Malý chlupatý problém

141 7 2
                                    

,,A co tu děláte vy?!" vykřikl jindy tak hodný Peter.

,,Ať děláte jakoukoli špatnost, snažíme se vás v tom zastavit!" vykřikla Niki. 

,,Ale my neděláme žádnou špatnost! A vy byste měly rychle zmizet, protože je za chvilku půlnoc a to je nebezpečná doba!" volal nším směrem Remus. 

,,Tak pojďte taky ne?! Nemáte být venku úplně stejně jako my!" zavřeštěla Sára. Takhle naštvanou jsem ji ještě nikdy neviděla. 

,,S tímhle tempem to nestihneme ani ve snu," namítl Black.

,,Co nestihnete?! Co je to s váma k sakru?!" naštvala se Monika. Hodiny v hradu odbily půlnoc a Remus... začal mutovat či co.

,,Co se to děje s Remem?!" vykřikla jsem s roztřeseným hlasem.

,,Nestihli jsme to! Tichošlápku, musíme se proměnit! Vy čtyři, utečte!" vykřikl Potter a naše pohledy se na mikrosekundu setkaly. Utíkala jsem k hradu ale...

,,Lily pozor!" vykřikl Potter. Já jsem se rychle ohlédla a  s hrůzou jsem zjistila, že Remus běží za mnou. Samou hrůzou jsem znehybněla, spadla mi brada a já netušila, co mám dělat. Najednou se místo Jamese objevil jelen, místo Siriuse pes a místo Petera krysa. Obrovský jelen skočil mezi mě a vlkodlaka a černý pes se snažil odlákat jeho pozornost. Já jsem se v tu chvíli dala do pohybu a utíkala jsem do hradu co mi nohy stačily. 

,,Co to bylo?!" vykřikovala Sára na celý hrad.

,,Až v pokoji," sykla Niki.

,,Niki má pravdu, až v pokoji," zavrčela jsem. Do dveří jsem pak doslova kopla, že div nevylítly z pantů.

,,Co se to děje?" zakňučela Chloe, kterou jsme probudily.

,,Jak nám to mohli ty Troubové tajit?!" vřískla jsem, když Niki zabouchla dveře,

,,Já vím, já vím, ale míň nahlas prosím. Strašně křičíš," uklidňovala mě Niki.

,,Remus je..." zarazila jsem se. Pohlédla jsem na Chloe a rozhodla jsem se, že to před ní neřeknu. ,,Remus je vy víte, co mám na mysli (ukázala jsem na Chloe, aby holky pochopily) a Poberti nám to neřekli?! Teď toho pitomého Pottera nenávidím ještě víc!" 

,,Já Poberty budu tak týden ignorovat," prohlásila rozhodně Monika.

,,Já taky," řekly jsme s holkama nastejno.

,,Můžete mi vysvětlit co se to tu děje?" zeptala se udiveně Chloe.

,,Nesmíme to nikomu říct, protože by to vyvolalo paniku, i když to vlastně není nic nebezpečného," řekla jsem a znovu jsem ukázala na Chloe. 

,,Jo to jo, ale ignorovat je budeme," prohlásila Monika. Pak jsme se převlékly a šup do postele. Já jsem byla tak unavená, že jsem usnula. Díky Merlinovi, že jsem nemyslela na Petunii, protože bych se asi znovu rozbrečela. 


,,Dobré ráno," pozdravili Potter, Black a Peter, když jsme přišli do společenky. Odpovědi se nedočkali. 

,,Remus je na ošetřovně, kdyby vás to zajímalo," pokračoval Potter. Opět se nedočkali odpovědi. 

,,Tak tohle je váš plán?! Ignorovat nás tak týden nebo dva?" zeptal se Black. Jediného čeho se dočkal byly čtyři nenávistné pohledy.

,,Můžete se přestat tvářit jako kdybyste nás měli v nejbližší chvíli zabít?!" zeptal se Peter.

,,Ne nemůžeme... pojďte holky," řekla Niki a vyšla ven ze společenky. Já jsem šla s holkama přímo za ní. Venku jsme vyprskly smíchy. 

Jednou budeš má, Evansová!Kde žijí příběhy. Začni objevovat