Vôbec som nespal. Stále dookola som si v hlave prehrával môj sen. Kto je ten chlapec a prečo ho premenil ten muž?
Veril som, že to čo sa mi snívalo nebol len sen ale skutočná vízia ale nie budúcnosti. Skôr by som povedal, že minulosti ale koho?Bol som natoľko zabratý do svojich myšlienok, že som si nevšimol, že Felix je už hore. No Felix na seba dosť "citlivo" upozornil.
"Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiii."Lix.
"Áno?"Ja.
"Hovor. Hneď teraz mi povedz čo sa ti snívalo."Lix.
"Poďme radšej do knižnice."Ja.Nechcel som aby nás Chen Le počúval.
V knižnici
"Zase som videl toho chalana čo aj minule no tentokrát to bolo... iné.
Nejaký muž ho premenil na upíra ale bolo to čudné. Vo chvíli keď mu zlomil väz. Potom ako som sa zobudil tak bolel krk akoby ten väz zlomil mne."Ja
"Toto bolo ale iné aj v niečom inom. Minule keď si mal sen tak si sa dokázal hýbať atď. no teraz. Tento sen bol horší a ešte k tomu vyzeráš ako mŕtvola choď spať. Hneď teraz!"Lix
"Idem."Ja.Felixov pohľad
Len čo bol Ji dosť ďaleko vydal som sa ku Chrisovej kancelárii.
Opatrne som zaklepal na dvere a počkal kým ma vyzve vstúpiť.
Ozvalo sa ďalej ale nepovedal to Chris.
Za Chrisovým stolom sedel nejaký pre mňa neznámi upír. Mal sivé vlasy a na jeho tvári bol široký úsmev."Ahoj my sa ešte nepoznáme. Volám sa Kun. Som druhý vodca Východných upírov. Ako sa voláš ty?"Kun.
"Som Felix. Neviete kedy príde Chris?"Ja.Uchechtol sa a potom povedal:
"Felix môžem ťa poprosiť o jednu vec?"Kun.
"Samozrejme."Ja.
"Nevykaj mi. Som starší ale aj tak budem radšej keď mi budeš tikať. U nás v sýdle si všetci tikajú."Kun.
"Dobre tak mohol by som sa ťa spýtať či nevieš kedy príde Chris?"Ja.
"Aj ja tu naňho čakám o chvíľu by tu mal byť."Kun.
"Dobre ďakujem."Ja.Stal som oproti stolu. Bolo trápne ticho a ja som začal rozmýšľať či sa radšej nevrátiť a prísť neskôr.
"Ako si na tom s lekciami ovládannia?"Kun.
"Celkom mi to ide."Ja.
"Ja som v tom bol na začiatku strašný. Vydržal som max tri minúty a koniec."Kun.
"Tiež som bol na začiatku strašný no vedel som, že nechcem ublížiť ľuďom. Sme síce upíri no to neznamená, že sme monštrá.".Lix.
"Úplne súhlasím všetci ľudia nás popisujú ako monštrá čo zabíjajú pre zábavu. No to mi všetci nie sme."Kun.
"Myslíš si, že každý upír sa dokáže naučiť ovládať?"Ja.
"Myslím si, že každý. Ak sa bude snažiť. No nie každý upír sa snaží. Vždy sa medzi upírmi našli jedinci ktorí zabíjali pre zábavu v takej chvíli zasiahli Generálny a takýchto upírov zabili. Upíri nemajú veľa pravidiel ale existuje pár základných a hneď to prvé je, že nesmieme zabíjať ľudí pre zábavu aby sme na seba neupútali priveľkú pozornosť."Kun.
"Aký starý sú Generálny?"Ja.
"Najstarší z nich má dvetisíc sedemsto štyridsať dva rokov."Kun.Chcel som sa ešte niečo spýtať no prerušilo má prudké otvorenie dverí.
Chris stál pokojne vo dverách no potom čo si ma všimol sa zatváril dosť zmätene.
"Ahoj čo potrebuješ?"Chris.
"Chcel som ti niečo povedať ale počkám vonku kým doriešiš čo potrebuješ s Kunom."Ja.
"Nie nie ja som chcel takú somarinu prídem zajtra."Kun.
"Tak čo si mi chcel povedať?"Chris.
"Ji mal ďalší sen."Ja.
"O čom?"Chris.
"Zase tam bol ten chlapec. Nejaký muž ho premenil na upíra."Ja.
"Ďalší sen."Povedal Chris no prišlo mi, že to povedal skôr sebe ako mne.
"Podľa Jiho bol tento sen iný. Bol horší. Ten muž mu zlomil väz tomu chlapcovi no Ji cítil akoby väz bol zlomený jemu a nie tomu chlapcovi.
Nedokázal sa ani sám posadiť. Bol stočený v kĺbku. Ráno vyzeral ako zdochlina."Ja.
"Ďakujem, že si mi to povedal."Chris.
"Minule si mi povedal, že vieš o kom bol Jiho predchádzajúci sen no nepovedal si mi to."Ja.
"Ja ti to totiž ani povedať nemôžem. Osoba ktorej sa to týka s tým nesúhlasí."Chris.
"Nemôžeš mi o tej osobe povedať aspoň niečo?"Ja.
"Len toľko, že mala tá osoba ťažký život."Chris.Chvíľu bolo ticho chcel som mu povedať ďakujem a odísť no zastavil ma.
"Čo si robil pred tým ako si sa stal upírom?"Chris.
"Ak mám byť úprimný skoro nič. Mal som nudný život a jediná vec vďaka ktorej som neumrel v mojom starom živote od nudy sú tí traja experti. No skôr ty sa pochváľ čo si robil pred tým ako si sa stal upírom."Lix.
"Bol som mladý chalan čo sa učil kováčskemu remeslu. Moji rodičia a ôsmi súrodenci mali z toho veľkú radosť. Kráčal som v otcových šľapajach. Otec mi povedal, že ešte rok a budem nie jeho pomocník ale hlavný kováč no nestalo sa tak. Jedného večera som šiel s kamošmi von šiel som lesom smerom ku krčme na kraji dediny keď som počul z lesa krik. Utekal som k miestu z kadiaľ som počul krik.
Na zemi sedela žena s poškriabanou nohou prišiel som k nej a chcel som jej pomôcť no ona má premenila. Rok som sa sám učil ovládať. Myslel som si, že mi aspoň pomôže no ona mi len povedala, že ak sa dostanem do blízkosti ľudí zabijem ich nech sa držím od ľudí čo najďalej a nech som v lese a živím sa krvou lesných zvierat. Bolo to strašné obdobie. Les bolo miesto kde chodilo veľa ľudí ovládať sa bolo strašne ťažké veľakrát som sa neudržal. Raz keď už som si myslel, že som dostatočne pripravený. Zahalený plášťom s kapucňou som vošiel do dediny smer náš dom. No keď som ich zbadal skoro som sa neovládol a radšej som ušiel ďaleko od toho miesta."Chris.
"Kam si potom šiel?"Lix.
"Chodil som po celej krajine až nakoniec ma našiel jeden upír a vzal ma so sebou sem do sídla."Chris.
"Kto to bol?"Ja
"Kun."Chris.Kapitolaaaaaaaaa. Rozhodla som sa zase naladiť trochu Chanlix. Aby to nebolo celé iba Minsung a v blízkej dobe sa pokúsim aj o tie ostatné shipy.
Kun
Inaaaaaaaaaaaaač
Všetko najlepšie BeomgyuDobrú noc 💜
ČTEŠ
Suddenly//Minsung
VampirosFantasy, upíri, vlkodlaci, mágia, romantika, schopnosti, boj, napínavé a toto sú len niektoré veci čo od tohoto príbehu môžete čakať. _________________________________________________ Ľudía chcem vám len povedať, že ak nebudete niečomu rozumieť aleb...