🐞Katicabogár🐞
- Oké... -fújja ki a levegőt Macska. -Készen állsz? -mondja felkészülve a közelharcra.
- Csak most próbálj meg ne a földön kikötni Cicus -mondom, majd rákacsintok egyet.
- Egy katica... -körbe körbe sétálva nézzük egymást felkészülve a következő harcra. -Két katica...-számol tovább Macska. -Három Katica -szalad felém, mire átugrom.
- Aj... -mondom vigyorral a számon. -Erőltesd meg magad Kiscicám -mondom, mire Macska nekem szalad és a földre visz. Lábaival lábaimat lenyomva tartja, miközben rám helyezi testsúlyát, hogy ne tudjak megmozdulni. Kezeimet szintén a földhöz szorítva fogja le.
Ilyen érzés szerelmesnek is lenni. Minden erőddel azon vagy, hogy kiszabadulj, de minél jobban menni akarsz annál jobban beleragadsz.
- Add fel -mondja hosszas szenvedés után.
- Nem adom! -szorít le jobban, mire eszembe jut valami. -Macska ez fáj -mondom, mire teste meglazul és enged a szorításából. Pillanatok alatt változik a felállás és mostmár az én hálómban van.
- Ez nem ér -nyöszörög. -Hazudtál! Csaltál! -kapálózik.
- Szerintem még éppen belefér -mondom, majd leszállok róla és lefekszek mellé.
Nem tudom, hogy hogyan és hogy miért érezzük azt bizonyos embereknél, mintha mindig is ismertük volna őket. Macskánál pont ezt érzem.
- Min repked az agyad?
- Min "repked" az agyam? -nevetek fel.
- Tudod katica, repül, repked -magyarázza.
- Értem... -nevetve ránézek, mire abban az időben néz ő is énrám. Észre sem vettem, hogy ilyen közel van hozzám. Olyan normálisnak tűnt.
- Halo... -keresi a tekintetemet.
- Mi? -nézek rá, majd vissza az égre, mire elkezd nevetni.
- Min nevetsz? -kérdezem durcisan. -Azon, hogy megint nyertem?
- Nem -kuncog, majd kezével visszafordítja fejemet gyengéden felé. -Elpirultál -nevet tovább, majd gyorsan felállok.
- Azt hiszem itt az ideje mennem -mondom, mire Macska áll elém.
- Csak vicceltem -állít meg.
- Nem haragszom Macska. Nincs is miért csak... -állok meg egy pillanatra -kicsit fáradt vagyok.
- Értem én... -szomorodik el, majd fáradtabb mosolyra húzza a száját, mire mindez eltűnik arcáról.
- Macska? -kérdezem, mire a kémény mögé ránt. -Mi a... -teszi kezét a számra.
- Azt hiszem láttam Halálfejet -súgja halkan, majd leveszem a kezét a számról.
- Én nem látok sehol semmit -nézek körbe. -Biztos csak... -néznék vissza Macskára, de sehol sincs. -Macska, ha ez valami olcsó cica játék amit játszani akarsz, akkor... -körbe nézek, de sehol sincs.
🐱Fekete Macska🐱
- Értem én... -mondom, mire Halálfejet pillantom meg.
- Macska? -szól Katica, mire csak elrántom egy nagyobb kémény mögé. -Mi a...
- Azt hiszem láttam Halálfejet -sugom neki, mire leveszi kezemet a szájáról és körbe néz.
Érzek egy tűszúrást a hátamon, de mire megfordulok és ordítanék Katicának minden elsötétül.
أنت تقرأ
Miraculous ~A fal, ami köztünk van~
أدب الهواةVajon mi lesz azután , hogy Adrien és Kagami összejöttek, hogy fog reagálni Marinette, miközben ott van Luka, mint barát. Luka biztos csak egy barát? Vajon, hogy alakul, majd a munka a magánélettel? Mi lesz Macskával és Katicával? Mi lesz kettejükke...