Minhov pohľad
Vbehol som do Chrisovej pracovne.
Pozeral som naňho a v hlave som si pripravoval čo mu poviem."Ahoj. Tak ako máte vlka?"Chris.
"No ono sa stala jedna vec."Ja.
"Minho hovor ty si nikdy nebol upír čo zdržiava."Chris
"Dal si mi veľmi dobrú radu zájsť za Jisungom. Povedal mi o svojom sne. Ja som sa vtedy dotkol kvetu a ten má popálil no v Jisungovom sne som sa porezal o list a zomrel. Len čo som sa to dozvedel utekal som za chalanmi ich varovať no bolo už neskoro. Jaemin je mŕtvy."Ja.Chvíľu som sa odmlčal. Nie som zvyknutý na takéto emócie. Smútok, žiaľ. Kedysi som toto prežíval ale bolelo to a tak som začal tie emócie potláčať a keď som si na niečo také spomenul bol som skôr nahnevaný ako smutný. No teraz sa smútok vracia a zasiahol ma v tú najnestráženejšiu chvíľu.
"Minho. Viem, že ťa to bolí ale prosím mohol by si mi dorozprávať čo sa stalo?"Chris.
"Bol som nahnevaný. S chalanmi sme pripravili plán ako chytiť vlkodlaka a začali sme čakať. Keď vošiel do dverí a uvidel som ho. Už to nebolo o tom, že som nahnevaný bolo to o tom, že celé moje telo pohĺtil hnev a potreba sa pomstiť za Jaemina. Ja som ho zabil a potom som ešte ublížil Hyunsukovi."Ja.
"Zabil si ho."Chris.
"Áno."Ja.
"Musíme jeho telo spáliť a popol niekam vysypať."Chris.
"CHRIS JA SOM HO ZABIL. ZABIL SOM HO A ZA TO JE SMRŤ!"Ja.
"Minho ja som bol pri tom ako sa ten zákon spisoval ja to viem ale nenechám ťa umrieť. A ak náhodou by sa o tom niekto dozvedel tak použijeme tie kvety ako dôvod."Chris.
"Mám pocit, že by som mal zomrieť."Ja.
"Zavri sa a toto už nikdy predomnou nepovedz. Opováž sa. Minho zhrňme si to. Ten vlkodlak bol na našom území pestoval rastlinu ktorá nás môže zabiť a kôli tej rastline zomrel jeden upír. Čo si spravil zle ty. Zabil si ho. Je to tri ku jednej. V mojich očiach si v podstate nevinný a ostatným sa o tom nemusí hovoriť."Chris.
"Ďakujem Chris."Ja.
"Minho to je v pohode poznáme sa už tak dlho, že není šanca aby som ťa nechal zomrieť."Chris.
"Ideš zvolať poradu?"Ja.
"Musím. Našli ste tam kvety ktoré na dotyk ublížia a jedným nesprávnym pohybom usmrtia."Chris.
"Čo im povieš?"Ja.
"Hmmmm asi poviem o tom hlásení o kvetoch o tom, že ten kvet zabil jednoho nášho upíra a vlkodlak ktorý tie kvety pestoval zachytil váš pach a zdrhol."Ja.
"Čo ak s tým pôjdu za Jaehyunom?"Ja.
"Tak to bude iba dobre. Aspoň sa dozvieme či o tom niečo nevie."Chris.
"Bude klamať. Možno s tým aj niečo bude mať ale nepovie to tak načo je to dobré?"Ja.
"Je to postup, ktorý sa musí dodržať. Nepríde ti divné riešiť nikoho z vlkodlakov len medzi upírmi bez zástupcu vlkodlakov. Bolo by to úplne ako na západe ten spor Nemecka a Československa O nás bez nás alebo tak nejako sa to volalo."Chris.
"Pravda."Ja.
"Ináč čo ty a jasnovidec. Dostal som oznam, že si sa stal jeho učiteľom boja."Chris.
"Nič s ním nemám."Ja.
"Jasné jasné. Po celom sídle sa hovorí o tom, že ste sa akosi moc zblížili."Chris.
"Sám má za ním stále posielaš. Ty si tu ten hlavný kôli ktorému kolujú reči."Ja.
"Len sa ti snažím pomôcť. Verím, že ste pre seba ako stvorený."Chris.
"Za prvé teraz hovoríš ako dvanásť ročná baba závislá na romantických seriáloch. A za druhé som od neho o štyristo päťdesiat rokov starší. Ak by sme boli spolu ostatný by ma volali pedofil."Ja.
"Kedy bol vek u upíra prekážka?"Chris.
"Nerozoberaj to!"Ja.
"Minho veľmi dobre vieš, že pri upíroch jediná vec vo vzťahu na ktorej záleží je aby boli obaja šťastný."Chris.
"Nebavíme sa spolu moc."Ja.
"A divíš sa. Určite mu po celú dobu ukazuješ len stránku zabijaka a skutočný Minho je v úzadí. Minho buď sám sebou viem, že potom čo sa stalo tvojej rodine je ťažké niekoho milovať ale pozri stalo sa to pred štyristo päťdesiatimi rokmi. Myslím si, že tých štyristo päťdesiat rokov si pretrpel a stačí."Chris.Usmial som sa naňho. Vošiel som tu úplne zničený smutný a teraz som asi šťastný. Nechápem ako to Chris robí.
Dokáže zlepšiť náladu vždy a každému."Dám ti potom vedieť kedy bude tá porada medzi tým by si mohol vytvoriť ďalšiu skupinu ktorá bude strážiť podzemný skleník."Chris.
"Idem na to."Ja.Vyšiel som z Chrisovej pracovne a rozbehol som sa k podzemnému skleníku. Ak tam ešte sú musím sa Hyunsukovi ospravedlniť.
Teraz má tak napadlo že som ešte nenapísala kto je Jaehyun.
Jaehyun je vodca veľkej svorky vlkodlakov žijúcich neďaleko územia Východných upírov.
Čo sa týka toho že Minho tvrdil, že má zomrieť. Medzi upírmi a vlkodlakmi je zákon, že ak zabije upír vlkodlaka alebo naopak tak vrah musí byť popravený.
Asi to ešte v príbehu zmienim ale ak by som zabudla tak to máte aspoň tú.Opakujem ak je v pribehu nejaká nezhoda tak mi napíšte buď to prepíšem alebo vysvetlím.
Dosť ma mrzí, že som zatiaľ hlavné postavy moc nezblížila. Touto kapitolou som sa pokúsila o taký začiatok ich zblíženia ale nečakajte že hneď v ďalšej kapitole sa pobozkajú
(Alebo čakajte 😊😅) Sme len na pätnástej kapitole a v mojej hlave je ešte celkom dosť zápletiek.Dobrú noc 💜🐥
ČTEŠ
Suddenly//Minsung
VampirFantasy, upíri, vlkodlaci, mágia, romantika, schopnosti, boj, napínavé a toto sú len niektoré veci čo od tohoto príbehu môžete čakať. _________________________________________________ Ľudía chcem vám len povedať, že ak nebudete niečomu rozumieť aleb...