6.rész

1.9K 71 43
                                    

*Jimin szemszöge*





-Jimin, Martha kérem fáradjanak ki... Szeretnék kettesben beszélgetni a lányommal - szólalt meg végül hosszú csend után Ji Yeon anyukája, mire én Marthaval kimentem a nappaliból.

Sok minden kavargott a fejemben. Egészen eddig nem értettem mire célzott Ji Yeon azzal a kocsiban, amikor mondta, hogy "nem a te sorsodon fognak gondolkodni", de most már úgy érzem értem mire gondolt. És ez őszintén elszomorító.



Beléptem a konyhába, mivel innom kellett valamit, de meglepetésemre ott volt Martha is. A konyhában lévő asztalnál ült, és érkezésemre felkapta a fejét. Egy szomorkás mosolyt villantott felém, de ennek ellenére is láttam, hogy mennyire maga alatt van. Nyilván tudtam mi bántja a lelkét. Őszintén megvallva, én is aggódtam Ji Yeonért. Igaz, eleinte csak azért figyeltem fel rá, mivel kimondottan gyönyörű külsővel rendelkezik... De az idő elteltével kezdtem őt egyre jobban megismerni. És sajnos szembesülnöm kellett azzal a komoly ténnyel, amivel nem kellett volna: megszegtem a legfontosabb szabályt a munkámban. Elkezdtem érzéseket táplálni az ügyfelem iránt. Súlyos hiba.

Én kinyitva a polcot, vettem el onnan egy poharat és töltöttem magamnak vizet. Abból keveset ittam, majd fogtam magam és leültem Marthaval szembe az asztalhoz. Semelyikünk sem szólt, semmit. Csak némán meredtünk magunk elé. Viszont a nappali a konyha mellett volt rögtön, így mindent hallottunk.



"- Apukád is fel fog köszönteni!" - hallottunk Jin Ae asszony hangját, amire rögtön jött is Ji Yeon válasza:

"- Igen, SMS formájában biztos. Úgy ahogy az elmúlt években is tette."



Nem akartam hallani. Nem akartam hallani ahogy veszekednek, ugyanis nekem volt fájdalmas. És akármennyire is próbálta Ji Yeon leplezni, a hangjában neki is hallatszódott, hogy mennyire megsértették őt a saját szülei. Amit meg is értek, őszintén. Már a legelső találkozásnál leesett, hogy itt valami nincs rendben. Egyszerűen érezni lehetett az ellenségeskedést Ji Yeon és a szülei között. De ez az ellenségeskedés mindkét oldalról jött. Amit egyáltalán nem értettem.

- Sokat veszekednek? - törtem meg végül a konyhába beállt csöndet. Köztünk azért, mert komolyan érdekelt a nő válasza. Másrészről pedig azért, mert valamivel el kellett nyomnom a nappaliból kiszűrődő hangokat. Azt akartam, hogy vége legyen a veszekedésünknek. Én tudom, hogy Ji Yeon alapjáratában egy szeretnivaló lány. Kedves, törődő, szorgalmas és még ezernyi jó dolgot el lehetne mondani róla. És ezt úgy mondom, hogy még csak pár hónappal ezelőtt találkoztam vele legelőször.



Én eddig 4 oldalát ismertem meg:

A legelső: Ahogyan a barátaival viselkedik

Beszélgettem vele erről, ezért tudom, hogy nincsenek nagyon barátai. Természetesen főleg biztonsági okokból nem barátkozhat senkivel. Egyetlen barátnője van. Azt hiszem valamilyen Min Seo-nak hívják, de Ji Yeon elmondta nekem, hogy őt is megpróbálta lekoptatni, mert nem akarta, hogy esetleg Min Seo miatta kerüljön valaha is veszélybe. Viszont Min Seo nem mozdult. És mai napig kiáll a lány mellett, és ez mindig feldobja Ji Yeon napját, hogy legalább egy "külsős" barátnője van. Mégis furcsa a köztük lévő kapcsolat. Ji Yeonnal sokat beszélgetnek - mármint amikor én látom őket - de sosem Ji Yeonról. Sem a lányról, sem a hátteréről, sem a családjáról, sem a programjairól stb. Még nem tudtam eldönteni, hogy ez azért van mert Ji Yeon leszögezte, hogy nem beszélhetnek erről, vagy szimplán eltereli róla a figyelmet. Ji Yeon sokat szokott Min Seoval nevetni, és egész közel állnak egymáshoz, de mindig éreztem, hogy Ji Yeon távolságot tart tőle.



A Testőr (BTS Jimin FF.)Onde histórias criam vida. Descubra agora