,,Takže si to ještě jedou vyjasníme. Mluvili o rudovlasé dívce se jménem jako květina a s očima zelenějšíma než smaragd," řekl znovu James a mou malou dlaň stiskl ještě pevněji. Seděla jsem na područce křesla, ve kterém seděl James, a stisk jsem mu opětovala.
Seděli jsme všichni v klubu a znovu jsme dopodrobna rozebírali to, co mi řekl Remus na ošetřovně.
,,Jedná se z 99% o Lily - to už víme," podotkla Niki.
,,Pak říkali něco o Malfoyovi a Blackový," řekl Remus.
Sirius, který seděl na pohovce, zavrčel nadávky.
,,Ty dva prý vyzradili vy-víte-komu, že je Lily nejlepší studentka v Bradavicích a navzdory její krvi jí chce dostat do svých řad," pokračovala Monika.
,,A podle tý věštby se k nim Lily nepřidá, ale bude to stát životy jejího nejbližšího," dokončil to Sirius.
Znovu jsem se rozbrečela a obličej jsem si schovala do dlaní.
,,To není fér," zavzlykala jsem. ,,Můžete to být vy, může to být rodina... Ať je to kdokoli, nechci, aby kvůli mě zemřel."
,,Ne... nikdo nezemře kvůli tobě. To on je problém, ne ty," chlácholil mě James a položil mi ruku na stehno.
,,A co kdybych se k němu přidala?" vypustila jsem do místnosti myšlenku, která mě trápila už od včerejška.
,,Tak na to ani nemysli."
,,Zapomeň."
,,Opovaž se, Lily."
Řekli James, Niki a Remus najednou.
,,Když se k němu přidáš, zemře víc lidí, než když zůstaneš na naši straně," řekl Sirius.
Měl pravdu, ale nechtěla jsem si to připustit. S největší pravděpodobností totiž kvůli mě zemře James.
Tuhle myšlenku jsem rychle zahnala a byla jsem pevně rozhodnutá jí už nikdy nevytáhnout.
,,Tak jo, Lily, dneska je ten ples, takže se příjemně odreaguješ a nebudeš na nic myslet, ano? Teď tě s holkama někam vezmeme a užijeme si skvělé dopoledne," oznámila mi Monika a chtěla mě vytáhnout na nohy.
Krátkým polibkem jsem se tedy rozloučila s Jamesem a šla jsem s ní i s holkama k nám do pokoje.
Hráli jsme zrovna karty, když nám na okno zaťukal James. Usmíval se od ucha k uchu a bez pozvání vlétl do pokoje.
,,Omlouvám se, milé dámy, ale ukradnu vám vaší zrzavou kamarádku," řekl, jedním rychlým pohybem mě dostal na koště.
Vyletěli jsme z našeho pokoje a přistáli jsme na tribuně famfrpálového hřiště.
,,Tak jo, je mi chladno, takže mi prosím řekni, proč tu stojíme v týhle pošahaný zimě," řekla jsem s drkotajícími zuby.
,,Neboj, za chvíli se zahřeješ. Mám pro tebe jedno překvapení, takže se tě teď musím na něco zeptat. Důvěřuješ mi?" zeptal se s vážnou tváří.
,,Jo, ale je mi zima. Máš na to překvapení asi tak 5 minut, než umrznu," řekla jsem.
James se tomu pousmál a z kapsy u kalhot vytáhl šátek, kterým mi následně zavázal oči.
Za Jamesovi pomoci jsme se záhadně proplétali chodbami. Jednou za asi dvě minuty jsem prosadila, že půjdu bez jeho pomoci. Většinou jsem do zdi narazila po 20 vteřinách. Ohromně jsme se u toho nasmáli.
,,Tak jo, slibuju, že teď to vyjde," řekla jsem a snažila jsem se od sebe Jamese odtáhnout.
,,Jsi si jistá? To, co pro tebe mám připravené, je fakt velkolepé a nerad bych, aby nám to zkazil tvůj zlomený nos," prohlásil pobaveně.
,,Pusť mě už," vyjekla jsem. Poslechl a pustil mě a to byla chyba. Ani ne za 20 sekund jsem rukama narazila do zdi.
,,Slib mi prosím, že už mě nepustíš," požádala jsem ho.
,,Tak jo, slibuju, ale můžu to splnit jedině jedním způsobem," řekl a následně si mě nějakým záhadným způsobem přehodil přes rameno.
Zděšeně jsem vyjekla.
,,Jednou tě tohle bude stát život," zavrčela jsem mu do ucha a pěstmi jsem ho bouchla do zad.
,,Lily, já tě miluju, ale šikanu netoleruju ani od tebe," řekl a rozesmál mě tím.
,,Kdy už tam budem?" zeptala jsem lehce frustrovaně.
,,Kdybys cestou neblbla tak - au!" vykřikl, protože jsem ho znovu uhodila.
,,Na to jsem se přeci - aaaaa," prudkým pohybem mě shodil.
,,Jsme tu," řekl a já jsem věděla, že se usmívá.
,,Kdy si budu moct sundat ten šátek?" zajímala jsem se. Neodpověděl. ,,Jamesi?"
Odpovědí mi byl jen dlouhý polibek - ne, že bych si stěžovala.
Tentokrát se (po pro mě až moc krátké době) odtáhl James.
,,Tak pojď," řekl a následně mě protáhl nějakými dveřmi.
Okamžitě jsem ucítila mentolovou vůni. Úplně mě to intenzivní aroma praštilo do nosu. Neměla jsem ani sebemenší ponětí, kam mě můj přítel vzal.
,,Teď se nadechni a zadrž dech," vyzval mě James.
,,Proč?"
,,To je to překvapení," řekl tajně.
,,Tak jo," řekla jsem a udělala jsem to, co mi říkal. Najednou mi podrazil nohy a vzal mě do náruče.
Pak už jsem cítila jen pád do vody. Pravděpodobně mě James zavedl do koupelny Primusů. Hodně jsem o ní četla, ale navštívit ji mě nikdy nenapadlo.
Urychleně jsem vyplavala nad hladinu, abych se nadechla. Mokrý šátek jsem si strhla z očí a hodila ho po Jamesovi, který se zrovna vynořil.
,,Překvapení!" vykřikl.
,,Ty... pošahanej, mentálně postiženej jedinče!" zanadávala jsem si.
,,Já tebe taky," řekl James a připlaval ke mě, aby mě políbil.
Musím přiznat, že to nebyl žádný nevinný polibek. Byl plný vášně. Hněv mě okamžitě přešel.
Prsty jsem zajela do Jamesových mokrých vlasů a jemně jsem za ně zatahala. Na to James reagoval podivným hrdelním zvukem.
Uchechtla jsem se do Jamesových rtů, protože mě bavilo, jak na mě James reagoval.
,,Miluju tě," zašeptal James mezi polibky.
,,Já tebe taky," špitla jsem.
,,Neříkej taky... zní to, jako bys se mnou souhlasila a ty se mnou nikdy nesouhlasíš."
,,V tomhle s tebou souhlasím. Miluju tě stejně, jako miluješ ty mě, Jamesi," řekla jsem a znovu jsem ho políbila.
ČTEŠ
Jednou budeš má, Evansová!
FanficLily Evansová je vzorná studentka Bradavic, zatímco James Potter je... prostě Poberta. Harry určitě není jediný, komu tohle vrtá hlavou. Jak se ti dva dali dohromady? A jak jejich životy vlastně vypadaly?