Ezek ilyen érdekes tények (mármint amennyire érdekesek lol) amiket összegyűjtöttem a könyvről írás közben. Enjoy~
(Olyan sorrendben vannak, ahogy a sztori megy, hátha így jobban lehet követni őket)⋅ Olyan 2017 közepén ötlött eszembe ez a történet, és ha jól emlékszem 18 nyarán kezdtem el írni a részeket. Nem tudom pontosan, mivel az eredetik nincsenek már meg, a Wattpad meg nem írja ki szóval ez örök rejtély marad.
⋅ Először is had mondjam el, hogy ANNYIRA látszik, hogy évek teltek el a könyv írása közben. Komolyan mondom megjártam a poklot, amikor az első néhány részt visszaolvastam. Egyszerűen miért... hogy... olyan sok kérdésem lenne az akkori énemhez. Megkérdőjelezném először is a szókincsemet, girl wtf.
⋅ (majdnem) Minden rész minimum 3500 szavas, ezért tart olyan sokáig elolvasni őket lmao.
⋅ Így ha beszorozzuk akkor a könyv az nagyjából (de tényleg nagyjából) 80.000 szóból áll.
⋅ A borítón Jiminnek direkt van szőke haja (igen, tudom, hogy fekete fehér a kép, de a haja szőke ígyis, úgyis). Ez egy elég nagy előrevetítése annak, hogy hogyan szerepelt a legvégén a könyvnek, "szellemként."
⋅ A könyv borítóján eredetileg magyarul akartam írni a címet, de az applikáció nem bírta leírni az ő karaktert, ezért végül lefordítottam angolra.
⋅ Ji Yeon apját amúgy lowkey a saját apámról mintáztam lmao. (igen, ennyiből levehető, hogy csodás kapcsolatunk van)
⋅ A legelején beleírtam, hogy Ji Yeon hobbija a zene vágás, de végül sehova nem mentem ezzel a szállal. Na mindegy.
⋅ Ji Yeon azért tanult franciát, mert az a kedvenc nyelvem, így gondoltam beleírom a történetbe. (Most így vissza nézve semmi értelme, de mindegy) Eredetileg terveztem, hogy Ji Yeon kap egy helyes francia tanárt, csak azért, hogy Jimin féltékeny legyen, de végül elvetettem az ötletet.
⋅ Ji Yeon-nak pedig azért a tánc a szenvedélye, mivel én is rettentően szeretek táncolni (már 11 éve csinálom, még szép, hogy szeretem), szóval mondhatjuk, hogy eléggé magamról mintáztam a csajt lmao. Jó de mentségnek had mondjam el, hogy 12 körül voltam, amikor elkezdtem a könyvet.
⋅ A történet során összesen kereken ötször olvashatunk Jimin szemszögéből.
⋅ A 2.részben megjelent Min Seo-t az egyik barátnőm ihlette. Az az egész "fülcimpa fogdosás" az ő mániája, de annyira tetszett, hogy bele kellett írnom.
⋅ A 3.részben hívja Ji Yeont Jimin először Hercegnőnek. És tbh fogalmam sincs honnan jött ez az ötlet, de végül végig kísérte az egész történeten lol.
⋅ A 4.részben Melanie Martinez Show & Tell száma volt olvasható, a 14.részben (véletlen van pont 10 rész közöttük amúgy xd) pedig szintén tőle a High School Sweethearts. Igen, nagy Melanie fan vagyok, engedjétek el. De ha valakinek van kellő angoltudása, az megértette, hogy a dalszövegek Ji Yeon gondolatait tükrözték.
⋅ Szerintem a 4.részben buktam le, hogy mekkora egy szadista állat vagyok xd. De egyszerűen olyan briliáns szálnak tartottam, hogy meghal a cica... én eskü sajnálom, de nem sajnálom.
⋅ Legelőször az 5.részben utal Ji Yeon arra, hogy igenis meg akar halni.
⋅ A 6.részben amikor Jimin azt mondja, hogy " még hackelni is megtanítottak" akkor ezt lehet venni egy nagyon elrejtett előutalásnak, hogy ő volt az, aki meghackelte Ji Yeon szüleinek a telefonját és küldte az SMS-t. Annyira elrejtett, hogy erre én is csak utólag jöttem rá xd.
⋅ Legelőször a 8.részben tűnik fel az a bizonyos hang, amely a történet végén is az öngyilkosságba fogja kergetni Ji Yeont.
⋅ A 9.rész a leghosszabb, több mint 5100 szóval.
⋅ Gondolkodtam, hogy Yugyeomnak legyenek-e valódi érzései Ji Yeon iránt, de úgy döntöttem nem. Ugyanis az csak megtörte volna a karakterét. Pedig érdekes szerelmi háromszög lett volna.
⋅ Azon is gondolkodtam, hogy beleírok egy szálat, amiben Martha-nak egyáltalán nem szimpatikus az új testőr (Yugyeom), de végül ezt is elvetettem.
⋅ A 12.rész a legrövidebb, 2300 szóval.
⋅ A 12.részben a bálon Jiminnek az volt az álneve, hogy Amayishi. Ami Ishiyama megfordítva. Nem tudom bárkinek szemet szúrt-e xd.
⋅ A 13.részben, amikor az a rész volt, hogy: "Egy nő tartózkodott a kerítés mellett éppen, (...) őt azonnal felkapta 2 férfi és megkötözve kezdték el kihurcolni a területről" - ott igazából azért rabolták el a nőt, mivel azt hitték, hogy Ji Yeon az. Jimintől kapták meg az információt, hogy a kert hátsó részében tartózkodnak, és így tévesztették össze a nőt Ji Yeonnal.
⋅ A 15.rész elején, a reggeli jelenetet amúgy egy másik történetemből másoltam ki. Szimplán úgy voltam vele, hogy tökéletesen beleillik a részbe, így miért ne. Ja meg mert nem volt kedvem írni egy újat.
⋅ Eredetileg több smut-ot (erotikus tartalmat) akartam beleírni, de ekkor rájöttem, hogy néhány ismerősöm is olvassa, én pedig szívesebben lettem volna elásva, mint, hogy tudják, hogy én smut-ot írok.
⋅ A 17.rész kezdése a "Meglepődtem azon, hogy apám így szólított" arra utalt, hogy Jiminnek több neve is van. Pontosabban, hogy a Park Jimin számára az álneve.
⋅ A 18.részben beszél erről az "üresség érzéséről" Ji Yeon. És később emiatt is fogja megölni önmagát.
⋅ Szintén a 18.részben van arról szó, hogy "Reméli ez lesz az utolsó ilyen családi találkozó". Ami olyan értelemben beteljesedett, hogy többen nem vett részt, nyilván mivel meghalt.
⋅ A 22.részben eredetileg az lett volna, hogy Ji Yeon megkéseli az apját, de ezt nem találtam elég hatásosnak. Ezért inkább átírtam arra, hogy lelövi. Méghozzá Jimin pisztolyával. Milyen badass.
⋅ Az epilógust megírtam, átfutottam, kijavítottam stb. És 3 nap munka után döntöttem el, hogy akkor én mégiscsak jelen időben akarom az egészet és nem múltban. Mit ne mondjak nagyon nagy móka volt minden igét átírni jelenidőbe.
⋅ 22 rész = 22 éve Ji Yeonnak ezen a Földön.
⋅ Néhány részben vannak mondatok, vagy szavak amik így vannak formázva. Ezek mind előreutalások voltak arra, hogy Jimin ki is igazából. Mivel az egész történet igazából Ji Yeon vissza emlékezése, ezért úgy döntöttem jó ötlet lenne néhány ilyen spoiler szerűséget belerakni.
⋅ Valamiért feltűnően sokszor jelenik meg a történetben az a jelenet, hogy valaki vizet iszik egy pohárból. Tényleg nem tudom miért. De most, hogy így vissza olvastam a részeket, rengetegszer előfordul xd.
⋅ Valamiért feltűnően sok fontos esemény a konyhában történik. Pl. az anyuka telefonhívása Ji Yeon szökésekor, Jimin szerelmi vallomása, Jin Young telefonhívása, az egész utolsó rész, stb. Ez valahogy így összejött xd.
⋅ Ez a legelső kész könyvem!😳 Omg. Olyan jó érzés végre lezárni.🥰
YOU ARE READING
A Testőr (BTS Jimin FF.)
Fanfiction《BEFEJEZETT》 Hogy milyen a főszereplőnk élete japán egyik legbefolyásosabb cég tulajdonosának a lányaként? Ha most mindenkinek egy olyan kép ugrott be a fejébe ahol az ember luxusban él, pénz folyik már a csapból is, folyamatosan ajándékokkal látják...