studená voda.

Chtěla utéct, ale já jsem ji rychle svalil na postel, vyhoupl jsem se nad ní a než se nadála už jsem ji zase líbal. Její rty pro mě byly stejně důležité jako kyslík.

Po chvíli se ale odtáhla.

,,Myslím, že bychom měli jít dolů, protože jinak přijde Sirius myslící si, že tu děláme nekalné věci," řekla a musela se zasmát nad větou, kterou vypustila z úst.

Zvedl jsem se, sebral jsem nějaké oblečení ze země a následně jsem s ním zamířil do koupelny. Podíval jsem se na sebe do zrcadla a přejel jsem si prstem po rtech. Pořád jsem nemohl uvěřit, že jsem se líbal s Lily Evansovou. Před pár lety mě fackovala už jen když jsem se na ní podíval a teď? Teď jsem jí mohl dokonce líbat. V rychlosti jsem se oblékl a vyšel jsem z koupelny.

Pak už jsme i s mojí nejmilovanější sbíhaly schody do společenské místnosti.

Jestli mi chcete změřit teplotu, můžete. Vůbec se vám totiž nedivím, že vy se divíte, že já jsem vydala 3 kapitoly během dvou dnů. Snad jste to pochopily.

Vaše Figo

Jednou budeš má, Evansová!Kde žijí příběhy. Začni objevovat